kävijalaskuri ei näy

kotisivuilla

En saa kävijälaskuria näkyviin ollenkaan. Olen yrittänyt eri laskuria, eri sivustoilta, mutta se näkyy aina vaan pelkkänä koodirivinä (eli kopioin koko rivin sellaisenaan sivuille, eli tyhjiä välejä.) Eli mulla mättää nyt joku sydeemi, mikähän se voisi olla?

6

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peeter.

laittaisit koodia näkyviin. Nyt voidaan vain arvailla.

• kotisivuille

Olen kokeillut ehkä kymmenkuntaa koodia ja aina sama juttu. Eli käyttämäni rivi näkyy vain ja ainoastaan kirjaimina. Käytän frontpagea, tarkoitus olisi saada laskuri toimimaan kotisivuilla. Joku "tukijuttu"...

• sijoittaa sitä...

ja missä sivut sijaitsevat? Itsellä meni näin, jotta mittari piti ensin tallentaa palvelimelle ja sitten siihen koodiin kerrotaan se missä se on ja missä kohtaa näkyy.
        esim,

• kotisivuille
        sijoittaa sitä... kirjoitti:

ja missä sivut sijaitsevat? Itsellä meni näin, jotta mittari piti ensin tallentaa palvelimelle ja sitten siihen koodiin kerrotaan se missä se on ja missä kohtaa näkyy.
        esim,

eli kouvolan autopesu.net -sivuille. Mulla on palvelin webbisestä (sekä sivutila). Hitsi kun en osaa tuota html:ää, oon tehnyt kaiken fp:llä. Yritin tuota sun neuvomaa konstia, mutta ei auttanut, tosin epäilen osasinko laittaa koodia oikeaan kohtaan. No mä jatkan yrittämistä, ehkä vielä jonakin kauniina päivänä :)

• ainakaan koodissa...
        kotisivuille kirjoitti:

eli kouvolan autopesu.net -sivuille. Mulla on palvelin webbisestä (sekä sivutila). Hitsi kun en osaa tuota html:ää, oon tehnyt kaiken fp:llä. Yritin tuota sun neuvomaa konstia, mutta ei auttanut, tosin epäilen osasinko laittaa koodia oikeaan kohtaan. No mä jatkan yrittämistä, ehkä vielä jonakin kauniina päivänä :)

näy mitään. Mikä on se mittari jota olet yrittänyt asentaa ja salliiko palvelimen tarjoja asentamaasi mittaria. Selvitä palvelun tarjoajalta onko heillä ohjeistusta.

• kotisivuilla
        ainakaan koodissa... kirjoitti:

näy mitään. Mikä on se mittari jota olet yrittänyt asentaa ja salliiko palvelimen tarjoja asentamaasi mittaria. Selvitä palvelun tarjoajalta onko heillä ohjeistusta.

Nimittäin webbisellä on omia statistiikka-ohjelmistoja, jotka kirjaavat kaikki käynnit ja joista voin lukea kuka ja milloin on sivuilla vieraillut, valitettavasti en aiemmin ollut noista itse tietoinen. Joten muutama päivä tässä meni hukkaan tuon laskurin kanssa touhutessa, mutta opinpahan taas uutta. Tällästä tää on, kun ei ole ammattilainen näissä hommissa. Mutta suuret kiitokset sinulle avustasi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6409
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      82
      4905
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      104
      3169
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3002
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2215
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1606
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      94
      1181
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      338
      1175
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1086
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      864
    Aihe