Monikohan äityli täällä on miettinyt, että jos se ex-miehen uusi nainen valittaa niistä teidän pikku kultamussukoista, niin väitteillä olisi perää? meillekään ei miehen lapsi enää tule, kun jo äitiltään lähtiessä äityli on luvannut etukäteen että teette sitten sitä ja menette sit tänne, ja isi ostaa sitä ja tätä... ja mikä show sitten syntyykään kun isopahauusinainen kieltää (isänsä tottakai kieltää myös mutta eihän äityli siihen kiinnitä huomiota) äityli myös on ilmeisesti luvannut lapselle ettei isonpahanuudennaisen ruokia tarvitse syödä, sillä isi vie heselle/mäkkiin/tekee herkkuja. Kun isopahauusinainen on herkut kieltänyt ennenku on ruoka syöty (ja isi myös) niin jo tulee äityliltä kommenttia. Äityli myös ei ole opettanut ettei lemmikkejä saa rääkätä, jonka toki isikin kieltää mutta isopahauusinainen kun sanoo niin jo on taas äityli huutamassa että miksi tämä uusikkonainen komentaa meidän lasta, mitä tämä uusikolle edes kuuluu (eihän se muuta ku että minähän sen lapsukaisen ruokin ja huollan, ja minun kotona se sotkee) mutta nytpä voi äityli miettiä siellä kotona miksi ihmeessä isi ja isopahauusinainen eivät ota mitään yhteyttä eivätkä ota lasta enää luokseen...........................
Pilalle hemmotellut lapset
32
1860
Vastaukset
- sanon vain yhden
asian: katso nainen peiliin!!!!
- te....
aikuista ihmistä kostatte lapsille miehen ex:n teot. Jo on helvetin tyhmää ja itsekästä. Antakaa akan vaahdota ja sanokaa lapsille että teidän luona on teidän säännöt, ilmoittakaa se myös lasten äidille, mutta älkää nyt helvetissä hylätkö lapsia.
Toi on ihan sairasta !!! - aivan näin
mielestäni juuri tämä enemmistö uusikko naisista joista täällä puretaan pahaa mieltä. Toivottavasti olet onnellinen tilanteestasi.
- voi pyytää
apua: perheneuvola, lastenvalvoja...lasta rakastava etsii sen tahon, josta saa apua. Jonkun ulkopuolisen aikuisen läsnäollessa selvitätte teidän perheen säännöt lapselle ja pyydätte kertomaan myös lapsen äidille etc.
Miten tässä teidän tilanteessa ero tapahtui? Alkoiko teidän suhteenne jo siinä vaiheessa kun mies asui vielä exänsä ja lapsen kanssa? Mietin vain, mistä katkeruus voi juontaa...
Minä nimittäin seurustelin jonkin aikaa "jo vuosi sitten eronneen" miehen kanssa, jonka ex oli "sairaalloisen mustasukkainen" eikä halunnut miehen löytävän ketään...ilmeni sittemmin, että heidän erostaan oli kaksi viikkoa kun me tapasimme ja johan oli mies heti tuomassa lapsiaan luokseni ja lasten äiti pillastui. Silloin ajattelin, että hän ylireagoi. Totuuden paljastuttua alkoi oksettaa exän ja lasten puolesta :(- reagoit näin
meillä kävi meinaan samanlainen tapaus, mutta en tiedä tietääkö nykyinen totuutta, vai onko tosiaan niiiiiin idiootti mieheni ohella :-( Tottakai pillastuinkin kun mies vie lapsia heti uuden nuorikkonsa kanssa "perustamaan" kotiin, suoraan täältä muutettuaan. Minä vien lapsia terapiaan, olen kotona kun sairastavat (henkistä) ja kuuntelen pomon saarnaa kun olen vähän väliä pois töistä. Mitä tekee isukki? No, elää ihanaa uutta elämää ja v**tuilee kun apua pyytää ja ajatusta lasten suuntaan. "kyllä ne siihen tottuu" on hänen kantansa asiaan. Epäilen ettei uusi tyttöystävä tiedä eromme ajankohdasta totuutta eikä varmaan edes sitä että olemme naimisissa.
