Luulen olevani ihastunut yhteen poikaan, mutta en osaa tehdä asialle mitään, katselen vain häntä kaukaa. Me ollaan puhuttu vain yhdellä tunnilla yhdessä ryhmätyössä. Ja kun hän katsoi mua silmiin tajusin ihastuvani.. Mutta viime tunnilla hän istuikin yhden tytön vieressä tunnilla ja heillä kuulosti olevan vallan hauskaa.. En silti usko että he olisivat yhdessä. Mitä kannattaisi tehdä pojan suhteen? En todellakaan itse keksi, aina kun hän on minua katsonut, ei hymyä ole näkynyt.. Tai no en minäkään kai ole hänelle hymyillyt, koska aina kun hän on katsonut minua takaisin en ole ehtinyt hymyillä kun hän jo on kääntänyt katseen. Tuskin hän on minusta kiinnostunut..? Ja jos olisikin niin mitä voisin tehdä?
Mitä tehdä?
hgssaa
2
508
Vastaukset
- Bruegge
Monet pojat ovat taitavia peittää omat tiirailunsa. Ja jos ei halu tullaa ainakaan liian huomatuks, ei varmaa kannata hymyillä. Voi se olla susta kiinnostunu. Mee puhuu sille jne. ;)!!
- iskeä se poika
Mene puhumaan.
Itse olen miespuolinen ja muistan kyllä muinoin kuinka olin ihastunut johonkin tyttöön, mutten uskaltanut puhua kyseiselle tytölle, vaikka sitä olisikin silmäpeliä jne. Helpompi oli sitten puhua jonkun tytön kanssa johon ei tuntenut vetoa. Poikaa hermostuttaa ja todellakin, osaamme peittää kiinnostuksen, liiankin hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251