oonko mä outo ku piän ulkomaalaisia (mm. turkkilaisia, afrikkalaisia) hyvän ja seksikkään näkösinä? melkein kaikki mun kaverit ällöö näitä ja tykkää vaa suomalaisista. sitte aina jankuttaa ku ulkomaalaiset on niin epäluotettavia, käyttää hyväksi jne. mua ärsyttää! sen takia mä en uskalla nykyää ees puhua ulkomaalaisille. tai no uskallan mut en uskalla mennä pitemmälle.. äää! pitäskö vaan luottaa? onha niitä suomalaisissaki jotka pettää ja käyttää hyväksi? mulla ainaki on tästä kokemuksia.. mitä määäää teeeeen?
ulkomaalaiset miehet
4
523
Vastaukset
- Verräter
muista että olet suomalainen nainen, joka ehkä joskus saa suomalaisia lapsia.
Haluatko, että mahdollisen lapsesi suku on kaukana jossain periferiassa ja sitten saatat joutua lähettämään niille rahaa heidän toimeentulemisekseen?
Jos miehen pigmentti on kovin tumma, saattavat eräät sukulaiset ehkä tykätä pahaa, mutta sehän on oma valintasi.- gorggig
itselläni just ei ole hyviä kokemuksia koska satun asumaan alueella jossa on melkein kaikki ulkomaalaisia.. miehet varsinkin ovat vähintäänkin ahdistavia.. kyl ne nuoremmatkin
- ulkomaalaisen kanssa yhdessä
Ole rohkeasti sellainen kuin olet! Pidä mies makusi juuri tuollaisena! Jos se tekee sinut onnelliseksi anna palaa!
Ymmärrän sinua täysin tässä asiassa koska olen koko ikäni uneksinut tummista latinoista, heidän suklaasilmistään jne. Heissä on jotakin sellaista palavaa kiihkeyttä että jo pelkkä ajatus saa polvilleen. ;) diggailen erityisesti espanjalaisia, meksikolaisia, brasilaisia ja italiaanoja.
Turha ystäviesi on näitä komistuksia parjata sillä, hehän ovat ihmisiä kuten mekin, mutta osaavat hommansa ;)
ps. olen ollut parin ulkomaalaisen kanssa yhdessä (kreikkalainen ja espanjalainen) ja täytyy sanoa, että nämä pojat ovat olleet paljon romanttisempia kuin suomalaiset kollegansa ;) - giuy7oby
älä sekaannu mihinkää arabeihin. mulla oli juttuu yhen kaa, enkä meinannu millään päästä siit eroon. onneks tajusin tarpeeks ajoissa et ei kannata.
ei tietty pidä yleistää, yks mun kaveri on seurustellu muslimin kaa, ja se on ihan ok, mut yleensä ne on paljon pahempia. usein ne teeskentelee ensin ihanaa, mut loppupeleissä ne on todella epäluotettavia. niil on vaan niin erilainen kulttuuri.
jos tummista miehistä pidät, nii kannattaa mennä vaikka espanjaa tai italiaa. ne on luotettavempia ja paremman näkösiäki ku arabit. onhan tietty länsimaalasissaki niitä epärehellisiä kavereita, mut suurin osa ulkomaalasista on mukana kaikissa hämärähommissa, raiskaa tai varastaa, koska ne ei arvosta länsimaalasia paskan vertaa - varsinkaan naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261