Finnairin lakko niin kelit sitten sillä on luvattu ennätys kylmää Kanarialle. Miksi en lähtenyt Thaimaahan sillä siellä on 37C varjossa.
http://www.grancanariaonline.com/webcam/weather/weather_forecast.php?lang=eng&loc_id=SPXX0171
Jos lomaa ei pilaa
16
1354
Vastaukset
- sakotetaan
Kärsi nyt kylmää Kanarialla ja itke Thaimaan perään. Minä pidän joka tapauksessa Kanarialla hauskaa oli sää mikä vain. Jee, lomalle!
- matkalle pian...
..samaa minäkin aattelen ja mitä olen kanarialla majailevilta sukulaisilta kuullut niin enimmäkseen lämmintä on ollut ja pari sadepäivää useamman viikon reissulle on sattunut!
Rusketustakin on saaneet... - Untoelmeri
matkalle pian... kirjoitti:
..samaa minäkin aattelen ja mitä olen kanarialla majailevilta sukulaisilta kuullut niin enimmäkseen lämmintä on ollut ja pari sadepäivää useamman viikon reissulle on sattunut!
Rusketustakin on saaneet...Itse olin Puerto de la Cruzissa tammikuun ensimmäisen viikon ja kertaakaan ei satanut vaikka säätiedotus niin lupasikin. Kaverini oli samassa paikassa 12.1 alkaen viikon ja vain yhtenä yönä oli satanut. Ja ei se niin kylmää ollut kun päivällä tarkeni lyhythihaisessa oikein hyvin. Illalla toki viileni. Turha uskoa niihin sääennusteisiin kuin pyhään kirjaan sillä ne ovat vain ennusteita.
- viajes
on reissu Teneriffalle eikä Finnairilla eikä ole mulla kylmäkään, reilu 20 riittää mainiosti eikä mikään pilaa lomaanikaan :D
- lennetään
Thaimaaseen, vai etkö tiennyt??. Lähde vaikka tänä iltana, tai huomenna. Tai jatka vaikka Gran Canarialta suoraan Bangkokkiin.
Itseäsi saanet syyttää, olisi syytä opiskella maantietoa ja vuosittaisia sääolosuhteita.
Jos itse olisin matkani valinnut, en kyllä muille siitä valittaisi.- Don Giovanni
kinkkumittarimies minnekään matkusta, se esittää nämä "pakolliset kuviot" aina silloin tällöin. Älkää ottako vakavasti, se on näiden sivustojen "kylähullu".
- ???
Missä semmonen paikka on, ku Thaimaase? Never heard.
Ai niin, pitikin opiskella maantietoa...joo,semmoinen paikka löytyi kuin Thaimaa. Ok. mutta sinne kun mennään niin mennään Thaimaahan.
Siellä näyttääkin olevan liian kuumaa, ei käy mulle, tykkään enemmän sopivasta lämpötilasta. Harva sitä jaksaa viikkotolkulla saunassakaan olla. - ja vielä
pilkuttajakin !! Kiitos neuvosta nyt sen sitten tiedän. Löytyipä sinultakin kirjoitusvirheitä ja vielä ihan suomekielisissä sanoissa. Que jilipollas !!
- kirjoittaa
ja vielä kirjoitti:
pilkuttajakin !! Kiitos neuvosta nyt sen sitten tiedän. Löytyipä sinultakin kirjoitusvirheitä ja vielä ihan suomekielisissä sanoissa. Que jilipollas !!
espanjaakaan jos ei tee sitä ilman virheitä. Huomasitko itse oman mokasi?
- ei ole
kirjoittaa kirjoitti:
espanjaakaan jos ei tee sitä ilman virheitä. Huomasitko itse oman mokasi?
äidinkieleni. Pääasia, että viesti meni perille.
- ihan varma?
ei ole kirjoitti:
äidinkieleni. Pääasia, että viesti meni perille.
Ja mistä syystä noin karkea solvaus vaikkakin espanjaksi? Aihetta?
- anteeksi,
ihan varma? kirjoitti:
Ja mistä syystä noin karkea solvaus vaikkakin espanjaksi? Aihetta?
ei ole tarkoitus pahoittaa kenekään mieltä!Harmittaa vaan niin vietävästi nämä Canarian mollaajat, jotka tosin ilmiselvästi meitä muita vain provosoivat. En uskonut aloittajan tuota(karkeuttani/möläystäni) edes tajunneen. Ja toinen mikä ottaa päähän, että ei pysytä aiheessa vaan pilkutellaan kirjoitusvirheistä.
Kyllähän nämä nakit lipsuvat suomenkielelläkin, muista kielistä puhumattakaan, disculpame, je m'excuse!.
- haluan haluu!
takasiin canarialle!
olkoon vaikka pakkasta.- Juttu tällä
Rahikaisella, odotan taas syksyä ja maksan aurinkosäästöä kuukausittain, että pääsen taas Inglesiin kolmeksi viikoksi.
- lomaa
piä KIVAA ;)
- don luis
lennä thai-kohteisiin.minun loma olisi tuossa lämmössä pilalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454970Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481069- 131033
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17977Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75940Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8867Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2822Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah55742Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27703