Hiljaista...

madam

Täällä on aika hiljaista.. Onko kaikki Kanarialla? Vai onko kaikki paenneet paikalta kun het tyrmätään? Toivoisin, että niin tällä palstalla kuin muillaikin palstoilla olisi mahdollisuus kehua muitakin lomakohteita kuin ko. palstan kohdetta. Itse ainakin haluan käydä monessa paikassa, pää on täynnä unelmia. Pääsääntöisesti täällä kuitenkin keskustellaan kanariansaarista ja jos niiden keskustelujen lomassa joku vinkkaa, että hei muuten siellä tahi siellä oli se paremmin, ei siitä kannata hermostua, jatkakoot ne aiheesta ketä kiinostaa ja muut voi aloittaa uuden keskustelun. Tilaahan täällä riittä. Kun vaan riittäisi ymmärrystä! Eikös näiden palstojen tarkoitus ole avartaa meidän kaikkien maailmaa?

9

615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä ainakin

vielä täällä. Minä lähden Kanarialle vasta ensi viikolla. Isä ja äiti on kyllä jo siellä. Ja saa kehua muitakin kohteita kunhan ei koko ajan hauku Kanariaa. Minä pidän esim. paljon Madeirasta ja Mallorcasta.

• don luis

paremmuus on suhteellista.jonkun hyvä on toiselle huono.asiota pitää silti tuoda esiin.ihmisten kiinnostus eri asioihin muuttuu kun ihminen vanhenee .eli tärkeysjärjestys ei ole yksiselitteinen asia.

• madam

Juuri näin. Siksi olisikin tärkeää antaa tilaa kaikkien mielipiteille. Ja jos suoranaista mollaamista on, ei siihen ole pakko ottaa kantaa..

• ookkekara
        madam kirjoitti:

Juuri näin. Siksi olisikin tärkeää antaa tilaa kaikkien mielipiteille. Ja jos suoranaista mollaamista on, ei siihen ole pakko ottaa kantaa..

takia täällä sitten on karsinoitu nämä keskustelut eri matkohteiden mukaan. Kyllä minusta on loogista keskustella siitä kohteesta tai kohteista esim. Kanariansaaret. Onhan täällä varmaan sellaisiakin palstoja, ainakin plazalla, missä keskustellaan yleisesti matkailusta ja eri kohteista. Kukahan nämä on keksinyt eri kohteiden karsinoinnin? Ilmeisesti sillä jokin tarkoitusperä pitää olla. Minusta on yksi lysti mistä täällä puhutaan. Joku vaan aina menee "thaimaaseen", toinen taas linkittää jotain pirun säälinkkiä. Tätähän se vapaa matkailukeskustelu täällä aika pitkälti on. Eihän täällä kohta uskalla mainita koko kanarian saaria, kun jo alkaa tulla "herra kaikkitietävää" ja "mene sinne Mikon helmoihin". Mentira on Puertossa ja Sotavento on saanut jo oman osansa paskanheitosta. Tosiasiassa täällä ei keskustelemaan pysty kuin harvat ja valitut. Minusta ei ole väärin jos sanoo mielipiteensä muistakin kohteista, mutta sen pitää olla asiallista ja vaikka huumorillakin höystettyä. Ne jotka haluavat ainoastaan piruilla, niin siihen minulla on hyvä konsti, ja takuulla auttaa. Lähtee illalla kaupungille ja siellä nakkikioskille, valitsee isoimman jätkän ja alkaa piruilemaan sille. Takaan että sen jälkeen on muutama viikko hyvin rauhallista, ei tee mieli haastaa riitaa, eikä paljon muutakaan. Moi!

• madam
        ookkekara kirjoitti:

takia täällä sitten on karsinoitu nämä keskustelut eri matkohteiden mukaan. Kyllä minusta on loogista keskustella siitä kohteesta tai kohteista esim. Kanariansaaret. Onhan täällä varmaan sellaisiakin palstoja, ainakin plazalla, missä keskustellaan yleisesti matkailusta ja eri kohteista. Kukahan nämä on keksinyt eri kohteiden karsinoinnin? Ilmeisesti sillä jokin tarkoitusperä pitää olla. Minusta on yksi lysti mistä täällä puhutaan. Joku vaan aina menee "thaimaaseen", toinen taas linkittää jotain pirun säälinkkiä. Tätähän se vapaa matkailukeskustelu täällä aika pitkälti on. Eihän täällä kohta uskalla mainita koko kanarian saaria, kun jo alkaa tulla "herra kaikkitietävää" ja "mene sinne Mikon helmoihin". Mentira on Puertossa ja Sotavento on saanut jo oman osansa paskanheitosta. Tosiasiassa täällä ei keskustelemaan pysty kuin harvat ja valitut. Minusta ei ole väärin jos sanoo mielipiteensä muistakin kohteista, mutta sen pitää olla asiallista ja vaikka huumorillakin höystettyä. Ne jotka haluavat ainoastaan piruilla, niin siihen minulla on hyvä konsti, ja takuulla auttaa. Lähtee illalla kaupungille ja siellä nakkikioskille, valitsee isoimman jätkän ja alkaa piruilemaan sille. Takaan että sen jälkeen on muutama viikko hyvin rauhallista, ei tee mieli haastaa riitaa, eikä paljon muutakaan. Moi!

Ymmärrän karsinoinnin, mutta en ymmärrä tiukkapipoisuutta. Jos joku vaikka vikisemällä mainitsee, että oli muuten muuallakin kivaa, hänet heti teilataan kehuskelijaksi. Itse sain lokaa ensivisiitilläni tällä palstalla..olin ja olen vieläkin keltanokka näiden palstojen suhteen. Kaikki ei tiedä sitä, että täällä on vakikirjoittajia..vakikirjoittajat joskus aika ilkeästikin kehoittaa etsimään aiheesta aiemmin kirjoitettua, joku voi olla täällä ensimmäistä kertaa ja saa heti ylimielisen vastauksen, ei mitenkään asiallista sekään.

Tarkoititko harvoilla ja valituilla juuri tuota vakijoukkuetta? Teidän ei kannata ottaa kaikkea niin vakavasti. Kyllä Thaimaapalstallakin (sori) on loanheittäjänsä ja muillakin suosikkimatkakohteiden palstoilla. Ne kannattaa sivuttaa, ei käskeä nakkijonoille. Väkivaltaa on jo muutoinkin liikaa.

• ookkekara kirjoitti:

Olen kyllä pitkälti samoilla linjoilla. Jos kerran palstajako on tehty, yritettäisiin pysyä siinä. Ei muiden kohteiden maininnasta varmaan mitään haittaakaan ole, kyllähän niitä vilisee. Osa on silti liikkeellä puhtaasti ärsyttääkseen ja kuten sanoit, törkyä lentää, mutta so what.
        Tässä vaiheessa eniten ärsyttää S24-palvelun huono toimivuus. Ja kun nakkikioskin mainitsit, heitä uudelleen ilmaan ihmetykseni siitä, ettei Eniron kokoinen "nakkikioski" saa palveluaan kuntoon.

• ookkekara
        Sotavento kirjoitti:

Olen kyllä pitkälti samoilla linjoilla. Jos kerran palstajako on tehty, yritettäisiin pysyä siinä. Ei muiden kohteiden maininnasta varmaan mitään haittaakaan ole, kyllähän niitä vilisee. Osa on silti liikkeellä puhtaasti ärsyttääkseen ja kuten sanoit, törkyä lentää, mutta so what.
        Tässä vaiheessa eniten ärsyttää S24-palvelun huono toimivuus. Ja kun nakkikioskin mainitsit, heitä uudelleen ilmaan ihmetykseni siitä, ettei Eniron kokoinen "nakkikioski" saa palveluaan kuntoon.

En sillä tarkoittanut vain ja ainoastaan vakiokirjoittajia, vaan sellaisia henkilöitä joilla on joskus jotakin sanottavaa, kuten esim. sinulla. Olen hyvin kaukana tiukkapipoisuudesta, yritän vain tuoda kantani, silloin kun sitä otan, selväksi. Kun en ole poliitikko, niin en osaa tuota kiemurtelun jaloa taitoa. Onhan se hieno juttu jos esim. tuodaan esiin ja vertaillaan eri kohteiden hyviä ja huonoja puolia, koska niitä on joka paikassa. Kaikki tällaiset asiat voidaan sanoa ja tuoda esiin ilman piruilua, jos vaan tahtoa löytyy. Kuinkahan moni meistä rekisteröityneistä on antanut epä-asiallisia neuvoja, en ole kovin usein ainakaan huomannut. Minä vaan en viitsi vastata sellaisiin kysymyksiin, että tarviiko viedä oma vessapaperi, saippuat ja niinpäin pois mukanaan. Ehkä nämä ovat tärkeitä, ja näihin usein nämä provot vastailevat, että "pysy suomessa". Näinhän se menee. Verdad?

• madam
        ookkekara kirjoitti:

En sillä tarkoittanut vain ja ainoastaan vakiokirjoittajia, vaan sellaisia henkilöitä joilla on joskus jotakin sanottavaa, kuten esim. sinulla. Olen hyvin kaukana tiukkapipoisuudesta, yritän vain tuoda kantani, silloin kun sitä otan, selväksi. Kun en ole poliitikko, niin en osaa tuota kiemurtelun jaloa taitoa. Onhan se hieno juttu jos esim. tuodaan esiin ja vertaillaan eri kohteiden hyviä ja huonoja puolia, koska niitä on joka paikassa. Kaikki tällaiset asiat voidaan sanoa ja tuoda esiin ilman piruilua, jos vaan tahtoa löytyy. Kuinkahan moni meistä rekisteröityneistä on antanut epä-asiallisia neuvoja, en ole kovin usein ainakaan huomannut. Minä vaan en viitsi vastata sellaisiin kysymyksiin, että tarviiko viedä oma vessapaperi, saippuat ja niinpäin pois mukanaan. Ehkä nämä ovat tärkeitä, ja näihin usein nämä provot vastailevat, että "pysy suomessa". Näinhän se menee. Verdad?

Jotenkin minusta tuntuu, että puhumme suunnilleen samasta asiasta. Toinen aidasta ja toinen aidanseipäästä ja sotavento sekäettä. : )

Mitä tarkoittaa verdad?

• totuus .
        madam kirjoitti:

Jotenkin minusta tuntuu, että puhumme suunnilleen samasta asiasta. Toinen aidasta ja toinen aidanseipäästä ja sotavento sekäettä. : )

Mitä tarkoittaa verdad?

verdad? = eikö totta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4421
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      68
      4271
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2947
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      66
      2835
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2119
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      2002
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1689
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      111
      1373
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      182
      1286
    Aihe