Mulla on inssi perjantaina. Tänään pitäis pistää Pregnyl. Lääkityksenä on ollut GonalF 12 päivän ajan. "Toimenpide" on pe klo:10.30. Lääkäri sanoi, että älä pistä Pregnyliä ainakaan ennen klo:22. Mulla ei ollut mun oma lääkäri, joka aina antaa tarkan pistoajan. 2x olen pistänyt Pregnylin 36 tuntia ennen toimenpidettä ja inssihetkellä ovulaatio oli jo tapahtunut. Kerran pistin 30 tuntia ennen ja ovulaatio ei ollut vielä tapahtunut, tästä siis raskauduin. Milloin mä nyt pistän sen Pregnylin, ehdotuksia? Itse ajattelin klo:24. Lääkäri kyllä sanoi, että ei ole merkitystä onko ovulaatio jo tapahtunut vai ei.
Pregnyl
neuvoton...
2
440
Vastaukset
- lähempänä
klo 23. Tai 22.30, ei ennemmin.
- Nimetön
edellisessä raskaudessa. Tai siis sillon kun viimeksi tulit raskaaksi.
Mä kun tulin viimeksi raskaaksi niin laitoin pregnylin ma klo 12 ja ma klo 21, molemmilla kerroilla 5000 yks ja seuraavina päivinä ajotetut yhdynnät. Hyvin tepsi!
Sulla varmaan tehoaa parmemmin jos laitat vähän aikasemmin, esim. ton 24-30 h haarukkaan. Yleensähän se ovulaatio tapahtuu jo 24 h sisällä. Pääasia et tapahtuu ovulaatio ja että tiedät suurinpiirtein koska se on. Pregnyl on ihana ja helppo...!!!
onnea matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286