1. Sukupuolesi?
2. Ikä?
3. Jätetty vai jättäjä ed. liitossa?
4. Onko sinulla uusioperhe?
5. Onko välit kunnossa omaan exään kumppanin exään
6. Jos ei niin miksi ei?
7. Jos olet uusperheessä, tapaatteko säännöllisesti myös muualla asuvia lapsianne?
8. Jos ei niin miksi ei?
9. Jos olet lähivanhempi, tapaako etävanhempi säännöllisesti lapsianne?
10. Jos ei niin miksi ei?
11. Mitä haluaisit parantaa nykytilanteessa?
Omat vastaukseni:
1. Nainen
2. 42
3. Jättäjä
4. Ei ole
5. Ei ole
6. Miehen nykyinen ei halua sitä (miehen mukaan)
9. Ei
10.Ks kohta 6
11. Vanhempien tulisi aina vastata lapsistaan, elämäntilanteistaan riippumatta ja pyrkiä rakentavaan yhteistyöhön toisen vanhemman kanssa.
Gallup
7
345
Vastaukset
- antiikkivaimo
1. Sukupuolesi?
Nainen
2. Ikä?
33
jätetty (ex-mies lähti toisen naisen matkaan, ovat nyk naimisissa)
kyllä. 2 lasta edellisestä suhteestani ja 1 aviopuolisoni kanssa tehty
välit exääni ovat asialliset ja mutkattomat. emme ole parhaita ystäviä, suhtaudumme toisiimme kuin työtovereihin. En ole tekemisissä aviopuolisoni exän kanssa, mutta aviopuolisoni vaihtaa kuulumisia ex-vaimonsa kanssa silloin tällöin.
Lapset tapaavat isäänsä säännöllisesti kolmena päivänä viikossa.
Toivoisin että omat vanhempani sekä ex-mieheni vanhemmat lakkaisivat vihaamasta toisiaan.(neljän vuoden takainen vaikea eromme riitautti vanhemmat) - äiti, äitipuoli
1. Sukupuolesi?
Nainen
2. Ikä?
40
Jättäjä
On kyllä; yksi oma lapsi, miehellä kaksi
Oman ex:n kanssa vaihtelevasti, mutta asiat saadaan hoidettua.
Miehen ex:n kanssa en ole tekemisissä. Hän hoitaa asiat ex:nsä kanssa.
6. Jos ei niin miksi ei?
Minulle riittää että välit miehen lapsiin ovat kunnossa, hänen ex-puoliso on minulle vieras ihminen.
Oman ex:n kanssa asiat hoidetaan lähinnä sähköpostilla.
7. Jos olet uusperheessä, tapaatteko säännöllisesti myös muualla asuvia lapsianne?
Oma lapsi on lähilapsi, miehen lapsia tavataan aina kun mahdollista.
Nykyään onneksi kyllä. Eka kaksi vuotta vähemmän säännöllisesti, sopimusta rikkoen.
Minä olen peruspositiivinen ihminen ja nautin siitä mitä minulla on. Minulla on ihana mies ja ihanat lapset (oma ja miehen) jso välillä vähän tulee napinaa ex:n kanssa se ei minun maailmaani heilauta.
Olemme terveitä, meillä on rakkautta ja olemme onnellisia. Mitä muuta voisin pyytää. - mie.
Omat vastaukseni:
1. Nainen
2. 34
3. Jättäjä
4. Kyllä
5. Ei ole
6. Meistä kukaan ei tahdo sitä
9. Ei
10.En tiedä
11.Haluisin,että tämä uusperhe(miehellä 2lasta,jotka meillä joka toinen vkonloppu)toimisi,rakastaisi ja tukisi toisiaan. - Uusioperhe vm 2006
1. Nainen
2. 36
3. Jättäjä
4. Kyllä, minulla on uusiperhe
5. Oman exän on, kumppanin exän ei
6. Kumppanini exä ei aina kunnioita minua ja minun perhettä, välit päällisin puolin ok, mutta aina kun muilla silmä välttää, hän tekee miulle "kiusaa", toki niin että muut eivät sitä tajua, mutta minä en välitä tuosta.
