dkdk

huuuuhaaaaa

Mielipiteitä siintä et kannattaako dk:lla käyttää kahta yhdenkäden asetta vaiko kahdenkäden asetta?

Ja jos kaks asetta käyttöön mihin talentpuuhun kannattaa keskittyä

8

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makke_91

kahenkäde = Blood
      Yhenhäde = Unholy

• -.-.-.-.

Itte olen frost (ainoastaan dps osuus puusta) / unholy ja minulla on kaksi epic 1.60 miekkaa ja dps on 2000-2500 dmg. jos haluut juntata 2h aseella ota bloodista se taito jos olet kahdella aseella hakkaaja ota frost puusta taito että saat off handin aseseen lisää tehoo.

• egsg
        -.-.-.-. kirjoitti:

Itte olen frost (ainoastaan dps osuus puusta) / unholy ja minulla on kaksi epic 1.60 miekkaa ja dps on 2000-2500 dmg. jos haluut juntata 2h aseella ota bloodista se taito jos olet kahdella aseella hakkaaja ota frost puusta taito että saat off handin aseseen lisää tehoo.

"dps on 2000-2500 dmg" /fail

ja jos on lvl 80 ja viel epickejä nii viel isompi FAIL

ja sit vielä et jos haluut kovan dps pistä frostii dps talentit, killing machine, howling blast ja icy talons ja sit loput unholyy (heti ku saat howling blastin nii suoraa unholyy)

levutuksee nopein on tämä kyseinen specki mut helpoin melkein full blood.

unholy on omasta mielestä hauskin koska sillä menee pvp kivasti jos sattuu olemaan pvp servulla

• asdsadasd

Ei siin muuta

• ASIAAAAAAA
        egsg kirjoitti:

"dps on 2000-2500 dmg" /fail

ja jos on lvl 80 ja viel epickejä nii viel isompi FAIL

ja sit vielä et jos haluut kovan dps pistä frostii dps talentit, killing machine, howling blast ja icy talons ja sit loput unholyy (heti ku saat howling blastin nii suoraa unholyy)

levutuksee nopein on tämä kyseinen specki mut helpoin melkein full blood.

unholy on omasta mielestä hauskin koska sillä menee pvp kivasti jos sattuu olemaan pvp servulla

Voi juma.. oon lullu et täällä on vaa jäätäjiä.. mut sulla jotain hajua näköjään :D

• ajw

Jos vedät kahella yhdenkäden aseella niin paras spec on se jossa on vahän kaikkia. Kulkee nimellä trispec jos malleja kattelet. Itse en ole kokeillut mutta ainaskin ottasin haste puffit frost puusta mukaan.

Kahdenkäden aseen kanssa sopii mikä vain mutta kanattaa ottaa blood puusta toisen tierin kahenkäden damage bonus ja kolmannen tierin death rune mastery. Ja forst puusta annihilation.

• .-.-.-.-.-.-.-.-.

Ota frost specii niin että saat just howling plastin ja unholyy että saa about bone shieldiin asti. Tämä kyseinen puu on hyprid spec jossa hyödynnät vielä frost puusta valittaavaa ominaisuutta/iskua joka antaa sinulle seuraavan howling plastin crit iskuna (myös oblirate ja...) en muiosta nimeä. Ja käytät kahta nopeeta (1.60) asetta, jolloin 25man Naxissa dps on n.2700-3100. Ja itse luotan oman DK:ni dps juuri tämän puun turvin joten suosittelen sitä kaikille muillekkin.

• Minäseolen
        .-.-.-.-.-.-.-.-. kirjoitti:

Ota frost specii niin että saat just howling plastin ja unholyy että saa about bone shieldiin asti. Tämä kyseinen puu on hyprid spec jossa hyödynnät vielä frost puusta valittaavaa ominaisuutta/iskua joka antaa sinulle seuraavan howling plastin crit iskuna (myös oblirate ja...) en muiosta nimeä. Ja käytät kahta nopeeta (1.60) asetta, jolloin 25man Naxissa dps on n.2700-3100. Ja itse luotan oman DK:ni dps juuri tämän puun turvin joten suosittelen sitä kaikille muillekkin.

Voi siihen luottaa vielä ku voi.. kohta toi wannabe DW Specc nerffataan nii pahasti ettei taida sun depsis nousta yli 2.5k

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6508
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      84
      4954
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3218
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3062
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2265
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1636
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1231
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1222
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1136
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      904
    Aihe