Demonit

pelottelee

Tämä on joko yliluonnollinen kokemus tai sitten olen mielisairas. Yöllä kun laitoin silmät kiinni ja olin just vaipumassa uneen näin demonien kasvoja tulessa ja kuulin naurua pääni sisällä. Se oli ikäänkuin ajatus joka ei tuntunut omalta. Mitä mieltä olette?

10

1210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ronsk

Minulle tuttuja myös ja hyvä että näkee minkänäköisiä vastuksia meillä on.
      Ei tarvi pelätä vaikka ne yrittää peloitella, kyllä niihin tottuu.

• Ovat alitajunnasta kumpuavaa materiaalia. Mielemme pystyy ottamaan vastaan 'viestejä' myös ulkopuolisilta ihmisiltä.

Olen joutunut tälläkin viikolla "ohjaamaan" mielikuvaharjoituksen avulla
      mielensisältöäni päivälläkin ollakseni häiritsemttä ketään. Palaan aiheeseen.

• Delusions

Olen itse myös kokenut päänsisäiset äänet ollessani esimerkiksi erittäin rasittunut henkisesti/fyysisesti. Naurua ja kirkumista muunmuassa, joita ei saanut hiljenemään vaikka kuinka yritti korvansa peittää.

Unen ja todellisuuden rajamailla ihminen kokee toisinaan kaikenlaista erikoista. Ääniä, näkyjä, tönimisiä jne. Se rajatila toisinaan koetaan niin oikeaksi että kokemusta luullaan oikeaksi, mitä se ei kuitenkaan ole. Tutkimalla unimaailmaa (lucid-uni/selkouni, unihalvaus, valveuni) voi levollisin mielin todeta että mielenterveys ei prakaa, eikä mitään ihmeellistä ole tämän taivaan alla tapahtunut. Ei siis kannata panikoida.

• ennen nukahtamista

mieleeni tuli jälleen demoni. Kuulin myös jonkinlaista murinaa läheltäni.

• nooh...

Eli: joko sä olet menossa sekaisin, tai sitten sä olet tehny jotain, joka antaa nille syyn häiritä sinua. Tarkista...

• saikkua!

Kyllä nyt kannattaa ehkä käydä työterveyshoidossa hakemassa sairaslomaa. Jos ei mitään muuta, niin kyllähän se on leuhkaa kun on lappu jossa lukee että "näen demoneja, en siis voi tulla töihin"

Eikun oikeasti. Käy juttelemassa jonkun täysijärkisen kanssa. Sinulla on todennäköisesti pahoja mielenterveysongelmia.

• ,.,.,

Otatko riskin, jotta voisit joutua helvettiin.?!. Viestistäsi päätellen jumala ei merkitse sinulle ainakaan mitään ?

Onko ihminen joka ottaa noin suuren riskin tervejärkinen ?

Sanotaan että ihmiselle suurin tuska on lapsen menettäminen mutta onko se sitä ?!

• sanoen
        ,.,., kirjoitti:

Otatko riskin, jotta voisit joutua helvettiin.?!. Viestistäsi päätellen jumala ei merkitse sinulle ainakaan mitään ?

Onko ihminen joka ottaa noin suuren riskin tervejärkinen ?

Sanotaan että ihmiselle suurin tuska on lapsen menettäminen mutta onko se sitä ?!

äidille lapsen menettäminen. Älä nyt luule että tiedät varmuudella mitä kuoleman jälkeen joten!!!!!!!!

• no problem

Ei aihetta draamaan, koska kyse oli nukahtamisvaihe. Nukahtamisvaiheessa voi tulla hypnagogisia kuvia kenelle tahansa, ja se ei ole merkki sairaudesta.

Hypnagogisia kuvia ja ääniä ilmaantuu nukahtamisvaiheessa lähestulkoon kaikilla, mutta harva huomaa niitä koska ovat jo vaipumassa tiedottomuuteen ja tarkkaavaisuus ei ole silloin kovin hyvä.

• riskeeraat

Aikamoisen riskialtis olet kyllä sinäkin. Miksi ottaa riski, kun voi toimia järkevämminkin ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1828
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      350
      1545
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      145
      1160
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1154
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe