pukeutuminen

pimu

seurustelen mustalais miehen kanssa ja haluaisin titää tuosta hameen käytöstä. Jos saisimme lapsia tai muuttaisimme yhteen niin täytyisikö minun alkaa käyttämään hametta? Mieheni äiti sanoi, ettei tarvitse. Itse olen siis vaalea.

16

1251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on teidän itse päätettävä

jokainen pitäisi tehdä itse omat ratkaisut,silloin ne ovat sellaiset jonka kanssa on hyvä ja helppo noudataa.
      Miehesi äiti ei vaadi hametta,voit silti pitää siistiä pitkää tavallista hametta,ei tarvitse olla sametista.

Kun ihminen pitää viksuja,ei paljastavia vaateita niin silloin kanistaa itsensä,ja lähimmäisensä.

Toivon hyviä jatkoja miehesi kanssa ja muista että luonnollisuus kaunistaa.

• edvard

näin se kaikki pitäis mennä vapaassa maailmassa . nauttikaa vapaudestanne t. eetu

• pimu

niitä tavallisia mustia vekki tyylisiä hameita voi ostaa ?

• ei paljastavia

no jos ei saa käyttää paljastavia, niin miksi romaninaisten puserot ovat lähes aina todella ohuista kankaista valmistettuja, siis paljastavia, kun paidat näkyy puseron läpi,eikö se ole häpeä?ja ovat myös todella tyköistuvia, joskus melkein tiukkoja.

• meillähän on
        ei paljastavia kirjoitti:

no jos ei saa käyttää paljastavia, niin miksi romaninaisten puserot ovat lähes aina todella ohuista kankaista valmistettuja, siis paljastavia, kun paidat näkyy puseron läpi,eikö se ole häpeä?ja ovat myös todella tyköistuvia, joskus melkein tiukkoja.

ne paidat alla jotka eivät paljasta yhtään mitään. Röijyt pitääpi olla tyköistuvia, ja sopivia jotta ne eivät "hölötä" päällä,sen tähden meidän "puseroita",sanotaa "röijyiksi"

TV romani nainen

• Tuohtunut
        meillähän on kirjoitti:

ne paidat alla jotka eivät paljasta yhtään mitään. Röijyt pitääpi olla tyköistuvia, ja sopivia jotta ne eivät "hölötä" päällä,sen tähden meidän "puseroita",sanotaa "röijyiksi"

TV romani nainen

Rehellisesti sanoen. Jos on pakko sekottaa veret,niin se ei tarkoittane sitä että valkolais nainen pukeutuisi perinteisiin hameisiin. Siinähän häväistäisiin kaikki romaninaiset, jotka hametta osaavat kunnioittavaisesti kantaa ja ovat siihen saanet jo verenperintönä edellytykset. Sittenkö jos valkolainen eroaisi mustalaismiehestä ni pillifarkut jalkaan ja se siitä?! Ja vielä mustalainen ottakoon mustalaisen ja valkolainen valkolaisen, niin se vaan on. Pitää ajatella sitä, että miten vaikuttaa lapsiin kun veret sekoittuu.

• Justii
        Tuohtunut kirjoitti:

Rehellisesti sanoen. Jos on pakko sekottaa veret,niin se ei tarkoittane sitä että valkolais nainen pukeutuisi perinteisiin hameisiin. Siinähän häväistäisiin kaikki romaninaiset, jotka hametta osaavat kunnioittavaisesti kantaa ja ovat siihen saanet jo verenperintönä edellytykset. Sittenkö jos valkolainen eroaisi mustalaismiehestä ni pillifarkut jalkaan ja se siitä?! Ja vielä mustalainen ottakoon mustalaisen ja valkolainen valkolaisen, niin se vaan on. Pitää ajatella sitä, että miten vaikuttaa lapsiin kun veret sekoittuu.

ei ole mikään ongelma sille lapselle vaan ympäristön tuomitseville tiukkapipoille, jotka siitä ongelman tekevät..

• vaihdokasko
        Justii kirjoitti:

ei ole mikään ongelma sille lapselle vaan ympäristön tuomitseville tiukkapipoille, jotka siitä ongelman tekevät..

Kyllä ongelmia tulee myös lapselle, identiteetin etsimisen myötä. Siihen vaikuttaa tietysti myös ympäristö, mutta eniten kärsii kaksiverinen, joka ei tiedä mikä? mistä? ja miksi?

• Senkus oot
        vaihdokasko kirjoitti:

Kyllä ongelmia tulee myös lapselle, identiteetin etsimisen myötä. Siihen vaikuttaa tietysti myös ympäristö, mutta eniten kärsii kaksiverinen, joka ei tiedä mikä? mistä? ja miksi?

ihminen etsii itse oman identiteettinsä, ei niele mitään valmista identiteetti-pakettia ensin pureksimatta ja punnitsematta.
        Ihmisyys on kasvamista ja löytämistä.

Tiedätkö itse sydämessäsi mikä, mistä ja miksi?
        Vai oletko ottanut täysin valmiin paketin vastaan samalla haudaten todellisen sielusi jonnekin mistä et enää sitä edes ehkä löydä?

• vaihdokasko
        Senkus oot kirjoitti:

ihminen etsii itse oman identiteettinsä, ei niele mitään valmista identiteetti-pakettia ensin pureksimatta ja punnitsematta.
        Ihmisyys on kasvamista ja löytämistä.

Tiedätkö itse sydämessäsi mikä, mistä ja miksi?
        Vai oletko ottanut täysin valmiin paketin vastaan samalla haudaten todellisen sielusi jonnekin mistä et enää sitä edes ehkä löydä?

Sepä siinä just on ku ei ole mitään valmista pakettia. Et näköjään ymmärtänyt perimmäistä tarkoitustani. Esim. jos suomeen adoptoidaan lapsi vaikka Brasiliasta, niin on varmaa että vaikka hän varttuu suomalaisessa kulttuurissa, hänelle tulee jossain vaiheessa identiteettikriisi etsiessään näihin edellämainittuihin kysymyksiin vastauksia, jotka hän löytää vain omasta kulttuuristaan ja geeniperimästään. Ja kyse ei ole pelkästään ulkoisista eroavaisuuksista.

• dfgsjfghkj
        vaihdokasko kirjoitti:

Sepä siinä just on ku ei ole mitään valmista pakettia. Et näköjään ymmärtänyt perimmäistä tarkoitustani. Esim. jos suomeen adoptoidaan lapsi vaikka Brasiliasta, niin on varmaa että vaikka hän varttuu suomalaisessa kulttuurissa, hänelle tulee jossain vaiheessa identiteettikriisi etsiessään näihin edellämainittuihin kysymyksiin vastauksia, jotka hän löytää vain omasta kulttuuristaan ja geeniperimästään. Ja kyse ei ole pelkästään ulkoisista eroavaisuuksista.

Mikäs siinä sitten ollessa Brasilialaista syntyperää oleva suomalainen?
        Tuskin tuntisi oloaan enää kotoiseksi jos Brasiliaan muuttaisi, päinvastoin, ellei...

Onhan näitä tapauksia, ongelmaisia ihmisiä, jotka eivät jostain syystä pidä omasta itsestään jossain pisteessä elämässään(voivat olla vaikkapa syrjäytyneitä tai moniongelmaisia) ja jotka pyrkivät hakemaan muutosta omaan identiteettiinsä jostain uudesta ja eksoottisesta.
        Vaikka sitten sieltä Brasiliasta tai vaikkapa Kaaleista, kuten jotkut kaajeetkin tekevät.

Suomalaisillahan ei ole erityisemmin mitään tiukkapipoista kulttuurikoodistoa, tai toisinsanoen se on hyvin löyhä ja voi käsittää hyvinkin erilaista käyttäytymistä sisällään.

Kaaleilla taas on tällainen oma valmis ja tiukka "kulttuuripaketti", johon kuuluvat identiteetin ja tietyt tavat sekä asiat jokainen pyrkii omaksumaan, ja varoo samalla olemasta liian erilainen muista yhteisössään.
        Sitä tarkoitin.

• saunamaija...
        meillähän on kirjoitti:

TV romani nainen

jaa sekö ei ole häpeää että laamapaita näkyy. sehän on sama olla pelkällä laamapaidalla kun röijystä loistaa kaikki läpi. olen nähnyt monella naisella pelkät liivit röijyn alla, että se siitä paljastamattomuudesta.

• fdgjhjghjgh
        saunamaija... kirjoitti:

jaa sekö ei ole häpeää että laamapaita näkyy. sehän on sama olla pelkällä laamapaidalla kun röijystä loistaa kaikki läpi. olen nähnyt monella naisella pelkät liivit röijyn alla, että se siitä paljastamattomuudesta.

siltä että aito naisellisuus ja sen korostaminen pyrkii aina tulemaan esille, olivat pelisäännöt mitkä hyvänsä.

• jaa

Ajattelit vaihtaa etnisen taustasi seurustelun huumassa. Ei onnistu ja miksi pitäsikään. Jos et kelpaa miehelle sellaisenaan, nosta kytkintä.

• Mie vaan...........----......

Lueppas, jos viittit ja jaksat vähän tuolta kauempaa ja lähempääki Rosita nimimerkin kirjotuksia. Siint saat kunnon vastauksen.tai voitha laittaa tänne sille oikein aloituksen.Rosita tietää mikä sopii kaajeelle ja kaaleelle.Saat kuulla kunnias, luulen ma.

• yliduomari jaroslaw

romanilain 6pykälä 14momentti sanoo jos olet pyylevä ja lyhyt hame oitis ylle jos taas oletpitkä ja sopusuhtainen lakimme KIELTÄÄ pilaamasta vartaloasi. säädyllisyys on kaikkien hyve.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5352
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      78
      4714
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3017
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      87
      2948
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2514
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1966
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe