2003 -vuosimallia olevaan Golf Variantin mittariin ilmestyi ilmoitus huollosta. Kilometrejä mittarissa on siinä nyt noin 97000 km.
Pitääkö auto viedä merkkiliikkeeseen vai pystyykö tuollaisen huollon teettämään myös jossain muussakin huoltoliikkeessä/korjaamossa?
En tiedä mitä kaikkea tuohon huoltoon kuuluu enkä yritä itse sitä tehdä.
Missä kannattaa teettää huolto
9
946
Vastaukset
- vaihdettu?
jos ei, ni varaudu n. 700-800e huoltoon. siis merkkihuollossa. vältä niitä jos haluat halvan..
- vaihdettu
Jakohihna on huoltokirjan mukaan jo vaihdettu.
Alkuperäinen kysymys oli että onko muilla mahdollisuus tehdä huolto (LongLife) vai pitääkö viedä merkkihuoltoon? - vaan...
vaihdettu kirjoitti:
Jakohihna on huoltokirjan mukaan jo vaihdettu.
Alkuperäinen kysymys oli että onko muilla mahdollisuus tehdä huolto (LongLife) vai pitääkö viedä merkkihuoltoon?Muualle, LL-öljyt laittavat kun pyydät sellaiset.
Onhan noita, AD, ym.
Tulpat, kaikki suodattimet, LL-öljyt ym., n.200e. - maksaa
vaan... kirjoitti:
Muualle, LL-öljyt laittavat kun pyydät sellaiset.
Onhan noita, AD, ym.
Tulpat, kaikki suodattimet, LL-öljyt ym., n.200e.hieman enemmän, mutta vain VW-huolto saa tehdä sen, eli AD ei voi merkitä huoltokirjaan esim LL-huollon sisältämää AJoturvaa jne. mutta jos et halua maksaa turhasta,vie esim AD:lle ja osta vaikka itse LL-öljyt tai sano että haluat ne. kyllä ne siellä tietää...korjatkaa jos olen väärässä.
- LL-öljyä
maksaa kirjoitti:
hieman enemmän, mutta vain VW-huolto saa tehdä sen, eli AD ei voi merkitä huoltokirjaan esim LL-huollon sisältämää AJoturvaa jne. mutta jos et halua maksaa turhasta,vie esim AD:lle ja osta vaikka itse LL-öljyt tai sano että haluat ne. kyllä ne siellä tietää...korjatkaa jos olen väärässä.
saa sieltä AD:stä ja muualtakin, ei tarvi viedä mukanaan...Just huollatin 2004 farkun 120 000 huollon(isompi huolto) AD:lla, maksoi 203e.
Tietenkään ei ajoturva ole voimassa, jos huollattaa muualla, kaskovakuutus maksaa muutenkin hinauksen huoltoon jos matka pysähtyy.Olen kerran soittanut tuonne VW:n ajoturvanumeroon, kun tuli edelliseen puolavika kesken työmatkan, no heti kysyivät onko kasko...
- 2 vuotiaaseen
kannattaa teettää se eka huolto merkkiliikkeessä, saa samalla korjauttaa takuuseen "kaikki" vaivat mitä löytyy samalla kerralla.
Takuuajan jälkeen on ihan sama missä huollattaa, kun et vie merkkihuoltoon säästät 150-300e per huolto.- Golf....
ole sama missä huollatat takuuajan jälkeen autosi. Ainakin meillä täällä pohjois-pohjanmaalla otetaan huomioon missä auto on huollettu takuuajan jälkeenkin. Kun se on huollettu merkkiliikkeessä jos auto on vielä suhteellisen uusi ja vähän ajettu tulevat korjauksissa rahallisesti vastaan aika mukavasti. Vaikka ongemat tulevatkin takuuajan jälkeen. Mutta jos autoa ei ole korjattu ja huollettu merkkiliikkeessä, ei ole mitään sanomista takuuajan jäkeisistä vioista. Näin ainakin meillä täällä. Onko hyvä vai ei en tiedä ?
- ????!
Eipä taida olla eka huolto kun kerta huoltokirjassa on jo merkintöjä 2003-vuosimallin autossa.
- huoltoliike?
Golf.... kirjoitti:
ole sama missä huollatat takuuajan jälkeen autosi. Ainakin meillä täällä pohjois-pohjanmaalla otetaan huomioon missä auto on huollettu takuuajan jälkeenkin. Kun se on huollettu merkkiliikkeessä jos auto on vielä suhteellisen uusi ja vähän ajettu tulevat korjauksissa rahallisesti vastaan aika mukavasti. Vaikka ongemat tulevatkin takuuajan jälkeen. Mutta jos autoa ei ole korjattu ja huollettu merkkiliikkeessä, ei ole mitään sanomista takuuajan jäkeisistä vioista. Näin ainakin meillä täällä. Onko hyvä vai ei en tiedä ?
On kyllä harvinaisuus Suomessa, yleensä ei VW:n huolto tule vastaan missään eikä koskaan takuuajan jälkeen.
Tämä siis koskee vain Suomea, Saksassa esim. korvaavat jakohihnan katkeamisia jopa 100 prosenttisesti vaikka takuu on mennyt umpeen...Eli 4 vuotta vanhaan ja max 100 000km.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428377
- 1275300
- 1443674
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796