No niin

penapuupää

Käsi ylös ne, jotka ovat esiintyneet Penttinä.

Itse olen ja tiedän, että en ole ainoa!

8

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerran..

No ihan muutamia kertoja pienessä hiprakassa.

• ja sää

ja sää sää sää sää sää sää sää...siis me kaikki(ko?)

No joo leikki leikkinä mutta ollaan kai me kaikki esiinnytty joskus Penttinä, mäkin olen välillä tarkoituksella laittanut niin tyhmiä viestejä...jos joku vaikka uskois ne oikean Penan laittamaksi, tosi siitä on pitkä aika viimesestä. Sitten oon joskus esiintynyt linuxistiksi kääntyneenä Penttinä ja kirjoittanut ihan asiallisia viestejäkin sellaisena. :D

• Tunnustan että olen esiintymyt Penttinä kerran kolmisen vuotta takaperin mutta se oli ainoa ja viimeinen kerta. Saatoin muuten olla juovuksissa silloin ellen ihan väärin muista. Viesti oli jotain perinteistä kloonityyliä "apua, mun lääkkeet loppu t: pena".

• kans

pienes pierus ku se p4 on niin TYHMÄ KU JOKU VAAN VOI OLLA.

• siis sitten tiedätte, milloin OIKEA Pena itse asiassa on mitään kirjoittanut? Kaikki rekkaamattomat viestit on siis ihan yhtä kuin 0.

• ThreeMice kirjoitti:

siis sitten tiedätte, milloin OIKEA Pena itse asiassa on mitään kirjoittanut? Kaikki rekkaamattomat viestit on siis ihan yhtä kuin 0.

Alkuperäisen Pentin kirjoituksista aistii tietynlaisen tyylin, vähän kuten itse tunnistat ystäväsi tai vihamiehesi puhetyylin. Nämä "tuokaa lääkkeeni, äiti mä hajoon" jutut siis menevät heti kloonien piikkiin mutta terroristi-hörhö-vuodatukset pistävät epäilemään oikeaksi. Samoin jonkun toisen nimimerkin alla ideologisesti ja kirjoitusteknisesti Pentin tyylinen teksti menee helposti Nelosen piikkiin etenkin jos sellainen sattuu puolustamaan Nelosta.

• ThreeMice kirjoitti:

siis sitten tiedätte, milloin OIKEA Pena itse asiassa on mitään kirjoittanut? Kaikki rekkaamattomat viestit on siis ihan yhtä kuin 0.

"Kaikki rekkaamattomat viestit on siis ihan yhtä kuin 0"

Tämän vuoksi olenkin toivonut sitä rekisteröintipakkoa sodat-palstalle.

• Linux-hippi

Miettikää nyt, ketä vastaan te täällä taistelette. Kannattaa ottaa peili avuksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      172
      3020
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      298
      2696
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      75
      1768
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      50
      1667
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      39
      1541
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1316
    7. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      105
      1219
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      14
      1184
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      380
      1152
    10. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1073
    Aihe