mikä teippi käy kun tarkoitus on kiinnittää muovit ikkunoihin rappausten ajaksi?
mikä teippi ikkunan karmeihin?
4
1235
Vastaukset
- iuhu
on Nitto merkkistä vartavasten suojaukseen tarkoitettua teippiä jota myy kumuko oy
- oranssia rautakaupasta
merkkiä en muista, mutta kyllä osaava myyjä tietää.
- maalarinteippiä
oranssia rautakaupasta kirjoitti:
merkkiä en muista, mutta kyllä osaava myyjä tietää.
sillä on sikahinta, mutta antavat 30% alen, kun muistat kertoa olevasi kantakundi. Teippi on siitä hyvää, että ei repeile ja lähtee karmeista useammankin viikon jälkeen moitteetta irti liimajälkiä jättämättä.
- saat tiiviin sauman eikä
kuravesi valu pitkin lasia .Ja eivät irtoa kovassakaan tuulessa.Nopea asentaa ja voit kiinittää isoissa ikkunoissa myös muovin läpi.
Ensin kierrät teipillä ikkunan pokat ja sitten poistat toisenliimapuolen suojateipit ja asennat valmiiksi leilatun muovinpaikoilleen esileikkaa muovi isommaksi noin 20cm niin ei tarvitse säätää asennuksessa leikkaat sitten katkoveitsellä tarkasti teipin reunaa pitkin .Tässä vaiheessa jos on viisas on teippejä asentaessa ottanut huomioon rappauksen ja pokan kohtaamis paikan ja asentaa teipin tarkalleen siihen silloin samat muovit eivät tule tielle maalauksessakaan ja poka on suojattu
ja rajattu.Myös ikkunanpellit on helppo suojata
samalla .kunhan huomioit sen esileikatessasi muoveja että muovin alahelma ylettyy reilusti 10-20cm pellin tippanokan alapuolelle sitten vaan kaksipuolinen teippikiinni peltiin ja tarkat leikkaukset.
Kokemusta on suojauksesta 30 v ajalta.kaikki on kokeiltu tämä on paras itse en suostu enää suojaamaan mitään ilman kaksipuolista teippiä.
Kivira Oy myy teippiä joka testattu ja käytänössä
todettu irtoaa hyvin eikä jätä jäkiä kestää auringon paistetta .Voit löytää myös halvempaa kaksi puolistateippiä kumukosta ota sitä ,nimittäin kiviran teippi sika kallis.Mutta kun itse en maksa ei väliä .Jos rappaus vielä auki ,olen vapaaalla ja kilpaiukykyinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862