- miehen pauloihin
reagoit näin kirjoitti:
meillä kävi meinaan samanlainen tapaus, mutta en tiedä tietääkö nykyinen totuutta, vai onko tosiaan niiiiiin idiootti mieheni ohella :-( Tottakai pillastuinkin kun mies vie lapsia heti uuden nuorikkonsa kanssa "perustamaan" kotiin, suoraan täältä muutettuaan. Minä vien lapsia terapiaan, olen kotona kun sairastavat (henkistä) ja kuuntelen pomon saarnaa kun olen vähän väliä pois töistä. Mitä tekee isukki? No, elää ihanaa uutta elämää ja v**tuilee kun apua pyytää ja ajatusta lasten suuntaan. "kyllä ne siihen tottuu" on hänen kantansa asiaan. Epäilen ettei uusi tyttöystävä tiedä eromme ajankohdasta totuutta eikä varmaan edes sitä että olemme naimisissa.
että tulin hänelle raskaaksi - ennen siis kuin totuus paljastui. Tyyppi oli kyllä käyttäytynyt kummallisesti, otti avoliitonomaisten kuukausien jälkeen selittämättä etäisyyttä. Mikään ei ollut kuulemma muuttunut, paitsi se, että minä olin tullut epävarmaksi. Tein epätoivoisuuttani tyhmästi ja jätin pillerit pois. Valitettavasti nappasi heti. Tyhmänä vielä kerroin totuuden, jolloin mies nosti mitään sanomatta kytkintä. Paineli toiselle paikkakunnalle välittömästi löytämänsä seuraajan perään. Vannotti minua olemaan ottamasta yhteyttä "hulluun exäänsä".
Viimein sitten otin kuitenkin yhteyttä. Oikea eroajankohta ja kaikkea muutakin epämiellyttävää paljastui. Mies oli mm. hylännyt jo aiemmin lapsen. Minulle selitti, että ex-vaimo oli estänyt tapaamiset. Minulle lupasi, että korjaa asian. Alkoi selvästi kiusaantua kun otin asian jatkuvasti esille ja pyysin häntä tekemään jotain. Nyt sitten löytyi uusi nainen, jolle kaikki käy, vanhimman ja nuorimman lapsen dumppaaminen. Keskimmäisten flaxi jatkuu vielä toistaiseksi.
Tuntuu kuin olisin astunut toiseen todellisuuteen. Tuntuu siltä kuin olisin tullut henkisesti raiskatuksi. En tosiaankaan olisi ottanut vastaan erosta repaleisia lapsia ja altistanut heitä näkemään sitä, että isänsä halailee ja pussailee minua. En tosiaankaan olisi alkanut seurustella miehen kanssa, joka oma-aloitteisesti on jo hylännyt lapsen.
Pikkiriikkisen kyynisyyttä tuli mukaan. Nykyään lähinnä purskahdan nauruun kun joku mies alkaa selittää ilkeästä exästään. Olen kyllä oppinut, että kannattaa kuunnella hyvin tarkkaan ja tarkistaa taustat. Poliisikin sanoo tutkintapöytäkirjoissaan: "Kuultavan kertoman mukaan asia on niin, että..." Miehet (ainakin miehet ja ainakin jotkut miehet) ovat näköjään valmiita suoltamaan vaikka minkälaista paskaa kerätäkseen sääliä ja kiillottaakseen sädekehäänsä. Tässäkin tapauksessa valheet oli huolellisesti kerrottu niin, että kertojasta välittyi sopivasti rosoisen nöyrän vilpitön kuva. Oksettaa eniten se, että tässä käytettiin hyväksi sekä lapsia, että myös sellaista ajatusta, että joillakin miehillä voi todella olla tukala tilanne lasten tapaamisten kanssa eron jälkeen. Yök! Ja sitten...kipua ei yhtään lievennä itsesyytökset siitä, että menin itse vuorostani toimimaan väärin. Siinäpä riittää mietittävää loppuelämäksi.
- kyllästynyt miehen
hemmoteltuihin kakaroihin.Oonkohan mä käynyt unissani tällä koneella.Aloittajan tilanne on täysin ja prikulleen sama kuin minun.
- jo kielii
katkeruudestasi ja vihastasi miehesi entistä kohtaan. Näin et voi jatkaa. Anna miehelle ja lapsille rauha, jättäydy vähäksi aikaa sivuun. Kannusta miestäsi tapaamaan lapsiaan vaikka eri ympäristössä, jos teillä on ongelmia. Ota vaikka itsellesi rentoutuspäivä ja mene ystäviesi kanssa kylpylään tms. Älä hakkaa päätäsi seinään. Lapset ensin, sinä sitten. Turhaan yrität kävellä lasten yli miehesi sydämeen.
- taasen kielii
katkeruudestasi ja vihastasi sitä kohtaan, johon miehesi on ihastunut. Näin et voi jatkaa. Anna miehelle rauha, jättäydy vähäksi aikaa sivuun. Kannusta miestäsi tapaamaan ihastuksensa kohdetta vaikka eri ympäristössä, jos teillä on ongelmia. Ota vaikka itsellesi rentoutuspäivä ja mene ystäviesi kanssa kylpylään tms. Älä hakkaa päätäsi seinään. Miehen onni ensin, sinä sitten. Turhaan yrität kävellä takaisin miehesi sydämeen.
- tilanteeni
taasen kielii kirjoitti:
katkeruudestasi ja vihastasi sitä kohtaan, johon miehesi on ihastunut. Näin et voi jatkaa. Anna miehelle rauha, jättäydy vähäksi aikaa sivuun. Kannusta miestäsi tapaamaan ihastuksensa kohdetta vaikka eri ympäristössä, jos teillä on ongelmia. Ota vaikka itsellesi rentoutuspäivä ja mene ystäviesi kanssa kylpylään tms. Älä hakkaa päätäsi seinään. Miehen onni ensin, sinä sitten. Turhaan yrität kävellä takaisin miehesi sydämeen.
niin sinun ei tarvitse arvailla. Olen äiti, entinen mieheni ja minä olemme eronneet kaksi vuotta sitten, kaksi lasta. Minulla on uusi miesystävä ja niin on hänelläkin uusi naisystävä. Me kävimme nämä samat kuviot läpi. Uusi vihasi minua ja minun vaikutusvaltaani lapsiin ja minä heidän ylimalkaista tyyliään lapsia kohtaan. Mies ei tiennyt mitä tehdä. Olimme kaikki sen verran aikuisia että yhdessä puhuimme asioista (onneksi kaikki osapuolia kiinnosti lasten asiat) ja saimme kuin saimmekin yhteisen sävelen aikaiseksi, ihan puhumalla vaan. Molemmilla osapuolilla oli kuvitelmia ja omia mielipiteitä toisesta osapuolesta, kumpikaan sen paremmin totuutta tietämättä. Kummankin osapuolen oli nöyrryttävä omien kuvitelmiensa edessä, ei se totuus kuitenkaan ollut niin ihmeellinen. Kaikki vaan halusivat oikeastaan samaa asiaa, homman toimimaan ja omalle elämälleen rauhan!
Miehen onni ensin ja sitten minun, huhhun, ei kuule onnistu, kyllä se on lapset ensin, sitten aikuiset. Ja totta puhuen ex-mieheni onni ei minua enää kiinnosta, vain lasten ja omani :-)
Jännästi puhut kokoajan miehestäni, minulla onkin oma miesystävä, joka siis on "mieheni", ex-mieheni taas ei ole enää mieheni, vaikka olimmekin naimisissa, hän on nyt jonkun toisen mies tai miesystävä. Minun ei siis tarvitse yrittää kävellä takaisin mieheni sydämeen, olen siellä jo ja olen siellä kokoajan ollutkin yhdessäolomme ajan (en siis puhu ex-miehestäni).
- taasen
mieheni ex-avokki kertoo jo etukäteen lapsellensa, ja puhelimessa miehelleni, mitä tv-ohjelmia tyttö saa meillä ollessaan katsoa... (ts. aikuisille tarkoitettuja sarjoja yömyöhään)
Me suhtaudumme asiaan Lissukan kuuluisaksi tehneellä kommentilla: "Heh".... - katkeralta uusikolta
tarinoita syntyy.
- provo aina
muka katkeralta uusikolta.Te exät ootte katkeria.....me uusikot ketteriä´.....
- Jos vie perheen isän
provo aina kirjoitti:
muka katkeralta uusikolta.Te exät ootte katkeria.....me uusikot ketteriä´.....
niin kyllähän sitä kehua pitää, mitä on saanut aikaseksi.
- minäkin vielä
Jos vie perheen isän kirjoitti:
niin kyllähän sitä kehua pitää, mitä on saanut aikaseksi.
jouduin tämän eronneen miehen sitomaan,tirvastuani häneltä ensin tajun kankaalle.Nyt on asuttu yksissä kohta kolme vuotta ja vieläkin ex-muijaa kyrsii niin hitosti,että tekee kaikki kiusat.Enpä häntä voi kuin sääliä.Katkera exä siis kyseessä.
- minä teen hänen elämästä
minäkin vielä kirjoitti:
jouduin tämän eronneen miehen sitomaan,tirvastuani häneltä ensin tajun kankaalle.Nyt on asuttu yksissä kohta kolme vuotta ja vieläkin ex-muijaa kyrsii niin hitosti,että tekee kaikki kiusat.Enpä häntä voi kuin sääliä.Katkera exä siis kyseessä.
samanlasen, Periksi en anna, ennenkuin ex mies ymmärtää lähtä lätkimään sairaasta suhteestaan. Niin katkeria uudet ämmät että ihan puistattaa. Miksi mies on niin kuin pässi, ettei huomaa kun häntä kusetetaan?
- nainen on itse
minä teen hänen elämästä kirjoitti:
samanlasen, Periksi en anna, ennenkuin ex mies ymmärtää lähtä lätkimään sairaasta suhteestaan. Niin katkeria uudet ämmät että ihan puistattaa. Miksi mies on niin kuin pässi, ettei huomaa kun häntä kusetetaan?
se pässien pässi?
Kun mies pettää, jättää ja lähtee, ex jää vannomaan kostoa TOISELLE NAISELLE?
Mieshän se kaikkeen syyllinen on!
- kakaroille
Ero kakarat ovat ihan pallo hukassa kun seilaavat eri kotien välillä. Vamhemmilla ja ulkopuolisilla ihmisillä on vaikeuksia luoda sääntöjä kakaroille jotka kipeästi niitä tarvitsisivat. Joka uusperhettä perustaa niin pitää olla niin vahva luonne että minä määrään täällä ja tehdään just minun määräämälläni tavoilla, syödään kotiruokaa ja osallistutaan kaikki sen tekemiseen.
Tulee olemaan helvetin kova elämä, tulevaisuus niillä pikku kakaroilla kunhan kylmään maailmaan joutuvat.
Miksi nämä täydelliset äiti ja isä oikein erosivat koskaan? Olisivat pölvästit pysyneet yhdessä kun samanlaisia ovat siittäneet joilla ei järki paljoa pakota. Kaksilla laiskoilla ylilihavilla teetetyt kakarat ovat plösöjä kotka eivät ymmärrä yhtään mitään.
On se sinullakin toivotonta jos joudut tyytymään mieheen jolla on jo teetetty kakarat ja sen jälkeen ulospotkittu. Näitä miehiä oli paljonkin markkinoilla mutta minä en koskaan huolisi sellaisia. Lapseton aina hekee lapsetonta kumppania eikä kannata ikinä ottaa niitä joilla on jo kakaroita.- hyvittelystä
kirjoittaneelle täydet 10 pistettä.Puhut vähän,mutta asiaa.Ylilihaville plösöille syntyy samanlaisia kakaroita,joita yleensä äityli sitten turvottaa valmisruuilla,kun ei VIITSI tehdä kotiruokaa.Ei siis ile kakaran vika että painaa 2-3 kertaisesti sen mitä pitäisi.
- et lapset pärjää paremmin
kun seikkailevat kodin ja isän asunnon väliä pienestä asti. Kuvittelvat että lapsi sopeutuu, mutta tottakai kun on pakko, kun aikuiset ei ajattele muuta kuin itseään, omaa hyvinvoitia. Lapset tulee sitten perässä.
Lasten paras paikka on koti, ja jos etävanhempi haluaa lasta nähdä, hän voi tulla lapsen kotiin, eikä lasta saa riistää ja vaikeuttaa hänen elämää. Hän on syytön, matkustelkoot vanhemmat.
Isän luona voi olla myös huono vastaanotto, jos isän luona majailee uusia suhteita. Uusi suhde vaikeuttaa usein isän ja lapsen yhdessä oloa, ja tekee usein siitä mahdottoman. Siksi lapset voivat pahoin, ja lapsuus kärsii, kun lapsi ei saa olla lapsi, vaan matkusteleva muuttaja, jolla ei ole omaa kiinteää paikkaa enää missään. - hoitoon!
et lapset pärjää paremmin kirjoitti:
kun seikkailevat kodin ja isän asunnon väliä pienestä asti. Kuvittelvat että lapsi sopeutuu, mutta tottakai kun on pakko, kun aikuiset ei ajattele muuta kuin itseään, omaa hyvinvoitia. Lapset tulee sitten perässä.
Lasten paras paikka on koti, ja jos etävanhempi haluaa lasta nähdä, hän voi tulla lapsen kotiin, eikä lasta saa riistää ja vaikeuttaa hänen elämää. Hän on syytön, matkustelkoot vanhemmat.
Isän luona voi olla myös huono vastaanotto, jos isän luona majailee uusia suhteita. Uusi suhde vaikeuttaa usein isän ja lapsen yhdessä oloa, ja tekee usein siitä mahdottoman. Siksi lapset voivat pahoin, ja lapsuus kärsii, kun lapsi ei saa olla lapsi, vaan matkusteleva muuttaja, jolla ei ole omaa kiinteää paikkaa enää missään.Olisiko lapsen parempi olla riitaisessa suhteessa,jossa rakkaus on jo hävinnyt?siinäkö pienelle perheen mallia?
Ehkäpä isän luona ei majaile uusia suhteita,vaan isä majailee äitipuolen luona?Joskus voi olla niinkin,että ilman tätä äitipuolta isä ei tapaisi lapsia.
Lisään vielä,että meillä lapsia rakastetaan enemmän uusperheessä,kun lähivanhemman luona!
Ja todistetusti! - ainakin
et lapset pärjää paremmin kirjoitti:
Isän luona voi olla myös huono vastaanotto, jos isän luona majailee uusia suhteita. Uusi suhde vaikeuttaa usein isän ja lapsen yhdessä oloa, ja tekee usein siitä mahdottoman. Siksi lapset voivat pahoin, ja lapsuus kärsii, kun lapsi ei saa olla lapsi, vaan matkusteleva muuttaja, jolla ei ole omaa kiinteää paikkaa enää missään.yrität keinolla millä hyvänsä saada ex-miehen kotiisi lapsia katsomaan.Ei se niin mene,onneksi!
Luuletko voivasi lasten kautta kiristää sen rakkaan miehesi kotiin.Olet niin sairaan kiinni vieläkin hänessä,että käännät oman pahanolosi lasten pahaksi oloksi.
jos se mies ei enää sinua rakasta,ei se tarkoita,että hän ei lapsia rakastaisi! - hyi hitto sentään
ainakin kirjoitti:
yrität keinolla millä hyvänsä saada ex-miehen kotiisi lapsia katsomaan.Ei se niin mene,onneksi!
Luuletko voivasi lasten kautta kiristää sen rakkaan miehesi kotiin.Olet niin sairaan kiinni vieläkin hänessä,että käännät oman pahanolosi lasten pahaksi oloksi.
jos se mies ei enää sinua rakasta,ei se tarkoita,että hän ei lapsia rakastaisi!piemtä rajaa. Kyllä minä sentään arvostan itseäni ja lapsiani sentään, ettei meille tule perheen petturi. Eipä lapsetkaan isästään välitä, onneksi. Huonoa esimerkkiä antamaan.
- sanoit
hyi hitto sentään kirjoitti:
piemtä rajaa. Kyllä minä sentään arvostan itseäni ja lapsiani sentään, ettei meille tule perheen petturi. Eipä lapsetkaan isästään välitä, onneksi. Huonoa esimerkkiä antamaan.
että etävanhemman pitäisi mennä lasten kotiin tapaamaan?
Olet varmaan osasyyllinen siihen että lapset eivät välitä isästään.Jos on sinua pettänyt ei se tarkoita että olisi lapsia pettänyt.
Unohda sinäkin joskus oma katkeruutesi ja ajattele,että lapsella on oikeus molempiin vanhempiin.Ja varmasti lapselle on yhtä rakkaita niin isä kuin äitikin.Oli se isä millanen tahansa äidin silmissä. - että lapsilla on
sanoit kirjoitti:
että etävanhemman pitäisi mennä lasten kotiin tapaamaan?
Olet varmaan osasyyllinen siihen että lapset eivät välitä isästään.Jos on sinua pettänyt ei se tarkoita että olisi lapsia pettänyt.
Unohda sinäkin joskus oma katkeruutesi ja ajattele,että lapsella on oikeus molempiin vanhempiin.Ja varmasti lapselle on yhtä rakkaita niin isä kuin äitikin.Oli se isä millanen tahansa äidin silmissä.oikeus molempiin vanhempiinsa. Olen eri mieltä siitä, etteikö vaimon pettäminen olisi myös lasten pettämistä. Totta kai on myös lasten pettämistä, jos isä pettää äitiä!
