Mulla on sellanen ongelma, että aattelen koko aika itestäni et oon tosi ruma. sellanen jonka kanssa ketään ei koskaan halua olla. ja asiaa ei yhtään helpota ne katseet miten ihmiset kattoo kun joutuu vaikka mun pariks koulussa. ne on just sellasia "et kai sä oikeesti vaan tuu mun pariks" ja en tosiaankaan kuvittele niitä. voiko sitä vaan olla niin vastenmielisen näkönen, ettei kukaan halua ees olla mun seurassa. tää on kauheen ahdistavaa. pelkään ihan hirveesti kaikkia paritöitä ja välttelen ihmisten katseita. auttakaa! musta tuntuu et en jaksa enää kauaa.
katseet ahdistaa...
6
1078
Vastaukset
- nvnvnv
Edes maailman rumin ihminen ei saa jatkuvasti katseita.
Mikäli parityössä jollakin on jotain sua vastaan niin sitten pyritään todistamaan tää vääräksi.
Ole ystävällinen ja oma ittes.
Silleen muut huomaavat että olet hieno tyyppi oikeasti ihan oaman ittenäs. - sihandi
Kyllä sinä nyt hiukan ylireagoit, sillä se että sinun parisi ovat nyt sattuneet olemaan ihmisrajotteisia, niin se ei tarkoita että kaikki olisivat sellaisia. Yhden yhtäkään ihmistä ei voi muutenkaan tuomita ulkonäön perusteella ja totta puhuakseni, en edes usko että olisit todellakaan yhtään niin pahan näköinen kuin kerrot. Kokemuksesta muutenkin tiedän, että on lukematon määrä ihmisiä, jotka eivät todellakaan katso ulkonäköön kelpuuttakseen toisen henkilön työparikseen tai vaikkapa kaverikseen. Ne, jotka sitten ovat sellaisia, niin älä heistä välitä, sillä he ovat vain asennevammaisia idiootteja ja kaikista tärkeintä on se, että sinä itse et pyri olemaan heidän kaltaisensa :) Kuten jo sanottiinkin: Näyttämällä kaikille miten mukava olet ja olemalla oma itsesi, niin ei kukaan voi tulla sanomaan sinusta pahaa sanaa. Tärkeintä on se, että tiedostat itse olevasi hyvä ihmisenä ja saat siitä muurin jota nuo ahdistavat katseet eivät läpäise.
- minhiuj
onko sun ulkonäössä sitten jotain vikaa vai? vaikka olisikin niin mua se ei ainakaan haittais.. ei kai kaikki arvioi ihmisiä ulkonäön perusteella. itse olisin varmaan iloinen jos saisin kenet tahansa parikseni :)
- minetällainen
se on kyllä totta, että kukaan ei vihaa ketään vaan ulkonäön perusteella.se ei oo mitään henkilökohtasta (siis muille). ja koska ihmiset ovat narsistisia olentoja, he toimivat vain oman edun mukaisesti, vaikka kuinka empaattiinen symppis joku olisi, loppujen lopuksi ihmisellä on aina joku taka-ajatus. vaikkapa sitten se, että jos auttaa toista,mistä ei ite näytä hyötyvän mitään,niin kyllähän siitä jotenkin toinen aina jää "velkaa" tai "velat" on maksettu.
mut tähän sun asiaas vielä sanon, että itse olen ihan hyvännäkönen,suosittu lukiolaistyttö, joka tulee ihan kaikkien kanssa toimeen (ainakin koulussa). sitten meidän luokalla on yks tosi ruma,lihava nörttipoika, taitaa olla vielä homokin (ei silleen että mulla olis jotain homoja vastaan todellakaan,mulla on pari tosi hyvää kaveria,jotka on homoja).
ja tää poika ei oo siis yhtään pidetty. osittain siks tietysti et se on ruma kyllä joo,mut ne jotka siitä ei sen takia pidä, niin niilläkin on sit jotain omia itsetunnon ongelmia,jolloin niiden pitää varmistaa paikkaansa suosittuna ja hyvännäkösenä vaan kohdistamalla muiden huomiota niihin "huonommassa asemassa" oleviin.juujuu kaikkihan tän kiusaamiskuvion tietää...
