LG KP500

onko..?

Tässä mietiskelen, että onko kellää ko. puhelinta ja/tai sellaista päässyt kokeilemaan? Onko kukaan tilannut sitä CDON.com:sta? Miten kaupat sujuivat?

Entä onko käyttis suomeksi?

12

3538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Questo123

Tilasin puhelimen viime viikolla CDON.comista. on tätä puhelinta jo odotettukkin.
      Heti kun saan puhelimen voin kerota kannattaako.

• Questo123

Nyt tuli puhelin ja tyytyväinen olen :)
        Puhelin on monipuolinen ja helppokäyttöinen kun on käynyt kaikki napit läpi.
        Puhelin on todella kevyt, mutta kestään tuntuinen.
        Se ei luista kädestä sen kumisen pinnan ansiosta. Kosketuksen kalibrointi auttaa näyttöä tunnistamaan kosketus kohdan ja niin pois päin. Suosittelen.
        QWERTY-näppäimistö tarvitsee kyllä totuttelua.
        Päätän lyhyehkön raporttini tähän.
        Toivottavasti auttoi.

• lg kp500
        Questo123 kirjoitti:

Se ei luista kädestä sen kumisen pinnan ansiosta. Kosketuksen kalibrointi auttaa näyttöä tunnistamaan kosketus kohdan ja niin pois päin. Suosittelen.
        Toivottavasti auttoi.

kannataako hankkia lg:n kp500? tuleeko kameralla hyvät kuvat? Tuleeko usb-kaapeli mukana tai pitääkö ostaa erikseen?

• Questo123
        lg kp500 kirjoitti:

kannataako hankkia lg:n kp500? tuleeko kameralla hyvät kuvat? Tuleeko usb-kaapeli mukana tai pitääkö ostaa erikseen?

Se vähän riippuu.
        Kirjoittaminen Qwertyllä on hankalaa mutta sanakirja on todella hyvä! Jopa parempi kuin Nokiassa kun tallentaa pari sanaa kirjaan :)
        Kameralla ei tule hyviä kuvia vaan Uskomattoman hyviä! Kameralla saa parhaimmillaan 9 kuvan sarjassa otettuu kuvia suunnilleen 2 sekuntia menee ku se ottaa noi 9 kuvaa mut kuvien resoluutio laskee aika pieneks niissä :( Video kuva on todella hyvä laatuista mutta hämärässä ei oikein voi kuvata.
        Ja tulee USB kaapeli ja kuulokeet ja laturi messissä.
        Myös näytön suojakalvo tulee mukana. Olen tytyyväinen kaikkeen muuhun paitsi JAVA pelien pelaamiseen :( Pelaaminen ei tahdo luonnistua kosketusnäytön kautta varsinkaan kun ei ole Multi Touch tukea.

• mak3
        Questo123 kirjoitti:

Se vähän riippuu.
        Kirjoittaminen Qwertyllä on hankalaa mutta sanakirja on todella hyvä! Jopa parempi kuin Nokiassa kun tallentaa pari sanaa kirjaan :)
        Kameralla ei tule hyviä kuvia vaan Uskomattoman hyviä! Kameralla saa parhaimmillaan 9 kuvan sarjassa otettuu kuvia suunnilleen 2 sekuntia menee ku se ottaa noi 9 kuvaa mut kuvien resoluutio laskee aika pieneks niissä :( Video kuva on todella hyvä laatuista mutta hämärässä ei oikein voi kuvata.
        Ja tulee USB kaapeli ja kuulokeet ja laturi messissä.
        Myös näytön suojakalvo tulee mukana. Olen tytyyväinen kaikkeen muuhun paitsi JAVA pelien pelaamiseen :( Pelaaminen ei tahdo luonnistua kosketusnäytön kautta varsinkaan kun ei ole Multi Touch tukea.

Olen itse saamassa tuon puhelimen n. kuukauden sisällä. Mitenkäs hyvä tuo kalu on? Onko siinä flash player, jotta esim. Sakarin Villapaitapeli toimii?(xD) Ja onko tuossa semmonen vika että pitää olla kokoajan jynssäämässä sormenjälkiä pois? Ja varmaan tärkein kysymys: Koska LG on outo merkki, niin onko silti käyttöjärjestelmä suomenkielinen??

Vastatkaa mahdollisimman nopeasti!

• Questo123
        mak3 kirjoitti:

Olen itse saamassa tuon puhelimen n. kuukauden sisällä. Mitenkäs hyvä tuo kalu on? Onko siinä flash player, jotta esim. Sakarin Villapaitapeli toimii?(xD) Ja onko tuossa semmonen vika että pitää olla kokoajan jynssäämässä sormenjälkiä pois? Ja varmaan tärkein kysymys: Koska LG on outo merkki, niin onko silti käyttöjärjestelmä suomenkielinen??

Vastatkaa mahdollisimman nopeasti!

Hyvä kalu on. Ei ole flash player liteä vielä :(
        Sormen jäljet eivät jää näyttöön jos laitat mukana tulevan suoja kalvon näytön päälle.
        Ja LG ei ole outo merkki vaan yksi yleisimmistä puhelin merkeistä ja käyttöjärjestelmä on täysin suomenkielinen.

• mak3
        Questo123 kirjoitti:

Hyvä kalu on. Ei ole flash player liteä vielä :(
        Sormen jäljet eivät jää näyttöön jos laitat mukana tulevan suoja kalvon näytön päälle.
        Ja LG ei ole outo merkki vaan yksi yleisimmistä puhelin merkeistä ja käyttöjärjestelmä on täysin suomenkielinen.

Selvä pyy(lintu). Harmittaa vaan kyllä vietävästi tuo flashin puuttuminen, kun vanhassa Nokialaisessakin se löytyy. Eiköhän sen kuitenkin jostain saa ladattua... ;)
        Ja sitten vielä yks juttu. Kun tota näyttöä pystyy tolleen hassusti pyörittämään, niin mitä kaikkia niissä sivuissa on? Kun se yks on se pääsivu ja yhessä on pikavalinnat yms... (saattaa olla virheellistä tietoa)

• takeforlife
        mak3 kirjoitti:

Selvä pyy(lintu). Harmittaa vaan kyllä vietävästi tuo flashin puuttuminen, kun vanhassa Nokialaisessakin se löytyy. Eiköhän sen kuitenkin jostain saa ladattua... ;)
        Ja sitten vielä yks juttu. Kun tota näyttöä pystyy tolleen hassusti pyörittämään, niin mitä kaikkia niissä sivuissa on? Kun se yks on se pääsivu ja yhessä on pikavalinnat yms... (saattaa olla virheellistä tietoa)

Olen saamassa uutta kännykkää niin kannattaako ostaa Lg Kp500 ? onko hyvät ominaisuudet jne? vastatkaa pian :)

• Teismic
        takeforlife kirjoitti:

Olen saamassa uutta kännykkää niin kannattaako ostaa Lg Kp500 ? onko hyvät ominaisuudet jne? vastatkaa pian :)

Ite olen ollut tyytyväinen puhelimeen, varsin hyvä tuo kosketusnäyttö kaikkineen. Toimii varsin tarkasti ja harvoin tulee virhepainalluksia. Toki pitää hiukan harjaantua, mutta parin tunnin käytön jälkeen on kuin kotonaan. Aika peruspolikkahan tämä on tosiaan, mitään "super-ominaisuuksia" ei ole, mutta varsin vahva kapula hintaansa nähden. Jos haluaa päästä halvalla kosketusnäytöllisten puhelimien maailmaan, niin on tämä ehdottomasti hintansa väärti.
        Negatiivisina puolina on videokameran heikkous (viive ja lagaus), vaikkakin normaalit valokuvat ovat varsin tyydyttäviä hyvässä valaistuksessa. Ulkona otetut kuvat on jopa tietokoneen näytöllä ihan kivoja.
        Kuitenkin ostaisin tämän uudelleen koska paketti on hyvä, ominaisuuksiakin löytyy riittävästi. Kannattaa youtubesta katsella videoita aiheesta, sieltä saa paremman kuvan. 9½ annan arvosanaksi, hinta/laatusuhteeltaan varsin hyvä kapula.

• Teismic
        takeforlife kirjoitti:

Ite olen ollut tyytyväinen puhelimeen, varsin hyvä tuo kosketusnäyttö kaikkineen. Toimii varsin tarkasti ja harvoin tulee virhepainalluksia. Toki pitää hiukan harjaantua, mutta parin tunnin käytön jälkeen on kuin kotonaan. Aika peruspolikkahan tämä on tosiaan, mitään "super-ominaisuuksia" ei ole, mutta varsin vahva kapula hintaansa nähden. Jos haluaa päästä halvalla kosketusnäytöllisten puhelimien maailmaan, niin on tämä ehdottomasti hintansa väärti.
        Negatiivisina puolina on videokameran heikkous (viive ja lagaus), vaikkakin normaalit valokuvat ovat varsin tyydyttäviä hyvässä valaistuksessa. Ulkona otetut kuvat on jopa tietokoneen näytöllä ihan kivoja.
        Kuitenkin ostaisin tämän uudelleen koska paketti on hyvä, ominaisuuksiakin löytyy riittävästi. Kannattaa youtubesta katsella videoita aiheesta, sieltä saa paremman kuvan. 9½ annan arvosanaksi, hinta/laatusuhteeltaan varsin hyvä kapula.

• joonasmansner
        Questo123 kirjoitti:

Toivottavasti auttoi.

tuliko puhelin kotiin saakka vai jouduitko hakemaan sen postista?
        ja onko käyttöjärjestelmä suomeksi?

• jånas
        Questo123 kirjoitti:

Toivottavasti auttoi.

siis kun tilasit sdon.comista?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      169
      12833
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4780
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2788
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      120
      1955
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      111
      1706
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      366
      1638
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1471
    Aihe