Aikuisille vaikea taata lapsille hyvä suhde kumpaankin vanhempaansa tilanteessa, jossa ovat riidoissa. Lapsen kotihan on vanhempiensa parisuhteessa. Siksi onnellisen parisuhteen jälkeen seuraavaksi paras vaihtoehto on toimiva, sol riittävän neutraali ja etäinen erovanhemmuussuhde. - kuullut
hyi hitto sentään kirjoitti:
piemtä rajaa. Kyllä minä sentään arvostan itseäni ja lapsiani sentään, ettei meille tule perheen petturi. Eipä lapsetkaan isästään välitä, onneksi. Huonoa esimerkkiä antamaan.
sanasta anteeksianto.Meilläkin suhde päättyi pettämiseen,mutta en silti ala lapsille kauhistella heidän isäänsä,saavat pitää isäsuhteensa.
- onko tekstisi
että lapsilla on kirjoitti:
oikeus molempiin vanhempiinsa. Olen eri mieltä siitä, etteikö vaimon pettäminen olisi myös lasten pettämistä. Totta kai on myös lasten pettämistä, jos isä pettää äitiä!
Aikuisille vaikea taata lapsille hyvä suhde kumpaankin vanhempaansa tilanteessa, jossa ovat riidoissa. Lapsen kotihan on vanhempiensa parisuhteessa. Siksi onnellisen parisuhteen jälkeen seuraavaksi paras vaihtoehto on toimiva, sol riittävän neutraali ja etäinen erovanhemmuussuhde.osoitus läheisriippuvuudesta vai mistä?
Jos isä pettää äitiä, isä pettää äitiä. Lapset eivät ole mitään äitiin kiinni kasvaneita pahkoja vaan itsenäisiä henkilöitä.
Äiti vain tuossa tilanteessa kaappaa lapset omaksi kainalosauvakseen, mikä on erittäin surullista ja väärin lapsia kohtaan.
"Lasten koti on vanhempien parisuhteessa", käsittämätöntä. Tällä logiikalla lapsi, jonka toinen vanhempi on kuollut, on koditon.
Sinulla on ehkä liikaa käsittelemättömiä asioita erostasi? - tarkennus
onko tekstisi kirjoitti:
osoitus läheisriippuvuudesta vai mistä?
Jos isä pettää äitiä, isä pettää äitiä. Lapset eivät ole mitään äitiin kiinni kasvaneita pahkoja vaan itsenäisiä henkilöitä.
Äiti vain tuossa tilanteessa kaappaa lapset omaksi kainalosauvakseen, mikä on erittäin surullista ja väärin lapsia kohtaan.
"Lasten koti on vanhempien parisuhteessa", käsittämätöntä. Tällä logiikalla lapsi, jonka toinen vanhempi on kuollut, on koditon.
Sinulla on ehkä liikaa käsittelemättömiä asioita erostasi?Siis: eihän isä petä äitiä, vaan mies naista. Tämä olisi hyvä tehdä itselleen selväksi.
- oli isä
hyvittelystä kirjoitti:
kirjoittaneelle täydet 10 pistettä.Puhut vähän,mutta asiaa.Ylilihaville plösöille syntyy samanlaisia kakaroita,joita yleensä äityli sitten turvottaa valmisruuilla,kun ei VIITSI tehdä kotiruokaa.Ei siis ile kakaran vika että painaa 2-3 kertaisesti sen mitä pitäisi.
jos äityli lihotti lapsia, miksei isä tehnyt mitään asialle???
- mutta ei ikinä unohtaa
kuullut kirjoitti:
sanasta anteeksianto.Meilläkin suhde päättyi pettämiseen,mutta en silti ala lapsille kauhistella heidän isäänsä,saavat pitää isäsuhteensa.
Säälistä voi miehelle anteeksi antaa, mutta ikinä me emme unohda. Lapset tarvitsivat isää pieninä, ei isää, joka on lasten silloin kun itsään huvittaa, vaan silloin kun lapset tarvitsevat.
Isä ei voi olla puoleksi, pitää olla kokonaan, ja jos sitä ei mies ymmärrä, on parempi unohtaa lapset. - lasten isä
oli isä kirjoitti:
jos äityli lihotti lapsia, miksei isä tehnyt mitään asialle???
oli töissä.Teki jopa 16 tuntisia päiviä(eli kahta vuoroa)jotta sai perheelle elannnon ja talon maksettua.
- ootkos kuullut
sellaisista, kuin välimerkit, isot alkukirjaimet pisteen jälkeen sekä jäsentely?:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse684490Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053749Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1113377Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.281931Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871185- 90939
- 55895
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125892Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817