..kirjautua.
-> Sinne kirjautuminen ei kertakaikkiaan onnistu.
Olen yrittänyt jo monta kertaa, mutta onneksi sitä voi lukea kirjautumatta. Löytää ainakin mahdollisia asuntoilmoituksia.
älkää yrittäkö..
12
1260
Vastaukset
- admin
Minä kirjauduin palstalle nimimerkillä mie, koska halusin kokeilla eikö tosiaan toimi ja kyllä mie onnistuin.
Teetkö kaiken varmasti ohjeiden mukaan?- ja yritän myöh. uudelleen taas
Kokeilin uudelleen, mutta ei ainakaan vielä. Voi olla pieni viive!
Eihän siinä pitäisi olla muuta kuin s-posti, nimimerkit, salasanat ja ruksi ruutuun hyväksy. Vai?
Onkohan mulla jotkut asetukset päällä koneessa jotka sen voisi mahd.estää? - admin
ja yritän myöh. uudelleen taas kirjoitti:
Eihän siinä pitäisi olla muuta kuin s-posti, nimimerkit, salasanat ja ruksi ruutuun hyväksy. Vai?
Onkohan mulla jotkut asetukset päällä koneessa jotka sen voisi mahd.estää?Näen että koitat aktivoida jäsenyyttäsi, mutta se ei kai jostain syystä onnistu?
Jospa se on jo aktivoitu?
Koita jollain muulla nimmarilla yms salasanat jne, siis koko homma uusiksi?
Jos ei onnaa, laita tänne viestiä. - admin
ja yritän myöh. uudelleen taas kirjoitti:
Onkohan mulla jotkut asetukset päällä koneessa jotka sen voisi mahd.estää?Onko sähköpostiosoitteesi toimiva?
- käyttäjätunnus.
admin kirjoitti:
Näen että koitat aktivoida jäsenyyttäsi, mutta se ei kai jostain syystä onnistu?
Jospa se on jo aktivoitu?
Koita jollain muulla nimmarilla yms salasanat jne, siis koko homma uusiksi?
Jos ei onnaa, laita tänne viestiä.yritin uudella nikillä ja s-posti osoitteella. Ei tule vahvistusta s-postiin. S-posti on toimiva ja mielestäni laitoin sen kenttään oikein.
- on se
admin kirjoitti:
Onko sähköpostiosoitteesi toimiva?
on.
- admin
käyttäjätunnus. kirjoitti:
yritin uudella nikillä ja s-posti osoitteella. Ei tule vahvistusta s-postiin. S-posti on toimiva ja mielestäni laitoin sen kenttään oikein.
Kokeile joltain toiselta koneelta?
Pyydä että joku toinen kirjaa sinut sinne? - toiselta koneelta :)
admin kirjoitti:
Kokeile joltain toiselta koneelta?
Pyydä että joku toinen kirjaa sinut sinne?OK!
yritin jo kahta uutta nikkiä ja niille omat sähköposti osoitteet, ei kumpaankaan tuu rekiteröitymisilmoitusta. - admin
toiselta koneelta :) kirjoitti:
OK!
yritin jo kahta uutta nikkiä ja niille omat sähköposti osoitteet, ei kumpaankaan tuu rekiteröitymisilmoitusta.Yhteistyöllä saatiin lobo sisään juttuihin=), että tästä jatketaan...
- mieleenkään
Se itse administraattori sillä sivulla väitti nähneensä sen rahankeräyshuijarinki9n vaimoineen ja kalpeine lapsineen oman kuppilansa vieressä jo useita vuosia takaperin.
Hohhoijaallaa ja hehhee !
Kaikenlaisilla konsteilla sitä yritetäänkin edistää oma sivuaan !!
Sivuille kirjoittaminen ei onnaa eikä kirjautuminen senkään vertaa.- minmin
Tiedätkös, että sua ei edes haluta sinne. Tuskin sua kaivataan missään palstalla raapimassa ohtaas..
- dlösdlgsdgölk
...niin kokeile tätä linkkiä
http://www.enalquiler.com/alquiler-pisos-fuengirola-31-2-0-21328.html
Suomalaisilla välittäjillä on paljon kovemmat hinnat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925961
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262800Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764