Tämä on joko yliluonnollinen kokemus tai sitten olen mielisairas. Yöllä kun laitoin silmät kiinni ja olin just vaipumassa uneen näin demonien kasvoja tulessa ja kuulin naurua pääni sisällä. Se oli ikäänkuin ajatus joka ei tuntunut omalta. Mitä mieltä olette?
Demonit
10
1111
Vastaukset
- Ronsk
Minulle tuttuja myös ja hyvä että näkee minkänäköisiä vastuksia meillä on.
Ei tarvi pelätä vaikka ne yrittää peloitella, kyllä niihin tottuu. Ovat alitajunnasta kumpuavaa materiaalia. Mielemme pystyy ottamaan vastaan 'viestejä' myös ulkopuolisilta ihmisiltä.
Olen joutunut tälläkin viikolla "ohjaamaan" mielikuvaharjoituksen avulla
mielensisältöäni päivälläkin ollakseni häiritsemttä ketään. Palaan aiheeseen.- Delusions
Olen itse myös kokenut päänsisäiset äänet ollessani esimerkiksi erittäin rasittunut henkisesti/fyysisesti. Naurua ja kirkumista muunmuassa, joita ei saanut hiljenemään vaikka kuinka yritti korvansa peittää.
Unen ja todellisuuden rajamailla ihminen kokee toisinaan kaikenlaista erikoista. Ääniä, näkyjä, tönimisiä jne. Se rajatila toisinaan koetaan niin oikeaksi että kokemusta luullaan oikeaksi, mitä se ei kuitenkaan ole. Tutkimalla unimaailmaa (lucid-uni/selkouni, unihalvaus, valveuni) voi levollisin mielin todeta että mielenterveys ei prakaa, eikä mitään ihmeellistä ole tämän taivaan alla tapahtunut. Ei siis kannata panikoida. - ennen nukahtamista
mieleeni tuli jälleen demoni. Kuulin myös jonkinlaista murinaa läheltäni.
- nooh...
Eli: joko sä olet menossa sekaisin, tai sitten sä olet tehny jotain, joka antaa nille syyn häiritä sinua. Tarkista...
- saikkua!
Kyllä nyt kannattaa ehkä käydä työterveyshoidossa hakemassa sairaslomaa. Jos ei mitään muuta, niin kyllähän se on leuhkaa kun on lappu jossa lukee että "näen demoneja, en siis voi tulla töihin"
Eikun oikeasti. Käy juttelemassa jonkun täysijärkisen kanssa. Sinulla on todennäköisesti pahoja mielenterveysongelmia.- ,.,.,
Otatko riskin, jotta voisit joutua helvettiin.?!. Viestistäsi päätellen jumala ei merkitse sinulle ainakaan mitään ?
Onko ihminen joka ottaa noin suuren riskin tervejärkinen ?
Sanotaan että ihmiselle suurin tuska on lapsen menettäminen mutta onko se sitä ?! - sanoen
,.,., kirjoitti:
Otatko riskin, jotta voisit joutua helvettiin.?!. Viestistäsi päätellen jumala ei merkitse sinulle ainakaan mitään ?
Onko ihminen joka ottaa noin suuren riskin tervejärkinen ?
Sanotaan että ihmiselle suurin tuska on lapsen menettäminen mutta onko se sitä ?!äidille lapsen menettäminen. Älä nyt luule että tiedät varmuudella mitä kuoleman jälkeen joten!!!!!!!!
- no problem
Ei aihetta draamaan, koska kyse oli nukahtamisvaihe. Nukahtamisvaiheessa voi tulla hypnagogisia kuvia kenelle tahansa, ja se ei ole merkki sairaudesta.
Hypnagogisia kuvia ja ääniä ilmaantuu nukahtamisvaiheessa lähestulkoon kaikilla, mutta harva huomaa niitä koska ovat jo vaipumassa tiedottomuuteen ja tarkkaavaisuus ei ole silloin kovin hyvä.- riskeeraat
Aikamoisen riskialtis olet kyllä sinäkin. Miksi ottaa riski, kun voi toimia järkevämminkin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984