Muista

vaihtaa jo

8

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • höpö, että jaksetaan.......


      • ei..

        ole mitään viemistä, jos jotekin saapvat tillle tuotua niin tulkoot haitakkeita.


      • ThreeMice kirjoitti:

        höpö, että jaksetaan.......

        Jostain syystä tälle palstalle eksyy aina jotain hörhöjä neuvomaan vaihtoa "parempaan" ja aina se "parempi" on olevinaan joku Internet Explorer tai Windows Vista joten on oikein vastata näihin rehellisesti.

        Häiriköt voisi kyllä mennä mesoamaan sodat -palstalle, nyt en jaksanut ilmiantaa asiatonta viestiä kun tähän kellonaikaa ei varmaan seriffi ole poistamassa viestiä.


      • ???
        M-Kar kirjoitti:

        Jostain syystä tälle palstalle eksyy aina jotain hörhöjä neuvomaan vaihtoa "parempaan" ja aina se "parempi" on olevinaan joku Internet Explorer tai Windows Vista joten on oikein vastata näihin rehellisesti.

        Häiriköt voisi kyllä mennä mesoamaan sodat -palstalle, nyt en jaksanut ilmiantaa asiatonta viestiä kun tähän kellonaikaa ei varmaan seriffi ole poistamassa viestiä.

        Kuka suositteli IE:tä?
        Ei kukaan.
        Alkuperäinen suositteli päivittämään reikäisen Firefoxin.


      • dededeed
        M-Kar kirjoitti:

        Jostain syystä tälle palstalle eksyy aina jotain hörhöjä neuvomaan vaihtoa "parempaan" ja aina se "parempi" on olevinaan joku Internet Explorer tai Windows Vista joten on oikein vastata näihin rehellisesti.

        Häiriköt voisi kyllä mennä mesoamaan sodat -palstalle, nyt en jaksanut ilmiantaa asiatonta viestiä kun tähän kellonaikaa ei varmaan seriffi ole poistamassa viestiä.

        ja pahimpana idioottihörhönä sää kuarnattu oot jakamassa haistapaskaneuvoja kaikilla mahdollisilla palstoilla...................


      • ??? kirjoitti:

        Kuka suositteli IE:tä?
        Ei kukaan.
        Alkuperäinen suositteli päivittämään reikäisen Firefoxin.

        "Kuka suositteli IE:tä? Ei kukaan."

        IE mainostajat hyökkää aina Firefoxia kohti. Windows mainostajat Ubuntua/Linuxia kohti. Vastakommentista päätellen olin oikeassa.

        Totuushan on se, että varmastikin kaikissa graafisissa selaimissa on tietoturva-aukkoja samalla tavalla, tekstipohjaisissa missä ei ole javascriptiä, lisäosia, kuvia eikä mitään muutakaan on selvästi pienempi todennäköisyys reikien löytymiselle joten käytännössä kaikki selaimet pitäisi vaihtaa. Idioottikommentteihin voi viitata sitten muiden selainten aukoilla että oikea vaihto olisi ottaa selain kokonaan pois.

        "Alkuperäinen suositteli päivittämään reikäisen Firefoxin."

        Alkuperäinen suositteli vaihtamaan Firefoxia kunnon selaimeen. Minä taas suosittelin välttämään IE:tä ja joku toinen voisi sitten laittaa varoitukset Operan, Seamonkeyn, Chromen ja jne. aukoista ettei vahingossa näihin vaihda.


    • koneella

      Ei ole Java ohjelmaa-koneella, enkä suostu käyttämään sellaista pankkia, jonka verkkomaksu onnistuu vain Javan tuella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe