Osaako joku neuvoa paikan, josta löytäisi halvalla lx3:seen sen nahkaisen laukun?
Onko kellään tietoa, sopiiko jonkin toisen kameran laukku kyseiselle kameralle?
mistäs laukku
3
1083
Vastaukset
- hyvä ja halpa
Leican laukku sopii (DL4:n) ja on hyvä (n. 99€).
Se halpa ja hyvä pitää tehdä itse – mutta miksi nahkainen, itse tekisin Kydexistä. - itse käytän
Kyllähän noita sopivia löytyy, kameran valmistajien laukun on ylihintasta skeidaa, osta laukun valmistajien tekemiä "yleismalleja", esim. tamrac tai lowepro.
Itellä on Tamrac 5689 vyökotelo powershot G10:lle.
Laukku suunniteltu juurikin noita G9 ja G10 powershotteja ajatellen, eli myöskin pitäs LX3 sinne sujahtaa sukkelasti, tai sitten joku pienempi malli, noita 5689 laukkuja kun ei suomen mantereelta löydy.
Esim. Tamrac 3805 Neo´s Digital 5 14,90€
liian kallis?? Onko pakko olla nahkaa??
Crumpler Gofer Royale 60 30,90€
nahkaa on..
Kamerasi mitat ovat: 109 x 60 x 27 mm
siitä vaan kattelemaan sopivan kokosta ja hintasta laukkua, kunhan muistat katsoa että sisämitta on vastaava tai hieman isompi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 422880
- 622804
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492262Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401956- 1401729
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161545Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71358Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101217- 421136
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661096