GlansPower Manki-mopo

manki

21

2690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Glanspower manki

Itselläni on kyseinen mopo ja hyvin on toiminut 10kuukautta...
      Toki jos tiellä haluaa ajaa 15vuotiaana niin UNOHDA tämä....
      Mopossa on kyllä vikana se että siinä on kytkin jotenkin outo...

• Manki kuski

itselläni on kans tuo kyseinen mopo ja suosittelen...

• ei oo

Iha paska mopo. Sama ku ostais halpa-hallista jonku skootterin.

• no oleks kokeillu??

Niimpä niin paska ku ei oo kokeillutkaan....
        =O

• PoliisinYstävä
        no oleks kokeillu?? kirjoitti:

Niimpä niin paska ku ei oo kokeillutkaan....
        =O

kun nää kaverit elvistelee sillä faijan ostamalla kolmetonnisella. Ite oon kyseisen kääpiön koklannu ja ei paha. Aitoon mankiin verrattuna vaan hieman nuhaisempi. Ihan pätevä laite.

• Äläs ny
        PoliisinYstävä kirjoitti:

kun nää kaverit elvistelee sillä faijan ostamalla kolmetonnisella. Ite oon kyseisen kääpiön koklannu ja ei paha. Aitoon mankiin verrattuna vaan hieman nuhaisempi. Ihan pätevä laite.

Toimii ku unelma! Ei mitään vikoja!

• _s_v_
        Äläs ny kirjoitti:

Toimii ku unelma! Ei mitään vikoja!

tässä on laatu mopo robini pojalla on ja saatana ku se hyrrää ihanasti oi että!!!

• robinin nuapuri
        _s_v_ kirjoitti:

tässä on laatu mopo robini pojalla on ja saatana ku se hyrrää ihanasti oi että!!!

PERKELE HYVÄ MOPO! KEULII JOKA VAIHTEELLA KU VAAN HALUAA!! PAREMPI KU JOKU TEINITEHARIDERBI!!!

• _s_V_
        robinin nuapuri kirjoitti:

PERKELE HYVÄ MOPO! KEULII JOKA VAIHTEELLA KU VAAN HALUAA!! PAREMPI KU JOKU TEINITEHARIDERBI!!!

mä oon niin samaa mieltä robinin naapurin kans!! siis kaikki ostakaa GP siinä on sitä jotain ja tölkki änkäksi niin saatana mikkä äänet !!

• Janne-dt
        _s_V_ kirjoitti:

mä oon niin samaa mieltä robinin naapurin kans!! siis kaikki ostakaa GP siinä on sitä jotain ja tölkki änkäksi niin saatana mikkä äänet !!

OStettiin ensinmäinen noin 3v sitten, se kesti jonkun 2v mutta olin liian huolimaton ja ajoin jääällä ja ketjut oli löysällä ja ne hyppäs 3 kert eturattaan ympäri, ja sähköt meni, ja se oli omaa vikaa, ei siinä muuten mitää vikaa ole, ja nyt on jo toinen tuollainen, ja kiihtyy ja kulkee ja toimiii kun unelma, suosittelen.

• Manki93

Mieluummin Jincheng tai Honda Monkey. Jinkku kulkee vakiona kovempaa, mutta Honda Monkey on parempi laatuinen. Muut mankit on kyllä paskoja. Mulla vähän kaikkia olla Honleista SkyTeamiin ja nyt on vielä jälellä Honda Monkey ja Jinkku.

• passkaa

Haista sinä mursu paska. Jinkku kulje vakiona ikinä 72cc Gp:tä lujempaa. Eli voit Manki93 mennä puhistamaan aknes ennenku äiti lämmittää maidon:)

• JCA_93

Itelläni on Skyteamin mana, ostettu viime keväänä, just tuli 7000 km täyteen. Hyvin on kestänyt kone, vaikka olen omaa tyhmyyttäni ajanut sekä liian pienellä että isolla pääsuuttimella. Ainoat ongelmat on ollu, että sieltä täältä on pitäny uusia pultteja ja kytkinvaijeri on katkennu kahdesti, sekä akku posahti. Jaksaa vääntää täysin vakionakin hyvin, vaikka itselläni painoa on lähemmäs sataa kiloa ja pituutta yli 180cm. Erittäin hyvä mopo, jos muistaa huoltaa säännöllisesti. Itse olen käyttänyt liikkeessä huollossa, että takuu säilyy. Jos on pakko ostaa monkeli, kannatta ostaa Skyteam.

• mönki

ottaa kurit pois imu kaulasta ja pakoputkesta ni toimii.

• sdfsdf

en suosittele! tuo on huijari yritys! ostin sieltä samurain 50cc crossin ja paketissa tuli kaikki paitsi moottorin sylinteri

• asdasdasdasdassddf

Mull oo jo ollu 2v ei mtn vikaa paitti katteet meni vähä irti ja penkki samal ku kekkesin kekkee kaasust ja sutii hyvi, must hyvä peli ;) :D

• Salolaine

Ihan tehoton ***** kannattaa ostaa kunnon mopo yamaha derbi aprilia

• Tiedän mistä puhun!!

Mielestäni mopo on täysi mursu!!! Koneeton mopokin kulkee kovempaa, alamäkeen XD se on rajoitettu *****... Jos haluaa kunnon mopon niin kannattaa ostaa Beta...

• No..

Beta on porvaripennuille, halvimmatkin käytetyt yli 1000e

• Jokerit on paskoja

Tämänvuoden Beta on ihan paska itelläni kesti 2kk katuajossa jonka jälkeen Beta leipo liikennevalohoihin, jonka jälkeen naapurin mummo ajoi päälle.

• Tiedän mistä puhun!!

No se riippuu mopon käyttäjästä!! Vittu Osku sie oot säälittävä XDXD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      167
      12501
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5436
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4680
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      145
      3670
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2768
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      108
      1671
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      364
      1617
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      103
      1524
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1461
    Aihe