Ongelmana on, että koiramme syö seiniä, kun olemme poissa kotoa. Ensin tapetit pois päältä, sitten laastia(kipsilevyä) ja lopuksi rouskuttaa betonia minkä nyt irti siitä saa. Millä tämän saisi pois?? Olen kuullut,että ananas voisi auttaa betonin himoon, onko totta ja kuinka paljon ananasta tulisi sitten antaa? Tiedän,että koira tarvitsee virikkeitä ja aivotyöskentelyä ym. ja koiralle onkin aina jätetty tekemistä kun lähdemme esim. töihin, mutta ei ole auttanut. "Pahoja" on kivempi tehdä. Jos jollakin olisi vinkkejä/neuvoja/kokemuksia niin kuulisimme mielellämme!
Syö seiniä
5
6940
Vastaukset
- oli koirakurssilla
puhetta tästä. Kouluttaja sanoi et voi olla niinkin yksinkertainen syy että koiralla on jonkun vitamiinin puutos, ja se saa sitä seinälevyä syömällä. Kysyppä eläinlääkäriltä mitä voisi olla. Jos on paha eroahdistus niin siihen voisi apua löytyä täältä:
http://www.koirakoulukompassi.com/eroahdistus.html- ...
...kalkin puutteelta.
Kalkkilisää ruokaan tai ruoka vaihtoon, kunnes löytyy koiralle sopiva. Pääpiirteittäin jos ostat eläinkauppojen ruokaa kuin ruokaa (noh, ei sitä halvinta välttämättä) voi olla varma, että koira saa kaikki ravinto- ja hivenaineet. Jos syöttää markettiruokaa, niin sitten lisäksi ravintoainevalmisteita, jolloin hinnaksi tulee yhteensä hiukan enemmän kuin eläinkaupasta ostettu laadukas ruoka.
- oli meilläkin.
Koira söi kulmat pyöreiksi ja repi tapetit. Lääkärin kanssa keskusteltiin ja neuvoi kalkkiseoksen tuohon.
Teetin apteekissa kolmen kalkin seoksen, sitä syötin kaksi viikkoa ja loppui seinien syönti.
Jatkossa olen kerran vuoteen antanut tuon kalkki kuurin, eikä ole uudelleen oireita tullut. - on!!!!!!!!!!!1111
muotia asua loft-asunnossa :D
- nurin ja
unohduksiin moinen tapa.
Harjoitteletteko yhä yksinolemista, vai onko koira aina vain "jätetty" yksin? Ihan jokaisellehan se ei niin vain onnistu.
Siirtäkää väliaikaisesti jotain huonekaluja noiden kohtien päälle. Herätkää aiemmin ja tehkää uuvuttavia, hajuntäyteisiä metsälenkkejä, käykää koirapuistossa jne, jotta koira on poikki. Vaatii itseltä paljon, mutta tapa on nyt saatava unohduksiin. Itse on jaksettava, se palkitsee myöhemmin!
Osta kaksi tai kolme isoa kongia (halvempia kuin seinä) ja pakasta sisään maksalaatikkoa. Myös oikeat naudan ydinluut ovat vastustamattomia. Näitä vain yksinollessa, ovatpahan sen ajan herkkua ainoastaan.
Tehkää siis samanlaisia harjoituksia kuin ihan pentuna (rajatkaa tilaa, olkaa portit ja ovet suljettuina koiran kanssa tässä tilassa - eli on normaalia olla välillä "nalkissa") Panostakaa ulkoiluun, herätkää aikaisemmin aamulla, jotta koiralla on aikaa kunnolla haistella ja väsyttää itsensä aamuLENKILLÄ. Nyt on vain pakko jaksaa, jotta se unohtaa tuon tavan ja nukkuu tyytyväisenä.
Osa koirista on herkempiä ja yksinjäämistä täytyy harjoitella enemmän. Se on toisinaan työlästä, mutta siihen todella kannattaa panostaa, niin voipahan sitten elää loppuiän murehtimatta, miten koira kotona voi ja mitä se on tänään tehnyt.
Koiralla itsellään on paha olla, se läähättää ja käy ylikierroksilla - repiminen tuo helpotuksen sen ahdistukseen, samoin kuin osalla ihmisiä tupakointi, kynsien järsiminen, ahmiminen jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919