No niin

penapuupää

Käsi ylös ne, jotka ovat esiintyneet Penttinä.

Itse olen ja tiedän, että en ole ainoa!

8

270

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerran..

No ihan muutamia kertoja pienessä hiprakassa.

• ja sää

ja sää sää sää sää sää sää sää...siis me kaikki(ko?)

No joo leikki leikkinä mutta ollaan kai me kaikki esiinnytty joskus Penttinä, mäkin olen välillä tarkoituksella laittanut niin tyhmiä viestejä...jos joku vaikka uskois ne oikean Penan laittamaksi, tosi siitä on pitkä aika viimesestä. Sitten oon joskus esiintynyt linuxistiksi kääntyneenä Penttinä ja kirjoittanut ihan asiallisia viestejäkin sellaisena. :D

• Tunnustan että olen esiintymyt Penttinä kerran kolmisen vuotta takaperin mutta se oli ainoa ja viimeinen kerta. Saatoin muuten olla juovuksissa silloin ellen ihan väärin muista. Viesti oli jotain perinteistä kloonityyliä "apua, mun lääkkeet loppu t: pena".

• kans

pienes pierus ku se p4 on niin TYHMÄ KU JOKU VAAN VOI OLLA.

• siis sitten tiedätte, milloin OIKEA Pena itse asiassa on mitään kirjoittanut? Kaikki rekkaamattomat viestit on siis ihan yhtä kuin 0.

• ThreeMice kirjoitti:

siis sitten tiedätte, milloin OIKEA Pena itse asiassa on mitään kirjoittanut? Kaikki rekkaamattomat viestit on siis ihan yhtä kuin 0.

Alkuperäisen Pentin kirjoituksista aistii tietynlaisen tyylin, vähän kuten itse tunnistat ystäväsi tai vihamiehesi puhetyylin. Nämä "tuokaa lääkkeeni, äiti mä hajoon" jutut siis menevät heti kloonien piikkiin mutta terroristi-hörhö-vuodatukset pistävät epäilemään oikeaksi. Samoin jonkun toisen nimimerkin alla ideologisesti ja kirjoitusteknisesti Pentin tyylinen teksti menee helposti Nelosen piikkiin etenkin jos sellainen sattuu puolustamaan Nelosta.

• ThreeMice kirjoitti:

siis sitten tiedätte, milloin OIKEA Pena itse asiassa on mitään kirjoittanut? Kaikki rekkaamattomat viestit on siis ihan yhtä kuin 0.

"Kaikki rekkaamattomat viestit on siis ihan yhtä kuin 0"

Tämän vuoksi olenkin toivonut sitä rekisteröintipakkoa sodat-palstalle.

• Linux-hippi

Miettikää nyt, ketä vastaan te täällä taistelette. Kannattaa ottaa peili avuksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      100
      3586
    2. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      33
      1388
    3. 83
      1252
    4. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      73
      1059
    5. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      333
      1009
    6. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      64
      854
    7. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      141
      853
    8. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      282
      756
    9. Tämmöistähän tämä meillä ollut

Sanatonta rakkautta.
      Ikävä
      54
      749
    10. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      73
      732
    Aihe