mut minä en inhoo tätä poikaa ulkonäkönsä takia.en kyllä pidä hänestä mut se johtuu taas sen luonteesta.se on tosi ylimielinen,hiljanen ja ilkee kaikille jotka on sitä yli kaks kertaa paremman näkösiä. esim. mulle.mä olin koulun alussa sille tosi mukava ja huomioin sitä paljon (okei annoin sille vähän säälipisteitä mut yritimpähän ottaa sen mukaan ku kukaan muu ei tuntunu yrittävän). silti se on ollu alusta asti tosi epäreilu mulle.en nyt jaksa selittää kaikkia pikkujuttuja mut esim.yhellä tunnilla parin piti arvostella toisen kirjottama teksti ja tää poika oli mun pari.se arvosteli mun työn tosi surkeesti ja ylimielisesti,ja vaikka ite sanonkin,se oli oikeesti hyvä.
huh tulipa pitkä juttu mut tosiaankin koitan vaan selventää et ei ihmiset vihaa sua itse sun ulkonäkös vuoks. ne jotka sua mahd.kiusaa ja eniten kattoo pahasti peilaa vaan sun kautta itteensä,vertailee ja hakee hyväksyntää.tää on nii vanha ja klisee juttu mut silti,ymmärtäähän sen, et ihminen kokee silti et kaikki paineet kohdistuu vaan ulkokuoreen.joten mietipä vielä, ootko mahdollisesti käyttäytynyt jotenkin huonosti,josta ihmiset saisivat myös aihetta inhota sua ja kohdistaa sen sitten sun ulkonäköös,vaikka se ei olisikaan pääpointti?
sitten vielä yks juttu,pakko sanoo, vaikka se ei sua 'ahdistunut' koskiskaan.tuli meinaan tästä kertomastani pojasta:on myös toinen ulkoinen asia mikä voi ihnottaa ihmisiä muuta kun ulkonäkö.en tie mitä ne ihmiset aattelee,joilla tää ongelma on mut jotkut kertakaikkiaan ei vaan osaa käyttää esim. hammasharjaa,shampoota,hengitystä raikastavia pastille, dödöö jne!!kyllä meinaan maailman rumimmankin ihmisen vieressä pystyy oleen mut jos se haisee tai pää hilseilee yms. se parina töyskentely on kyl tosi vaikeeta!! - cocoaaa
Oletetaan että sä kuvittelet että oot ruma ja meet jonkun pariks nyt. Sulla on epävarma tunne ja sen näkee sun naamasta, todennäkösesti näytät tylyltä ja masentuneelta. Se säikyttää parin. Meepä seuraavan kerran hymyillen ja helposti lähestyttävän näkösesti jonkun pariks ja alota juttelu. Ihan totta, kokeile. Voi olla että puhuin ohi aiheen, mutta puhuin oman kokemuksen kautta.. Ja sulla voi olla sama ongelma, ei se että oisit erityisen ruma, vaan se että käyttäydyt välinpitämättömästi muita ihmisiä kohtaan
TIiVISTYS: se mitä haluut ihmisten tekevän sulle, tee se niille - carceriere
Eli siis joku tän tais jo sanoo, mutta toistan nyt kuitenki. Jos sä aattelet, että ihmiset vaikka on sitä mieltä, että sä oot ruma, niin sä alat vähitellen vaikuttaan sellaselta muittenki silmissä. Vähän tyhmästi ehkä selitetty, mutta siis jos meet jonku pariks just asenteella "sori ku tuun tähä ku tota emmä voi muutakaan" niin kai se toinenki siitä vaivautuu. Mutta taas jos oot vaan sillee, että kunnioitat itekki itteäs, niin eiköhän kaikki muutki.
Jotenki kuulostaa, että toi ongelma on vaan sun pään sisällä. Ja siis emmä meinaa tätä loukkauksena, vaan siis iha tosissaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076902
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915125Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123376Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333272Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska312419Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191766Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961411Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391362Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311266- 481034