7. Kyllä
8. Niinpä, miksi emme tapaisi:)
9. Olen lähivanhempi, lapsieni isä asuu 90 km päässä ja lapset koulussa. Lapset ovat isällään 3 viikonloppua neljästä, sekä kesällä pitkään ym. talvilomat, eikö ihan kivasti välimatka huomioiden.
10. Enempään ei oikeestaan ole mahdollisuus välimatkan ja koulun takia.
11. En mitään, mie olen näin onnellinen:) - näin:
1. Sukupuolesi? Nainen
2. Ikä? 34
3. Jätetty vai jättäjä ed. liitossa? Jättäjä
4. Onko sinulla uusioperhe? On
5. Onko välit kunnossa omaan exään: On (ei lapsia) kumppanin exään: Ihan Ok.
6. Jos ei niin miksi ei? -
7. Jos olet uusperheessä, tapaatteko säännöllisesti myös muualla asuvia lapsianne? Mieheni tapaa lapsiaan, minulla ei ole lapsia.
8. Jos ei niin miksi ei?-
9. Jos olet lähivanhempi, tapaako etävanhempi säännöllisesti lapsianne? -
10. Jos ei niin miksi ei?-
11. Mitä haluaisit parantaa nykytilanteessa? Haluaisin, että mieheni lapset kävisivät harvemmin ja että heidän äitinsä pysyisi kokonaan poissa elämästämme. - Jihuuu
1. Nainen
2. 25
3. Jättäjä
4. Kyllä
5. Ei
6. Katkerat exät
7. Puolisoni tapaa omaansa
8. -
9. Säännöllisen epäsäännöllisesti, on hieman tuuliviiri
10. -
11. Exille annos järkeä päähän, unohtaisivat katkeruutensa, hyväksyisivät tosiasiat ja eläisivät omaa elämäänsä Meillä on virallisesti myös uusperhe vaikka moinen termi lähinnä huvittaakin. Perhe on perhe on perhe ja ne etuliitteet tuppaavat usein kertomaan vain siitä, että joku omiin elämänvalintoihinsa pettynyt, kokee tarvetta leimata muut siinä toivossa että omat mokat alkaisivat sen myötä näyttää pienemmille.
Mutta nyt siis niihin vastauksiin.
1. Sukupuolesi? Olen nainen
2. Ikä? 43 vuotta.
3. Jätetty vai jättäjä ed. liitossa? Jäin edellisessä liitossa leskeksi 19 yhteisen vuoden jälkeen.
4. Onko sinulla uusioperhe? On
5. Onko välit kunnossa omaan exään kumppanin exään? Oma exää ei ole. Ensimmäisen mieheni vanhempiin ja sisaruksiin sen sijaan välit ovat hyvät. Puolisoni exään on hyvät välit. Hän on nuorimmaisemme kummitäti.
6. Jos ei niin miksi ei? –
7. . Jos olet uusperheessä, tapaatteko säännöllisesti myös muualla asuvia lapsianne? Meillä ei ole muualla asuvia lapsia siinä mielessä kuin tässä tarkoitettaneen. Jo aikuistuneita, kotoa muuttaneita lapsiamme tapaamme säännöllisesti.
8. Jos ei niin miksi ei? -
9. Jos olet lähivanhempi, tapaako etävanhempi säännöllisesti lapsianne?-
10. Jos ei niin miksi ei? -
11. Mitä haluaisit parantaa nykytilanteessa? Uusi vauva olisi kiva. Samoin en panisi pahakseni vaikka saisin lisää lastenlapsia. ;-) Vakavammin puhuen toivoisin maailmaan lisää toleranssia omista poikkeaviin elämänvalintoihin. Meidän ei suinkaan kaikkien tarvitse elää tasan tarkkaan samalla lailla elääksemme ”oikein”.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 885516
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113047Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv892958Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232584Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328