Elikkä haluaisin vaan kysyä, onko mahdollista saada Full Tiltille näin jälkikäteen enää rakeback diiliä? Loin tilin ja käytin bonuksen tossa jonkun aikaa sitten ja luulin että rakeback sopimuksen voi tehdä koska vaan, mutta nyt kun olen ensimmäistä kertaa siitä todella kiinnostunut, niin olen lukenut ja kuullut, että ei onnistuisi.
Elikkäs, pokerinpelaajat kertokaa kokemuksia, pystyykö rakebackiä ylipäätään saamaan jälkijunassa? Vai aina vaan rekisteröitäessä? Koskeeko tämä kaikkia pokeri saitteja?
Pliis, asiallisia vastauksia. Tiedän, että olen hölmö ja tyhmä, mutta ei olisi paljoa pyydetty että tulisi muutama asiallinen kommentti joltain kokeneemmalta.
Kiitos jo etukäteen.
Auttakaa hyvät ystävät!!!
4
585
Vastaukset
- daadat
www.pokeritieto.fi tai www.pokersivut.com
- JoVoittavaPelaaja
Kiitos vastauksesta. Tämä helpotti jo.-
- auttaja
Laitat vaan supporttiin viestiä ja elleivät anna rb:tä niin uhkaa vaihtaa sivustoa. Tiesithän, että Full Tilt ei ole ETA-sivusto, joten voitoista menee veroa! Kannattaa käyttää affeja, joilla on MSN-tuki, niin et joudu odottelemaan vastauksia.
katsoppa tuolta:
www.makerakeback.com
(Jos kysyttävää niin lisää minut meseesi)- JoVoittavaPelaaja
Kiitos paljon sullekkin vastauksista. Eiköhän näillä eväillä pärjäillä. Joo ton ETA-alueet jutun tiedän jo.
PS. Onko sulla itellä kokemuksia tosta rb:n valittamisesta jälkikäteen? Ja onnistuiko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511883
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131786Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391614Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961218- 941215
- 851178
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta3581024- 62879
- 49831
- 50826