PIRAMK

mahdoton päästä

Moikka.Elikkäs olen valmistumassa keväällä lukiosta ja jatko-opiskelu paikan valinta edessä.Minua kiinnostaa ihan hirveästi sairaanhoitajan opinnot ja kaikista mieluiten suorittaisin ne Tampereella Piramkissa.Olen kuullut että piramkkiin on todella vaikea päästä...Onkohan minulla mitään mahiksia sinne kun olen ihan keskiverto oppilas vai olisiko parempi hakea jonnekkin pienemmälle paikkakunnalle?

5

1020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teatterikorkea

Helpommalla pääset Teatterikorkeakouluun kun PIRAMK:n.Itse yritin ,mutta ehjä tuli eteen.Nyt olen suurtalouskokkilinjalla ammattikoulussa.Kaikki pyrkineet pääsivät sisään.

• Paskapuhetta!

Kirjoitit:

"Helpommalla pääset Teatterikorkeakouluun kun PIRAMK:n"

IHANKO TOTTA???

Piramkiin pääsee useampi kuin joka neljäs hakija, Teatterikorkeakouluun harvempi kuin joka kahdeskymmenes. Eli paskaa puhut!

Teatterikorkeakoulu (vuoden 2008 valinta): Näyttelijäntyön koulutusohjelmaan pääsi 1,7% hakijoista.
        Kaikkiin ohjelmat huomioiden sisään pääsi 4,7% hakijoista.

PIRAMK (syksyllä 2007 alkaneet koulutusohjelmat, syksyn 2008 tilastot eivät ole vielä koulutusnetissä):
        Puheena olevaan hoitotyön suuntautumisvaihtoehtoon pääsi 27,1% hakijoista.
        Kaikkiin sv:t huomioiden sisään pääsi 26,6% hakijoista.

PIRAMK: yli neljännes hakijoista sisään
        TeaK: alle kahdeskymmenesosa hakijoista sisään.

JOS todella olet nyt ammattikoulussa (kuten väität), niin eipä ole ihme noilla tiedonhankintavalmiuksilla.

JOS taas kuulut siihen säälittävään osaan PIRAMK:n henkilökuntaa, joka kirjoittelee tänne paskaa ylläpitääkseen valheellista kuvaa koulunsa suosiosta, niin...
        ...mitäköhän pitäisi ajatella koulusta, jonka henkilökunta joutuu markkinoimaan kouluaan silmänlumeella ja valheilla? Tosin silmänlume ja valehteluhan on koko AMK:jen markkinoinnin perusta...

• eräääääääääs

Ei ole mahotonta, mutta lukea saa ja haastattelussa pärjättävä hyvin. Onnea sulle :)

• sairaanhoitajaopiskelija, p...

Ei oo mitenkään mahdotonta. Ite pääsin ekalla yrittämällä. Mitään ei tarvitse lukea, tekee vaan hyvin sen etätehtävän (sekin on tosi helppo) ja pääsykokeissa saa suunsa auki ryhmä- ja haastettelutilanteissa.

Sitä paitsi sinne otetaan tosi paljon sisään opiskelijoita, joten todennäköisyys päästä on ihan suht hyvä.

• Säälittävää

"Olen kuullut että piramkkiin on todella vaikea päästä..."

Olet kuullut paskapuheita. Piramkiin pääsee yli neljäsosa hakijoista. Katso koulutusnetistä.

Siellä vissiin taas joku PIRAMK:n henkilökunnasta kirjoittelee tekaistuja aloituksia tänne jotta koulun maine paranisi. Ihanko vapaaehtoisesti tuommoista harrastat vai onko teidät talon puolelta oikein velvoitettu tuommoiseen? Vai onko noiden omaa työpaikkaanne kehuvien feikkialoitusten kirjoitteluun oikein erikseen palkattu joku (kortistosta)? No, suojatöissähän te kaikki siellä olette. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3984
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      59
      3980
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      55
      2682
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1859
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe