Jämerä-kivitalot Oy

Oma yhtiö

Jämerästä on kuulemma tullut oma yhtiö ja rakentavat melkoista pääkonttoria Espooseen Lommilaan. Onko kukaan käynyt katsomassa konttoria tai muuten yhtiöittämisestä kuullut mitään?

34

2992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lääkäri Tampereelta

      Jo on valtava mesta kukkakaupan naapurissa. Olisi kannattanut rakentaa sipopaskasta halli itelle.Kun ei oo rahaa niin voihan sen vuokratakin.Taitaa olla koko puoti sekaisin. Katsellaan tilinpäätöstietoja kohta niin nähdään paljonko tuli tappiota taas viime vuonna.

      • aiaiaiaiai

        No et kai sää oon katkera? Puhukkonää tampereen murteella? Olekko nää jämeerällä töisä kun heijä raha-asiatkin tiedät?


      • lääkäri espoosta

        Kyllä Jämerän uudet tilat näyttää kiinnostavan kun oikein lääkärit tulevat Tampereelta asti ihmettelemään. Hyvä, että joku tekee myös taantumassa jotakin muuta kuin valittaa tai lyö lapun luukulle. Onnea vaan Jämerälle!!


      • tulevat
        lääkäri espoosta kirjoitti:

        Kyllä Jämerän uudet tilat näyttää kiinnostavan kun oikein lääkärit tulevat Tampereelta asti ihmettelemään. Hyvä, että joku tekee myös taantumassa jotakin muuta kuin valittaa tai lyö lapun luukulle. Onnea vaan Jämerälle!!

        katsomaan saako vielä rakentaa kun nuo säädökset ovat tiukentuneet kaikilla osa-alueilla paljon.


      • mistä kohtaa
        tulevat kirjoitti:

        katsomaan saako vielä rakentaa kun nuo säädökset ovat tiukentuneet kaikilla osa-alueilla paljon.

        sinua kiristää, niin ei se lääkärisetä pahaa tee.


      • vaan sääliksi
        mistä kohtaa kirjoitti:

        sinua kiristää, niin ei se lääkärisetä pahaa tee.

        kun nuo energiamääräykset kiristyy,voi,voi. Siinä on poijilla pohtimista.


    • Talousguru

      Jopas on kova usko siporex halleihin kun peltihalliin jämerä muuttaa. Ai niin, sipohallin u-arvo on jotain 0,45 ja ei mene Espoossa läpi. Voi kuinka surullista.Taitaa olla oikein talousgurut puikoissa. Lammi myy ylivoimaisesti parhaiten Espoossa ja sipo laittaa lainarahat peltihallin vuokraan!

      • pääkaupunki

        Koko pääkaupunkiseudulla viime vuosina rakennetuista kivitaloista 65% on jämerää.

        Loput 35% jakautuu muille, Lammi, Maxit, HB, yms.


      • voivoivoivoi

        Ei kannata olla katkera. Yritetään kestää kuin miehet. Naisille suotakoon valittaminen.


      • tämmöseen suhdanteeseen
        voivoivoivoi kirjoitti:

        Ei kannata olla katkera. Yritetään kestää kuin miehet. Naisille suotakoon valittaminen.

        pystyy lisäämään tarjontaa, on se kumma pulju.
        siporex. mieti sitä ja mikäli et heti ymmärrä, hae lisätiedot h h finlandin sivustoilta. kyllä se sitten sinullekin selviää. muille selkis jo 80 vuotta sitten.


    • firma..

      tämä jämerä kivitalo on. En löytänyt mitään tietoa ?

      • en löytänyt

        lammin taloista mitään, olisiko lammi kuollut ja kuopattu vuoden vaihteessa?


      • on osa Jämerää
        en löytänyt kirjoitti:

        lammin taloista mitään, olisiko lammi kuollut ja kuopattu vuoden vaihteessa?

        vetää Turun myyntikonttoria, käy tutustumassa.
        Tätäkö kysyit.


    • ole aina

      ollut oma yhtiö.
      Siporeksit on myyty Tanskaan joskus viime vuosisadalla ja Suomessa on toiminut kyseisen pörssiyrityksen itsenäinen tytäryhtiö H H Finland Oy. Tämä myy sekä projekteja että Jämerää. Kevytbetonista tietenkin.

      • on tuo

        kevytbetoni ? kivitalo ? mikä ?


      • jo 80 vuotta
        on tuo kirjoitti:

        kevytbetoni ? kivitalo ? mikä ?

        mieti sitä äläkä turhia kysele. alakoulunkin voisit käydä uudestaan.


      • on..
        jo 80 vuotta kirjoitti:

        mieti sitä äläkä turhia kysele. alakoulunkin voisit käydä uudestaan.

        Toope liikenteessä, älä tukehu ähkyys ! Ei paljon vakuuta noi sun ikä vakuuttelut, Toope !


      • tekis.
        jo 80 vuotta kirjoitti:

        mieti sitä äläkä turhia kysele. alakoulunkin voisit käydä uudestaan.

        pahaa sullekkaan...Paavo ! Toi pieni koulunkäynti.


    • Melkoinen pääkonttori

      Mä luulin, että sinne kukkakioskin taakse tulee Thai hieronta. Mutta sinne tuleekin oikein jämerän pääkonttori. Siinähän peltihallissa hierotaan sitten.Pitäiskö nyt sitten muitten kivitalovalmistajien pelätä niitä hierojia.Älkää liikaa hieroko, ettei sipo kokonaan murene!

    • Kuulemma

      Lämpökivestä sitä, kävin katsomassa. Niin se kehitys kulkee eteenpäin...

      • kiuas sisällä

        vai mikä kiviä lämmittää. Meilläkin on sipotalossa saunassa kiuas ja kivet lämpiminä ihan viikottain.


      • sulle

      • kehittymätöntä
        sulle kirjoitti:

        kiven mallia kun olet jäänyt kehityksestä sivuun
        http://www.lamminbetoni.fi/portal/fi/tuotteet/lammikivi/lampokivi/ll400/

        lonata 20-40m3 betonia seinän väliin aivan huvikseen eikä mainittuun rakenteeseen kuulu minkäänlaisia lämpökattoratkaisuita kuitenkaan, vaan ne pitää anella kolmannelta pelurilta.
        Todella kehittymätöntä palikointia. Mistähän se lämpö noihin betonikiviin kuvitellaan tulevan.


      • aamupuuroon
        kehittymätöntä kirjoitti:

        lonata 20-40m3 betonia seinän väliin aivan huvikseen eikä mainittuun rakenteeseen kuulu minkäänlaisia lämpökattoratkaisuita kuitenkaan, vaan ne pitää anella kolmannelta pelurilta.
        Todella kehittymätöntä palikointia. Mistähän se lämpö noihin betonikiviin kuvitellaan tulevan.

        vähän sitä sipo höttöä ja nauti.


      • naattii murentamatta
        aamupuuroon kirjoitti:

        vähän sitä sipo höttöä ja nauti.

        ihan päivittäin, hyvä talo, nääs.


      • sehän
        naattii murentamatta kirjoitti:

        ihan päivittäin, hyvä talo, nääs.

        murenee itsekseen.


      • kuitenkin ennen
        sehän kirjoitti:

        murenee itsekseen.

        sipoa, mieti sitä... jo yli 80 vuotta...


    • ja uudet tilat

      ...löytyivät Espoon Lommilassa Fallåkerista. Edustavat tilat näyttää olevan, ikkunat kuitenkin kannattaisi pestä, että näkisi paremmin...mutta toimistoon näyttäisi pääsevän ihan sisälle asti arkisin klo 9-17.

      • Reklaami

        Heikosti menee sipolla kun joutuu täällä mainostamaan!


      • merkitystä
        Reklaami kirjoitti:

        Heikosti menee sipolla kun joutuu täällä mainostamaan!

        mitä tällä palstalla kirjoitetaan. Jututhan ovat 90-prosenttisesti aivan puutaheinää. Köyhät, kateelliset ja luonnevikaiset esittelevät kilvan tyhmyyttään. Harmi että tätä porukkaa tuntuu olevan näinkin paljon.


      • Totuus ei pala tulessakaan
        merkitystä kirjoitti:

        mitä tällä palstalla kirjoitetaan. Jututhan ovat 90-prosenttisesti aivan puutaheinää. Köyhät, kateelliset ja luonnevikaiset esittelevät kilvan tyhmyyttään. Harmi että tätä porukkaa tuntuu olevan näinkin paljon.

        Sipouskovaiset vääristelee. Totta täällä muut puhuu!


      • et usko itsekään
        Totuus ei pala tulessakaan kirjoitti:

        Sipouskovaiset vääristelee. Totta täällä muut puhuu!

        omia juttujasi.


      • juuri..
        merkitystä kirjoitti:

        mitä tällä palstalla kirjoitetaan. Jututhan ovat 90-prosenttisesti aivan puutaheinää. Köyhät, kateelliset ja luonnevikaiset esittelevät kilvan tyhmyyttään. Harmi että tätä porukkaa tuntuu olevan näinkin paljon.

        kolme luonteen piirrettäsi. Varo kevät tulossa silloin lähtee liikkelle jäät ja hu...t


      • seurata

        protesti listaa. Kovat ajat käsillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      456
    Aihe