alkaa jo käydä säälittäväks tää. onko jotai nettisivui mist vois löytää tällasii? ihan niiku alle 16 vuotiaatki? tai sillee niiku et nuorille`? ite oon 15 vuotias tyttö espoosta ja niiin haluisin jonkun ihanan mukavan hevaripojan
mistä mä löydän hevarimiehen?
23
886
Vastaukset
- iivari
jees
- Salanimi
Siis haluatko nyt hevaripojan vai hevarimiehen? Niitä ei ole tilattavissa nettisivuilta kuin paitoja. Näät niitä jokapäiväisessä elämässäsi, mene juttelemaan, kyllä ne arvostaa kuumaa kinkkua, kunhan et ole ylikypsä pissis.
- alottaja
joo meijän koulussa ei tällasii ole:D ja tällä naamalla ei kehtaa mennä juttelemaan:D
- minhgy
Hmh. No eiköhän niitä voi löytää melkein mistä vaan.. selaa vaiks jossain irc-gallerias hevareita xD Tai sit meet hevikaraoke baariin ettiskelee? Siellä niitä on. Tai sit meet johonkin paikkaan mis on hevareiden keikkoij :D
- alottaja:::
mä just parhaimmillani selailen niitä gallerias:D:D parille oonki menny jotai kommailee:D baareihin ei oikeen 15 vuotiaan pääse, muuten olisin jo siellä:D hihii tää alkaa käydä säälittäväks:D ehkä mä tapaan kesällä tuskassa jonkun:D
- Hevari 13
kyllä sää vielä jonkun löydät :) . itsekin olen Hevari/Metallisti mutta 13v...
- breathalyzer
no ei se ees ois paha:D oon oikeestaa 14 täytän ens kuus 15:D
mä sain galleriast yhen tyypin mesen ja nyt juttelen sille:D mut huomasinki et se täyttää koht 18:D - Hevari 13
breathalyzer kirjoitti:
mä sain galleriast yhen tyypin mesen ja nyt juttelen sille:D mut huomasinki et se täyttää koht 18:Dhaha
- fghfd
breathalyzer kirjoitti:
mä sain galleriast yhen tyypin mesen ja nyt juttelen sille:D mut huomasinki et se täyttää koht 18:DAi galleriastakin löytää jotakin. meitsi menee koht ettii elämäni naisen sielt :D
- Nimetön
...nyt on melkein joka paikassa nykyisin. Jotkut kaverit valittaa että metalli ei ole sitä underground musaa mitä se aluksi oli ja nykyään sitä kuunnellaan muotioikun takia. Eli kyllä metallin kuuntelijoita kuule on.
- gdfgfgfd
täällä on yksi täysin vapaana
- breathalyzer
miten mä isken sut:D
- sdadssa
breathalyzer kirjoitti:
miten mä isken sut:D
Tulet vain juttelemaan ja olet oma itsesi, enempää en vaadi.
- breathalyzer
sdadssa kirjoitti:
Tulet vain juttelemaan ja olet oma itsesi, enempää en vaadi.
:D nii ja mistäs mä sut löydän?:D
- hevimies on pelimies
breathalyzer kirjoitti:
:D nii ja mistäs mä sut löydän?:D
Täällä mää olen Turun Ale-baarissa iskemässä 60-vuotiasta mummoo, koska sillä on tissit.
Samalla haukut vieressä olevaa jätkää, koska sillä ei ole tissejä.
Tujottelen myös naispuolista baarimikkoo, silläkin on tissit.
Se käskee portsarin heittää mut ulos - se on täys mulkku, mut sillä on silti tissit. Portsaria yritän kännispäissäni lyödä, koska sillä ei ole tissejä.
Kadulla yritän juosta kertoon läskille, rumalle akalle et sil on isot tissit, mut se lyö mua käsilaukulla.
Huomaan ettei mulla itsellä ole tissejä: masennun ja alan vihata itseäni. - breathalyzer
hevimies on pelimies kirjoitti:
Täällä mää olen Turun Ale-baarissa iskemässä 60-vuotiasta mummoo, koska sillä on tissit.
Se käskee portsarin heittää mut ulos - se on täys mulkku, mut sillä on silti tissit. Portsaria yritän kännispäissäni lyödä, koska sillä ei ole tissejä.
Kadulla yritän juosta kertoon läskille, rumalle akalle et sil on isot tissit, mut se lyö mua käsilaukulla.
Huomaan ettei mulla itsellä ole tissejä: masennun ja alan vihata itseäni.tissit=elämä
- taas kerran
hevimies on pelimies kirjoitti:
Huomaan ettei mulla itsellä ole tissejä: masennun ja alan vihata itseäni.Oli kyl taas aika vanha juttu tuo... Mutta eipä siinä mitään! :P
- 8-S
mäkin haluisin mutku oon 13vuotias ja en tiedä oonko edes tarpeeksi nätti kellekkään ;<
- kyllä
espoos asun ja oon 14½ :)
- asdasdasdasdasdasdasd
mmm heruisko mese osotetta :D asun ite hesas 8--)
- 8-s
asdasdasdasdasdasdasd kirjoitti:
joo siis oon toi 8-S
jos mietit edellisest viestist et kuka helvetti toi o^^ - iloista
asdasdasdasdasdasdasd kirjoitti:
nähä kun täällä saa nii moni rakkautarina alkunsa. 8)
muhahahaha - hhhhhah
8-s kirjoitti:
joo siis oon toi 8-S
jos mietit edellisest viestist et kuka helvetti toi o^^lol ei se sulle puhunu, se puhu tän ketjun tekijälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse584411Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky973678Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1043301Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681883Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.171869Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801108- 81793
- 44781
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.103780Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä22754