mun elämästä

wanna be innocent

nussin elämäni ekan kerran kun olin 12v.
en mä edes tienny mihin oon ryhtymässä.
oon ollu uhkarohkee ja tehny elämässäni asioita mitä kadun.
ja mulle on tehty asioita joita kuka tahansa pelkäis.
mä katon peiliin ja näen jotain mitä en haluais.
en ole kovin tasapainonen enkä pyri siihen.
haluaisin silti voida unohtaa. osaan lyödä takasin.
oon vetäny kurkusta alas vaikka mitä tavaraa, ihan vaan
toisten iloks. tai sit oon yrittäny päästä itestäni eroon.
musta tuntuu et mua kohdeltiin väärin. se vaikeuttaa
mun elämää nykyään.
mulla oli onnellinen lapsuus mut kukaa ei varottanu mua.
mulla ei ollu suojelusenkeliä.
nyt mulla on sellanen, mutta mä en silti voi hyvin.
pelkään pilanneeni kaiken.
ja minkä?
- mahdollisuuden tasapainoisiin ihmissuhteisiin.
mä oon rakastunu ja mä pidän siitä tunteesta.
mä oon inhonnu sitä mikä kytee pinnan alla.
mä en näe sitä ihmistä joka haluaa uskoa hyvään.

7

2372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun muut

vaan tekee ja sä vaan ruikutat. Eikös olisi aika tehdä itse jotain?

• Qtamo(m)

Nii-in. Kukaan ei sanonut, että elämä on helppoa. Omat ratkaisut vaikuttaa kuitenkin aika paljon siihen, kuinka vaikean siitä elämästä muokkaa.

• tutulta

minulla ei ollut onnellista lapsuutta
      koko helvetti alkoi jo kun olin 7 vuotta
      olen vaan jo niin sekaisin etten voi juoda mitään
      en luota kehenkään enkä välitäkkään
      sukuni takia olen aina joutunut olemaan edes heille muka onnellinen lapsi

ja te saatanan KUSIPÄÄT jotka tuutte kirjoitteleen et muuta asioita ja omilla teoilla on vaikutuksensa, ette tiedä kenenkään historiaa kuin omanne, joten pitäkää ne kädet erossa näppiksestä ja takas sinne äidin käteen kyllä äiti varmaan silittää ja pussaa päähän teitä.

• Qtamo(m)

Kuulostaa hirvittävälle. Voimia!

Mutta uskon edelleen, että päihteiden vetäminen ei ole mikään ratkaisu, vaikka on kuinka vaikeaa. Ehkä olen naivi, mutta niitä vetämällä saa elämänsä vain entistä paskemmaksi. Kuten sanoin jokainen tekee omat ratkaisunsa.

• etsin kunnes löydän..

Kykenet analysoimaan itseäsi ja tunteitasi hyvin. Olet rakastunut. Sinulla on siis vielä toivoa. Älä luovuta vaan jatka eteenpäin. Olet yhtälailla oikeutettu onneen ja tasapainoiseen elämään kuin kuka tahansa muukin. Voimia sinulle ja jaksamista elämääsi.

• ala imee...

se on sun elämän tehtäväs, rahaa tulee, ethän sä muuta halua?? Unohdat nopeasti huonon kohtelun...sää pärjäät , jatka IMUA....

• halinalle paras nalle

Heeh!
      Näin pakkasiltoina voi hyvinkin katsahtaa taivaalle ihmettelee tähtösiä ja miettiä kuinka moni näkee tuon saman näkymän.Se että ollaankin näin pirun pieniä ja meidän ongelmat vielä pienempiä.Sun pää on aika sekaisin,eikä se haittaa, jos sä sen kestät.Mut jos et jaksa sellaista,etkä tykkää rypeä ongelmissa,niin vaihda sivua ja aloita puhtaalta pöydältä.Ihan vaan...hupsis,otat uuden minäs vastaan ja teet ittestäs just sellasen ku ite haluat.Nuo aineet on sulle kuolemaksi,mut jokainenhan sen tulee tekee joka tapaukses...kuolemaan.Jokku tykkää elää pidempään.Elämä kun tahtoo olla pirun kivaa.Hyppää säkin kullan viereen,anna märkä pusu ja kutituksia...siitä se lähtee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      175
      13388
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5483
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4910
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3699
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2833
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2032
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      119
      1783
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      371
      1693
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1515
    Aihe