tietokoneen näyttökuvaksi merikuvan Italian Diano Marinasta, jossa olen käynyt vuonna yksi ja kaksi.
Ihan vain omaksi ilokseni laitoin, oletko harrastanut moista kaukokaipuussasi?
Heipä hei!
12
565
Vastaukset
- Anskuliini
miehenkaipuussa pistän taustakuvaksi ex-miehen kuvan.
Tepsii.- riittää
ex-työkaverin kuva, johan lähtee kaipuu töihin menosta.
- Pirre*
he...
- kuva pitää
riittää kirjoitti:
ex-työkaverin kuva, johan lähtee kaipuu töihin menosta.
olla sellainen , johon haluaa samaistua, jotain minkä haluaa toteutuvan. Jos haluat laihtua, laita laihan kuikelon kuva jääkaapin oveen, sille liimaat jostain vanhasta kuvasta oman pääsi, alat nähdä itsesi laihana. Vain esimerkkinä. Minkä lomakohteen kuvaan haluaisit "sukeltaa".
- laihtua
kuva pitää kirjoitti:
olla sellainen , johon haluaa samaistua, jotain minkä haluaa toteutuvan. Jos haluat laihtua, laita laihan kuikelon kuva jääkaapin oveen, sille liimaat jostain vanhasta kuvasta oman pääsi, alat nähdä itsesi laihana. Vain esimerkkinä. Minkä lomakohteen kuvaan haluaisit "sukeltaa".
täytyy lähteä uimahallille tahi kuntosalille, mitäpä noita kuvia liimailemaan?
Miksi pitäisi kaikkien olla kuikkia eikun kuikeloita?
Se sukelluskuva jääköön omaksi salaisuudeksi. - k/k
Millä lailla auttaa,tyyryttääks se sun kaipuus vai alkaaks sua sylettämään?
- Anskuliini
k/k kirjoitti:
Millä lailla auttaa,tyyryttääks se sun kaipuus vai alkaaks sua sylettämään?
ei ainakaan vesi kielelle tuu ;).
- zeus582
kyllä on kivaa liikkua ja olla eri maissa niin kun mä
- joskus*
laittanut sellaisen kohteen taustakuvaksi - jokin paratiisisaari kenties?
Minun tietokoneessani on taustakuvana Esson huoltoaseman pihamaa. Kuvassa näkyy bensapumppu, jonka edessä Einari Essonen tankkaa minun 18 vuotta vanhaa Tojotaani. Se on kaunis kuva.
Kun aamuisin katselen uutisia tietokoneelta, niin taustakuva muistuttaa minua aina siitä, että kohta täytyy lähteä Essolle tapaamaan muita parlamentin jäseniä. Tietokone helpottaa siis paljon elämääni, vaikka muisti tulisikin iän myötä huonommaksi.- lemmikkini
on minun koneeni taustakuvana.
- jännä juttu
tuo koneen taustakuva. Itselläni ei niinkään tuota kaipuuta johonkin paikkaan silleen ole, eikä niin ollen siltä pohjalta tule haettua kuvaa taustaksi mutta mielialojen vaihteluihin kylläkin ! Vaihtelen siis aikas usein taustaa ja luonto, eläimet ja ihmisetkin ovat aiheina. Ja etsin sellaisen kuvan, jossa mielestäni tapahtuu jotain, viimeiksi oli tausta,jossa vanha mies lehtikioskilla, ehkä vuosiluku -20, ja kioski/kuva briteistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754