Käsi ylös ne, jotka ovat esiintyneet Penttinä.
Itse olen ja tiedän, että en ole ainoa!
No niin
8
251
Vastaukset
- Kerran..
No ihan muutamia kertoja pienessä hiprakassa.
- ja sää
ja sää sää sää sää sää sää sää...siis me kaikki(ko?)
No joo leikki leikkinä mutta ollaan kai me kaikki esiinnytty joskus Penttinä, mäkin olen välillä tarkoituksella laittanut niin tyhmiä viestejä...jos joku vaikka uskois ne oikean Penan laittamaksi, tosi siitä on pitkä aika viimesestä. Sitten oon joskus esiintynyt linuxistiksi kääntyneenä Penttinä ja kirjoittanut ihan asiallisia viestejäkin sellaisena. :D Tunnustan että olen esiintymyt Penttinä kerran kolmisen vuotta takaperin mutta se oli ainoa ja viimeinen kerta. Saatoin muuten olla juovuksissa silloin ellen ihan väärin muista. Viesti oli jotain perinteistä kloonityyliä "apua, mun lääkkeet loppu t: pena".
- kans
pienes pierus ku se p4 on niin TYHMÄ KU JOKU VAAN VOI OLLA.
siis sitten tiedätte, milloin OIKEA Pena itse asiassa on mitään kirjoittanut? Kaikki rekkaamattomat viestit on siis ihan yhtä kuin 0.
ThreeMice kirjoitti:
siis sitten tiedätte, milloin OIKEA Pena itse asiassa on mitään kirjoittanut? Kaikki rekkaamattomat viestit on siis ihan yhtä kuin 0.
Alkuperäisen Pentin kirjoituksista aistii tietynlaisen tyylin, vähän kuten itse tunnistat ystäväsi tai vihamiehesi puhetyylin. Nämä "tuokaa lääkkeeni, äiti mä hajoon" jutut siis menevät heti kloonien piikkiin mutta terroristi-hörhö-vuodatukset pistävät epäilemään oikeaksi. Samoin jonkun toisen nimimerkin alla ideologisesti ja kirjoitusteknisesti Pentin tyylinen teksti menee helposti Nelosen piikkiin etenkin jos sellainen sattuu puolustamaan Nelosta.
ThreeMice kirjoitti:
"Kaikki rekkaamattomat viestit on siis ihan yhtä kuin 0"
Tämän vuoksi olenkin toivonut sitä rekisteröintipakkoa sodat-palstalle.
- Linux-hippi
Miettikää nyt, ketä vastaan te täällä taistelette. Kannattaa ottaa peili avuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 586101
- 615532
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1154169- 543832
- 143775
- 323199
- 632951
- 592826
- 682558
- 471940