Milloin testata

ivf:n jälkeen?

Hei!
Milloin te muut ivf-hoidon läpikäyneet olette tehneet raskaustestin? Minulle lääkäri määräsi sen tehtäväksi tänään, 2 viikkoa alkioiden (2kpl) siirron jälkeen. Tulos negatiivinen. Kuukautisten pitäisi alkaa vasta 2-3:n päivän kuluttua. Oletteko muut testanneet näin aikaisin ja millä tuloksella? En millään haluaisi uskoa, että tämä meni mönkään...:( Raskausoireita tuntuu kyllä olevan, en tosin tiedä, olenko näin luulosairas:) Olisi mahtavaa, jos joku jaksaisi vastata piakkoin.

15

12519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkion siirrosta

      Hei! Mun piti testata myös 2 viikkoa alkion siirron jälkeen. Tosin vuoto alkoi jo muutamaa päivää aikaisemmin, mutta testasin silti, kun oli määrätty ja negaahan se näytti.

      Voithan sä tehdä testin parin päivän päästä uudestaan, jos siltä tuntuu ja lopettaa vasta sitten sen tukilääkityksen. Ei kai siitä mitään haittaakaan ole...

    • raskaaksi

      Tein testin 2 viikkoa jälkeen siirron, ja tulos oli plussa. Valitettavasti se meni sit kesken.

      • ---

        Kiitos teille molemmille nopeista vastauksista. Löytyykö ketään, jolla ei olisi näkynyt plussa heti 14.pvä alkion siirrosta, mutta myöhemmin todennutkin olevansa raskaana?


    • Nimetön

      Mikä kiertopvä sulla nyton ?

      Montako pvää kierto yleensä kestää sulla?

      Mun mielestä se on 14 pvää siirrosta kun saa testata.
      Mutta kaikilla se ei silti näytä vielä mitään se testi. joten odotteleeeee... tiedän et on tuskallista mutta ei ole oikein muuta vaihtoehtoa.

      Onko sulla lugesteron ja jos niin millä annoksella?

      • ohjeeksi

        Itse sain ohjeeksi 12 päivää. Ensimmäisellä kerralla en testannut ollenkaan, kun "kuukautiset" alkoivat ennen, mutta myöhemmin todettiinkin kohdun ulkopuolinen raskaus, joka olisi siis näkynyt plussana raskaustestissä.

        Viime kerralla testasin 12 päivää alkionsiirron jälkeen ja plussa napsahti (digitaaliseen) mittariin 30 sekunnissa.


    • eka ivf

      Meille annettiin ohjeeksi aikaisintaan 14 päivää siirron jälkeen. Se olis mun KP 30, mulla kierto yleensä 28 päivää. Jos sulla on pidempi kierto, niin tee ihmeessä testi uudestaan 2-3 pv päästä, jos menkat ei ala.

      Mä aion kokeilla testiä KP 28, 2 päivää ennen ohjeaikaa... NYt menossa KP 26 eli piinapäivä 10....

    • ---

      Tänään tärähti elämäni ensimmäiset 2 viivaa raskaustestiin noin minuutissa! Itku muuttui iloksi. Kävin tänään lapsettomuusklinikallamme verikokeessa. Saan sen tuloksen huomenna. Hoitaja sanoi, että joskus tulos näkyy myöhemminkin. Joku kyseli kieroni pituudesta. Sen vaihtelee yleensä 28-30 päivän välillä. Tänään kierron 28. pvä. Toivon todella, etten putoa pilvilinnoistani ja tämä on jotain todellista 3 vuoden yrityksen jälkeen... Ihan sekava olo!!! Kiitos teille kaikki ihanat ihmiset, jotka jaksoitte vastata.

      • paljon onnea

        ja vielä kerran onnea!


      • eka ivf

        Onnittelut plussasta!! Aivan mahtavaa! Käys laittaan sitten verikoetuloskin tänne :)


      • ----
        eka ivf kirjoitti:

        Onnittelut plussasta!! Aivan mahtavaa! Käys laittaan sitten verikoetuloskin tänne :)

        Kiitos onnitteluista! Sain verikokeen tulokset juuri äsken. Arvo 289, mikä kuulemma hyvä. Uskoisin itse, että tulossa yksi vauva. Onko kellään kokemusta näistä arvoista tässä kohtaa alkuraskautta? Millä arvoilla on saatu kaksosia?


      • eka ivf
        ---- kirjoitti:

        Kiitos onnitteluista! Sain verikokeen tulokset juuri äsken. Arvo 289, mikä kuulemma hyvä. Uskoisin itse, että tulossa yksi vauva. Onko kellään kokemusta näistä arvoista tässä kohtaa alkuraskautta? Millä arvoilla on saatu kaksosia?

        plussasin aamulla =) Verikokeen tulokset tulee noin kolmen tunnin päästä... Vähänkö jännittää nyt.... Isäntäkin hyvä kun tajusi töihin lähteä :D


      • ----
        eka ivf kirjoitti:

        plussasin aamulla =) Verikokeen tulokset tulee noin kolmen tunnin päästä... Vähänkö jännittää nyt.... Isäntäkin hyvä kun tajusi töihin lähteä :D

        Hei! Paljon onnea plussan johdosta! Nämä meidän esimerkit osoittavat, että plussia voi tulla ekastakin ivf:stä. Toki mitä vaan voi vielä käydä, mutta aion iloita täysin tästä raskaudesta, kestää se sitten viikkoja tai sitten toivottavasti loppuun asti. Pidetään peukkuja onnistumiselle!


      • eka ivf
        ---- kirjoitti:

        Hei! Paljon onnea plussan johdosta! Nämä meidän esimerkit osoittavat, että plussia voi tulla ekastakin ivf:stä. Toki mitä vaan voi vielä käydä, mutta aion iloita täysin tästä raskaudesta, kestää se sitten viikkoja tai sitten toivottavasti loppuun asti. Pidetään peukkuja onnistumiselle!

        Kiitos!!

        Olen ihan samaa mieltä kanssasi, ihan mitä vaan voi käydä mutta iloita pitää plussasta! Etukäteen ei kannata murehtia, siinä ei ole mitään järkeä...

        Pidetään siis peukkuja että kyytiläiset jaksaa loppuun saakka olla kyydissä ja kasvavat isoiksi ja vahvoiksi vauvoiksi... :)


      • alkuper.
        eka ivf kirjoitti:

        Kiitos!!

        Olen ihan samaa mieltä kanssasi, ihan mitä vaan voi käydä mutta iloita pitää plussasta! Etukäteen ei kannata murehtia, siinä ei ole mitään järkeä...

        Pidetään siis peukkuja että kyytiläiset jaksaa loppuun saakka olla kyydissä ja kasvavat isoiksi ja vahvoiksi vauvoiksi... :)

        Hei! Oli pakko kirjoittaa tähän vanhaan ketjuun vielä kuulumisia. Kävin tänään ekassa ultrassa (rv 7). Siellä oli kaksi sykkivää sydäntä! Tuntuu epätodelliselta, että kolmen vuoden lapsettomuuden jälkeen odotan kaksosia!!!
        T. Ketjun aloittanut


    • Toivopoikka

      Hei mulla on pp 14 huomenna olen testannut pp 12 oli nega ...voiko vielä mahdollista tulla plussaa jännittää kauheasti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      305
      3559
    2. 204
      2981
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2544
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      238
      2020
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1445
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1324
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe