impi runopalstan

padme_amidala

ei tiennyt impi runopalstan
kuink`oli laitansa
kun runopoika luettavaks
toi hälle runonsa

yks' säe oli herkkä niin
sai hänet kyyneliin
ja samalla hän menetti
myös sydämensä siin

8

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Flaika

Mä olen tässä pörrännyt raivon, kiukun, pohjattoman rakkaudenpalvonnan ja kissan kanssa koko illan. Kello on nyt 20:17.

Moon väsyny, mutta sä piristät kuin tuuli jonka tiesi jo vilvoittavaksi.

Mun pitää saada uusi harrastus :o

• padme_amidala

..kun voi tässä työn ohella sutaista muutaman runon, kun on pelkkää oottelua.

Toi Rosvo-roope mukalema on soinut koko päivän päässä, siksi ajattelin sen tekaista tänne ihmeteltäväksi *nauraa*

Vaikka arvaan kyllä, että joku tuosta pahastuu, kun ei kaikki ymmärrä leikkiä : )

Kiitos sinulle hauskasta palautteesta, joka kuvasi hyvin rakkauspalstan kirjoittajan/lukijan mielenliikkeitä....mulla on kyllä koira kissan lisäksi ja toi rämpyttävä nuorimies, enkä osaa raivota tai kiukuta olleskaan. Yhtä miestä osaan kyllä palvoa iät ja ajat (ei sitä mistään huomaa eihän...)

• Flaika
        padme_amidala kirjoitti:

..kun voi tässä työn ohella sutaista muutaman runon, kun on pelkkää oottelua.

Toi Rosvo-roope mukalema on soinut koko päivän päässä, siksi ajattelin sen tekaista tänne ihmeteltäväksi *nauraa*

Vaikka arvaan kyllä, että joku tuosta pahastuu, kun ei kaikki ymmärrä leikkiä : )

Kiitos sinulle hauskasta palautteesta, joka kuvasi hyvin rakkauspalstan kirjoittajan/lukijan mielenliikkeitä....mulla on kyllä koira kissan lisäksi ja toi rämpyttävä nuorimies, enkä osaa raivota tai kiukuta olleskaan. Yhtä miestä osaan kyllä palvoa iät ja ajat (ei sitä mistään huomaa eihän...)

Otetaanhan uusiksi

Emmä oo ainakaan mitään huomannu. Ootsä huomannu mun 'paljovan' jotain?

No, sanos ny?

(niitä tulemattomia PowerBooleja ei lasketa kelkkaan)

:D    

• padme_amidala
        Flaika kirjoitti:

Otetaanhan uusiksi

Emmä oo ainakaan mitään huomannu. Ootsä huomannu mun 'paljovan' jotain?

No, sanos ny?

(niitä tulemattomia PowerBooleja ei lasketa kelkkaan)

:D    

..harmi, että sen Power Ball jutun ekskluudasit, sen oisin sanonut heti. Eikös alunperin ollut vaan rakkaudenpalvonnasta kyse noin yleisesti, minä vaan hassusti kohdensin omalta osaltani yhteen henkilöön ; )

Tunnelma palstalla ja runoissa on yleisesti ottaen aika mukava, jollei muutamia soraääniä oteta huomioon. Ihan mukava täällä on pehmoilla, jos sitä nyt kutsutaan rakkaudenpalvonnaksi : )

• padme_amidala

taas sotkit
      ajatukseni kun
      tein meille päivällistä

Sinä ajatuksissani
      keittolevylle laskin käteni
      juuri siihen jossa olin
      äsken keittänyt spaghetin

kuinka nyt kaipaankaan
      pikkuisia suukkojasi
      kipeisiin sormenpäihini

tulisit pian kotiin
      nyt sattuu niin

• padme_amidala

miehet on maailmassa
      ihan vaan naisia varten

että naisilla olisi
      turvallinen olkapää
      johon voi nojata

pahan paikan tullen
      kyynelin kastella
      paidan hiha

haluaisitko nyt olla
      minun olkapääni, kun
      sitä tarvitsen

pieni huoleni on meidän
      yhteisymmärryksemme,
      Sinulla on oma taustasi
      ja minulla omani

samat sanat
      tarkoittavat meille
      eri asioita

Sinun "olipa hyvää ruokaa, rakas"
      tarkoittaa -joko pääsisin peiton alle

minä taas alan
      ihmettelemään
      mitä vikaa siinä oli

puhuttaisiinko tänään
      vain rakkauden kielellä
      ihan ääneti, eleillä
      toisiamme suukotellen
      sen me molemmat
      ymmärrämme

- ai niin saan
      kai pikkuisen
      huokailla sentään

• köksäpiika

Hauska kuulla, että sillä ruualla ei loppujen lopuksi ole aina niin väliä.

Mutta kun makuja on niin monenmoista, ja sitä yrittää silti vähän kaarrellen ottaa selvää, mikä olisi mieluista.

Eiköhän nuo sanattomatkin viestit mene aika hyvin perille, pienellä harjoittelulla:) Mutta ne sanalliset vasta hyviä ovatkin!

Köksäpiioillakin on olkapäät, monta tarinaa tietävät.

Kiitos sulosesta runosta.

• padme_amidala
        köksäpiika kirjoitti:

Hauska kuulla, että sillä ruualla ei loppujen lopuksi ole aina niin väliä.

Mutta kun makuja on niin monenmoista, ja sitä yrittää silti vähän kaarrellen ottaa selvää, mikä olisi mieluista.

Eiköhän nuo sanattomatkin viestit mene aika hyvin perille, pienellä harjoittelulla:) Mutta ne sanalliset vasta hyviä ovatkin!

Köksäpiioillakin on olkapäät, monta tarinaa tietävät.

Kiitos sulosesta runosta.

..ettei ruualla ole niin väliä. Mutta yleisesti ottaen eri ruoka-aineilla on erilaisia vaikutuksia ihmiseen. Aiemmin nämä tiedot kulkivat perinnetietona, mutta nykyisin on paljon kirjallisuuttakin aiheesta. Monikaan ei esim tiedä sinapin vaikutuksesta, siitä että se auttaa sappea rasvaisella aterialla. Sinappi nyt vaan kuuluu HK:n siniseen. Lukemalla löytyy ruuista aivan uusi maailmansa:
        http://www.haat.fi/artikkeli.shtml/660027?haaopas-tarjoilut

Tässä runossa yritin kuvitella miltä tuntuisi, jos olisi olkapää johon nojata. Tähän ikään mennessä en ole sitä koskaan tehnyt. Siksi runokaan ei ole kovin onnistunut.

Toivottavasti köksäpiioilla on salassapitosopimus, niinkuin muissakin ammateissa, joissa ihmiset uskoutuvat toiselle.

Kiitos palautteestasi, joka sai mieleni liikkeelle : )

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2833
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe