Heippa!!
Lähdössä ollaan maaliskuun 10.päivä sharmiin.
olisin kysynyt voiko siellä nostaa pankkikortilla rahaa? siis tilin puoleltakin?
pankkikortista
8
993
Vastaukset
- matkailijat
ota varman päälle ja ota euroja mukaan, nuo hotellin automaatit toimivat välillä...
- Tammikuussa Sharmissa ollut
Hei,
olin 2009 tamikuussa Sharmissa. Suurin osa automaateista ei toiminut, ei Naama bayssa eikä Falcon Hillsin tienoilla. Onneksi olin ottanut mukaan sallitut 1000 egp ja euroja. euroja vaihdoin hyvään kurssiin Naama Bayn pankeissa. Kannattaa siis varautua siihen, että koretilla ei välttämättä saa käteistä Sharmissa. Minulla Visa, mMster, Amex.
Hotellilaskuakaan en onnistunut maksamaan kortilla. Niin että varautukaa tähän, vaikka paikka onkin halpa.
- ja MasterCardilla
Automaateista voi nostaa Visalla ja MasterCardilla valuuttaa, mut koska automaateissa on monesti vikaa niin ei kannata jättää sen varaan. Me olimme kaksi viikoa Sharmissa ja maksoimme Kairon retken visalla ja nostimme "Il mercado"- ostoskeskuksen (Hadaban ja Naama Bayn välillä) automaatista käteistä, tosin emme olisi sitä sitten tarvinneetkaan. Tulihan kokeiltua. Mukavaa matkaa = )
- Rahaa
Automaatista.. koska joka nostosta perii pankki muistaakseni 3 euroa 2,5% nostetusta summasta sekä kaiken lisäksi huomattavasti huonommalla kurssilla kuin paikanpäällä vaihdettaessa..Kortilla maksettaessa ei kuluja ole ollut.. Joten kortilla kannattaa nostaa käteistä vain hätätilassa...Euroja mukaan ja hyvää matkaa.
- visa2
kiitos vastauksista!!!
olen jo ihan täpinöissäni matkasta:-D
otamme kortin kuitenkin mukaan varmuudeksi. - vain lentokoneessa
visa2 kirjoitti:
kiitos vastauksista!!!
olen jo ihan täpinöissäni matkasta:-D
otamme kortin kuitenkin mukaan varmuudeksi.Jos pankkikorttisi ei ole yhdistelmä Visa-pankkikortti, et voi nostaa sillä tai maksaa. Jos visa-ominaisuus on kortissa niin voi toimiakin. Hotelleissa ja niiden ravintoloissa on aina toiminut, kaupungilla kaupoissa sitten huonommin.
- visa2
vain lentokoneessa kirjoitti:
Jos pankkikorttisi ei ole yhdistelmä Visa-pankkikortti, et voi nostaa sillä tai maksaa. Jos visa-ominaisuus on kortissa niin voi toimiakin. Hotelleissa ja niiden ravintoloissa on aina toiminut, kaupungilla kaupoissa sitten huonommin.
joo kyllä kortti on pankki-visa yhdistelmä.
muita ei taida enää kamalasti saadakkaan.
- isis85
vähän korkeat odotukset, että Afrikassa saisi suomalaisella pankki- kortilla automaatista tililtä rahaa. Tietääkseni tämä ei edes Euroopassa onnistu, jos ei nyt ihan viime aikoina tullut mahdolliseksi.
Mutta: itse olen saanut Visa Electronilla Kairossa vähän joka automaatista. Siellä myös koneet ovat aina toimineet. Ehkä joku tietää rantalomakohteiden Visa Electronin hyväksyvistä automaateista enemmän.
Mukavaa lomaa joka tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1268897
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1455374Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333825Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352634Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581562Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376