Itse varatut

lennot/majoitus

Lähdemme Malagaan keväällä. Varasin suoran lennon Malagaan n.4,5 tuntia 2henk. eestaas vakuutuksineenn 700egee. Hotelli Torremoliinoksesta n 300 egee neljätähtee.
Apuna käytin Vertaa.fi , Booking.com ja Google earthia.
Luottokortti on ehdoton itsevaratessa.
Kävimme Englannissa n.vuosisitten ja viime keväänä länsieuropassa ajelemassa vuokra-autolla. Joka yö olimme eri hotelleissa eri myöskin eri valtioissa. Kolme yötä Ranskassa kaikki varasimme etukäteen.
Ei ollut mitään ongelmia kaikki meni hienosti.

4

3034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selfmade

Toinen itse rakennettu matka varattu huhtikuulle. Hyvä aloituspiste on kuumat.com ja Google Earth.
      Monissa hotellikuvauksissa kartta on hieman pielessä, mutta GE:llä löytyy usein oikeakin paikka.

Ensimmäinen omatoimimatka oli telttaretki Porto Santolle viime maaliskuussa. Siinäkin piti varata lentojen lisäksi hotelliyöpymisiä Madeiran puolelta. Jopa lentokenttäkuljetukset sai tilattua ennakkoon. Oli mukavaa, kun reittilennolta oli odottamassa kuljettaja "Mr Selfmade" -kyltin kanssa.

Luottokortti on kätevin ja yllättäen turvallisin tapa maksaa. Sillä voi maksaa lenot, hotellit ja kuljetukset kotoa käsin.

Onhan noilla valmismatkoillakin puolensa. Ainakin ovat vaivattomampia. Ja äkkilähtöjen ja matkajokerien myötä on itsekin siirtynyt omaksi matkanjärjestäjäksi.

Jokainen voi testata valmiuttaan itse suunniteltuun lomamatkaan. Jos sana "harhailu" synnyttää enemmän positiivisia kuin negatiivisia mielikuvia, niin reippaasti vaan itse laatimaan omia seikkailuja.

• Siniristilippumme

Kumattia käytän myös.

• -toimi

Aina omatoimimatkalla, kun en viihdy seuramatkoilla.

Työkaluina http://roomgator.com (hotellit)

http://tehostajat.com (lennot) sekä

http://pallontallaajat.net ja Google Earth. Nyt suunnitteilla Vietnamin matka. Suunnittelu etukäteen ei ole rasite, kun matkustelee jonkin aikaa omatoimisesti niin huomaa ettei suunnitelmista kannata stressata liikaa! Valmismatkoja voisin harkita jos on pieniä lapsia tai vanhuksia mukana.

• n45

Olisitte varmaan matkat puolella tuosta hintaa lentäen Ryanairilla, tosin matkaan olisi kulunut enemmän aikaa.

Itse olin hiihtolomalla Pariisissa, meno-paluu Ryanairilla 68 euroa per nuppi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2214
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      169
      1937
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1894
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      126
      1596
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1459
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      183
      1432
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1211
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      31
      1064
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1043
    10. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      67
      988
    Aihe