Tuhannesti traviania parempi, koko ajan laajeneva suomalainen kyläpeli. http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=sakoz-69
Viime maanantaina 2.2.2009 alko justiinsa uusi serveri. Suosittelen erittäin lämpimästi edes tutustumaan. Itseni kaverini houkutteli pelin pariin ja nyt olen aika koukussa :D
Glory Of Fellowland
5
2332
Vastaukset
- GoF
Totta on. Traviani on GoF:in rinnalla ihan Mikkihiiren kengissä. GoF on ihan huippu ja todella koukuttava. Varoituksen sana: Aiheuttaa riippuvuutta, eikä lääkettä ole vielä sen estoon keksitty ;))
- cffdf
mul alkaa olee toi alku suojaus loppu. eli nytteku muut voi hyökätä ja haluan mennä nukkumaan kone kiinni siis voinko vaan kirjautuu ulos ni mitää e käy?
- Ennen gof-konkari
cffdf kirjoitti:
mul alkaa olee toi alku suojaus loppu. eli nytteku muut voi hyökätä ja haluan mennä nukkumaan kone kiinni siis voinko vaan kirjautuu ulos ni mitää e käy?
No, kun rauha loppuu ni muut voi hyökätä suhn kimppuun, olit online tai et.
Tohon GoF riippuvuuteen gofin ylläpito keksi lääkkeen: muuttaa hyvä toimiva ja lähes ilmainen konsepti maksavaks paskaks. Ei siel voi menestyy enää ellei osta jtn timanttei 24/7.
- ss
onks GoF ilmanen:):)
- -utd-
on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791