älä soita minulle
olen liian hyvä Sinulle
Sinua pussaan ja halaan
lähden kanssas vaikka kalaan
Sinun vuoksesi teen
ihan mitä tahansa vaan
kunhan pyydät ainoastaan
paitsi piiskaleikkejä
ne voit unohtaa
nurinasta huolimatta
rakastan Sinua
aina
Älä soita
9
474
Vastaukset
- Miekko
Tämä oli hyvä. Pidin tuosta ideasta (joka avautui vasta muutaman lukukerran jälkeen): Alä soita, olen liian hyvä sinulle, pussaan ja halaan... Eli ilmeisesti on niin, että liiallinen hyvyys ja hellyys voi olla suorastaan vaarallista...
Hyvin tehty!- minulle `
oli tässä kyseessä. Kiva kun huomasit ja kiitos palautteestasi.
- yks mies.
Miten voi ilmoittamatta/soittamatta lähteä kenenkään kanssa kalaan? Sitä en tässä tajunnut.
Ja makuukammariasioista en rupea kiistelemään...- minulle `
joka vastaa aina "ei", kun ehdottaa jotakin. Eli tuon "Älä soita" on tarkoitus houkutella soittamaan.
Makuukammariasiat ovatkin kahdenkeskisen neuvottelun tuloksia, suositeltavaa on, että kaikki käy yhteisymmärryksessä.
Kiitos palautteestasi. - yks mies.
minulle ` kirjoitti:
joka vastaa aina "ei", kun ehdottaa jotakin. Eli tuon "Älä soita" on tarkoitus houkutella soittamaan.
Makuukammariasiat ovatkin kahdenkeskisen neuvottelun tuloksia, suositeltavaa on, että kaikki käy yhteisymmärryksessä.
Kiitos palautteestasi.vedit varmasti oikeista naruista.
Miehet; ikuisia pikkupoikia. ;D - en soita
yks mies. kirjoitti:
vedit varmasti oikeista naruista.
Miehet; ikuisia pikkupoikia. ;Dkoska poistin jo numerosi puhelimestani :)
- minulle `
en soita kirjoitti:
koska poistin jo numerosi puhelimestani :)
itse säilytän kaikki tärkeät numerot. Puhelimen hävitessä numerot saa takaisin numeropalveluista.
- yks mies.
en soita kirjoitti:
koska poistin jo numerosi puhelimestani :)
Ei kenelläkään naisella, joka olisi kiinnostunut minusta ole minun numeroani puhelimessaan, paitsi Kertulla ja sehän haikailee muiden perään, kyllästynyt minuun - niin kai minäkin häneen.
Joten nyt kyllä erehdyit henkilöstä. - yks mies.
yks mies. kirjoitti:
Ei kenelläkään naisella, joka olisi kiinnostunut minusta ole minun numeroani puhelimessaan, paitsi Kertulla ja sehän haikailee muiden perään, kyllästynyt minuun - niin kai minäkin häneen.
Joten nyt kyllä erehdyit henkilöstä.väärään kohtaan ja oli tarkoitettu runon kirjoittajalle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454970Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481069- 131033
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17977Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75940Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8867Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2822Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah55742Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27703