Olisiko Etelä-Suomessa cnc-koneistajalle, sellaista työpaikkaa, jossa maksettaisiin tehdystä työstä kunnon palkka. Nykyisessä firmassa teen kaksi/kolme kertaa enemmän tavaraa, kun samoilla koneilla työskentelevät. Palkkaa saan kuitenkin saman tai huonommin. Hullu, kun teen, mut ei osaa lorvailla.
Kunnon työpaikka
4
1213
Vastaukset
- almasty
Ettei sinulle makseta oletko vastikään taloon rekrytoitu.Ehkä oletkin vain hullun tehokas kappaleenvaihtaja?,kuinka paljon olet saanut tähän mennessä perehdytystä työhösi miten sinulta sujuu ohjelmointi ja muu asetuksen teko ja "vika analyysi".Miten voi olla mahdollista että teet kaksi/kolme kertaa enemmän kuin muut koneistajat et kai sinäkään voi rikkoa fysiikan lakeja vai ovatko työtoverisi näitä ammattikoulun jälkeen 25 vuotta samassa talossa olleita joita ei nappaa ja tauot muodostavat kolmanneksen iltavuoron pituudesta.Minulla pisti silmään että nimimerkissäsi ilmoitit olevasi nainen oliko tämän viestin tarkoitus provosoida se iankaikkinen vääntö siitä onko naisen euro 80 senttiä.
- koneistaja nainen
Olen kohta viisi vuotta alalla ollut. Ohjelmointi ja asetusten teko on itsenäistä. Muut ovat nuorempia, mutta haluttomampia tekemään. Itse pidän ruokatauon ja hyvin harvoin kahvitauon. En tupakoi ja toisilla menee siellä puolikin tuntia kerralla.
Mikä varmaan on ongelmana monella konefirmalla.
Tupakka tauot vievät ison osan päivässä työajasta.
Ilmeisesti olen nopeampi kappaleen vaihdossa.
Taitaa se euro olla 80senttiä :) - almasty
koneistaja nainen kirjoitti:
Olen kohta viisi vuotta alalla ollut. Ohjelmointi ja asetusten teko on itsenäistä. Muut ovat nuorempia, mutta haluttomampia tekemään. Itse pidän ruokatauon ja hyvin harvoin kahvitauon. En tupakoi ja toisilla menee siellä puolikin tuntia kerralla.
Mikä varmaan on ongelmana monella konefirmalla.
Tupakka tauot vievät ison osan päivässä työajasta.
Ilmeisesti olen nopeampi kappaleen vaihdossa.
Taitaa se euro olla 80senttiä :)Vaan ei ennenkuulumatonta.Minkä kokoisessa yrityksessä mahdat työskennellä,tulee mieleen että olet jossain noin 40 hengen siirtymävaiheen yrityksessä jossa on pikkufirman menetelmät ja ison firman tilauskanta ja töiden organisointi jotenkin kaaosmaista siellä sinun ahkeruutesi voisi jäädä huomaamatta jälkeenpäin kun ei aina ole selvää kuka on mitkäkin työt hoitanut.Vai mahtaako pomosi olla tosiaan niin puupää ettei maksa sinulle sukupuolesi vuoksi joudutko kuuntelemaan paljon tytöttelyä mikä kertoisi juuri siitä että hän väheksyy sinua sukupuolesi tähden.Yleensä tuo ajatus tuosta 80 sentistä on minua aina kummastuttanut kun kouriintuntuvaan esimerkkiin en ole asiassa suoraan törmännyt ja minusta tuntuu tosissaan absurdilta ajatukselta että tuottava ja ahkera työläinen sivuutettaisiin pelkän sukupuolensa vuoksi.Minusta kannattaa kyllä vaihtaa työpaikkaa jos homma ei tuosta parane.
- konepajassa aikansa kuluttava
almasty kirjoitti:
Vaan ei ennenkuulumatonta.Minkä kokoisessa yrityksessä mahdat työskennellä,tulee mieleen että olet jossain noin 40 hengen siirtymävaiheen yrityksessä jossa on pikkufirman menetelmät ja ison firman tilauskanta ja töiden organisointi jotenkin kaaosmaista siellä sinun ahkeruutesi voisi jäädä huomaamatta jälkeenpäin kun ei aina ole selvää kuka on mitkäkin työt hoitanut.Vai mahtaako pomosi olla tosiaan niin puupää ettei maksa sinulle sukupuolesi vuoksi joudutko kuuntelemaan paljon tytöttelyä mikä kertoisi juuri siitä että hän väheksyy sinua sukupuolesi tähden.Yleensä tuo ajatus tuosta 80 sentistä on minua aina kummastuttanut kun kouriintuntuvaan esimerkkiin en ole asiassa suoraan törmännyt ja minusta tuntuu tosissaan absurdilta ajatukselta että tuottava ja ahkera työläinen sivuutettaisiin pelkän sukupuolensa vuoksi.Minusta kannattaa kyllä vaihtaa työpaikkaa jos homma ei tuosta parane.
työpaikkaa ei kannata vaihtaa nyt, alalla hiljenee, vaan pitää "nostaa kissa pöydälle" ja käydä asiat pomojen kanssa läpi, ja vaatia lisää palkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h874987Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073238Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313098Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262285Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191656Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961281Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391242Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311146- 48924