Elikkä haluaisin vaan kysyä, onko mahdollista saada Full Tiltille näin jälkikäteen enää rakeback diiliä? Loin tilin ja käytin bonuksen tossa jonkun aikaa sitten ja luulin että rakeback sopimuksen voi tehdä koska vaan, mutta nyt kun olen ensimmäistä kertaa siitä todella kiinnostunut, niin olen lukenut ja kuullut, että ei onnistuisi.
Elikkäs, pokerinpelaajat kertokaa kokemuksia, pystyykö rakebackiä ylipäätään saamaan jälkijunassa? Vai aina vaan rekisteröitäessä? Koskeeko tämä kaikkia pokeri saitteja?
Pliis, asiallisia vastauksia. Tiedän, että olen hölmö ja tyhmä, mutta ei olisi paljoa pyydetty että tulisi muutama asiallinen kommentti joltain kokeneemmalta.
Kiitos jo etukäteen.
Auttakaa hyvät ystävät!!!
4
581
Vastaukset
- daadat
www.pokeritieto.fi tai www.pokersivut.com
- JoVoittavaPelaaja
Kiitos vastauksesta. Tämä helpotti jo.-
- auttaja
Laitat vaan supporttiin viestiä ja elleivät anna rb:tä niin uhkaa vaihtaa sivustoa. Tiesithän, että Full Tilt ei ole ETA-sivusto, joten voitoista menee veroa! Kannattaa käyttää affeja, joilla on MSN-tuki, niin et joudu odottelemaan vastauksia.
katsoppa tuolta:
www.makerakeback.com
(Jos kysyttävää niin lisää minut meseesi)- JoVoittavaPelaaja
Kiitos paljon sullekkin vastauksista. Eiköhän näillä eväillä pärjäillä. Joo ton ETA-alueet jutun tiedän jo.
PS. Onko sulla itellä kokemuksia tosta rb:n valittamisesta jälkikäteen? Ja onnistuiko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538513- 664724
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404383Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233972Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353513Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423490Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383378- 483143
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422891- 492654