Yö saatteli meidät,
me taas me ollaan,
rakastuneita.
Uus päivä syntyi
yön sylissä
hellien aamu silmät avas,
katse niin lämmin ja hellä.
Sydän rinnassa
sekii kehrää kuin,
sylissä kissa.
Rakkaus
tien löys
nyt poutapilviä
taivaalla vain soutaa.
Kuis see
mee kaks mierolaislasta
onnen kynnyksellä.
Rakas
eihän enää lähdetä
tuulien perään.
Nyt
"elämä on tässä"
muruja ei eilisen.
Syödään
alas satanutta mannaa.
Rakkaus
olet kukkasessa jokaisessa
minä nään
ne hymyilee, minulle.
Kätes
neki nään,
ne on levittäynny kaikkialle.
Tässäki
uudenpäivän kynnyksellä
balsamia sydämelle
rakkaus.
Tuoksuks
sen toivot
kultaantuneille
ohimoille
kumaraan painuneille
pysähtyneille askelille.
Rakkaus
Sinulla on aikaa
et sano hyvästi
et sulje oveas.
Tähänki
10
572
Vastaukset
- kaaru
Taas rakentanut runon
hienosti punottu
positiivista rakkautta
henkii sanasi
"Rakkaus
Sinulla on aikaa
et sano hyvästi
et sulje oveas. "
Eihän se, uskotaan näin:)
Kiitos Liisa:)Tänne elämän kynnykselle jäin
Tässä nään ja tunnen.
Miten pitkä voikaa olla,
tie ennekuin itsensä löytää.
Saa istua Luojan kämmenellä
"on kaikki niin tyyntä ja rauhaisaa"
Elämän repaleiset verhot,
joo niissä tuuli vaikeroiden soi.
Meren verran kyneleitäki mahtuu
pienen ihmisen sydämee,
sielä see onkii suurin meri.
kaaru
hymyn kera kiitos
kynnyksellä me ollaan
päivääs keväisiä säteitä.
Eilen illalla lenkillä 8km
ilma oli aivan ihanaa.....Liisa
- hil-la
on kaunis runo. Kuvaat hyvin jo kypsempää rakkautta.
Värittynny ja kypsynny,
yhteistäki leipää
saatiin jonkin aikaa syödä.
Tämä tänää tämmöstä
tuon elämän ihmeen sen
edestä itsensä löytää.
hil-la
Sinulle lämmin kiitos käynnistäs,
sain justiin korvapuustit uuniin.
Liisa jauhopeukalo
...Rakas eihän enää lähdetä tuulien perään...
kaunis runo kahdesta kypsästä ihmisestä,
jotka ei enää tavoittele *kuuta taivaalta*
Liisukka tää oli hyvä=)Yhteisen elämän jakaa
ei emme kuuta kurkotelleet,
siinä lasten kodin ja työn,
rauta oli kuummillaan.
"Sanonta elämä oli parhaimmillaan"
Sitä sanomista vaan riittää,
miten paljon sitä ihmiseen mahtuukaa?
Taivas ylöspäin sinnekki
KrisseLinnanneito
Eikös ookki ihanaa sanoo
rakkaalleen ei lähdetä tuulien perään.
Liisaki nyt täältä kynnykseltä minne,
taidanki jäädä kiitän lämpimistä sanoistas.
- Belethiel
niin hellä on runosi tää. Todellista rakkautta ja läheisyyttä henkii kaikki tässä. Kahden syvästi toisistaan välittävän ihmisen elämää.
Kaunis runo, kiitos tästä lukukokemuksesta.Yhteisellä elämän tiellä
niilläki vaikeillaki
on jaettu niinkuin
kerran luvattiin.
Rakastaa
elämän mäkisetki maastot
yhdessä rantaa kohti
saada hetki tuntea
rakkaus meitä kantoi.
Rakkauden
hedelmäks kypsyy
annettu jaettavaks
arjen uuvuttaviin hetkiin
valvottuihin öihin.
Belethiel
Kiitollisuus elämälle antoi kantoi,
siitä kaikesta sanat ei riitä.
Elämänkynnyksellä siinä sinne saateltu,
kiitän sanoistas joissa koit yhteiselämän soittoa.
Sinun päivääs hymyä
Liisa
- tomppa2006
...on hyvin lämmin ja viehättävä tunnelma...
Minä pidin.Aatteles on olemassa paikka,
jonnekka on saanu tulla.
Sielä henkii syvä rauha,
sielä kukkii nuo lapsuuden kukat
tomppa2006
joo mää niin koen aidosti kaiken tuon,
kuin eläisin sielä.
Sinulle kiitos ehdit kurkata.
Hyvää viikonloppua..Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634
