Tähänki

Yö saatteli meidät,
me taas me ollaan,
rakastuneita.

Uus päivä syntyi
yön sylissä
hellien aamu silmät avas,
katse niin lämmin ja hellä.


Sydän rinnassa
sekii kehrää kuin,
sylissä kissa.

Rakkaus
tien löys
nyt poutapilviä
taivaalla vain soutaa.

Kuis see
mee kaks mierolaislasta
onnen kynnyksellä.

Rakas
eihän enää lähdetä
tuulien perään.

Nyt
"elämä on tässä"
muruja ei eilisen.

Syödään
alas satanutta mannaa.

Rakkaus
olet kukkasessa jokaisessa
minä nään
ne hymyilee, minulle.

Kätes
neki nään,
ne on levittäynny kaikkialle.

Tässäki
uudenpäivän kynnyksellä
balsamia sydämelle
rakkaus.

Tuoksuks
sen toivot
kultaantuneille
ohimoille
kumaraan painuneille
pysähtyneille askelille.

Rakkaus
Sinulla on aikaa
et sano hyvästi
et sulje oveas.

10

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaru

      Taas rakentanut runon
      hienosti punottu
      positiivista rakkautta
      henkii sanasi

      "Rakkaus
      Sinulla on aikaa
      et sano hyvästi
      et sulje oveas. "

      Eihän se, uskotaan näin:)

      Kiitos Liisa:)

      • Tänne elämän kynnykselle jäin
        Tässä nään ja tunnen.
        Miten pitkä voikaa olla,
        tie ennekuin itsensä löytää.

        Saa istua Luojan kämmenellä
        "on kaikki niin tyyntä ja rauhaisaa"

        Elämän repaleiset verhot,
        joo niissä tuuli vaikeroiden soi.
        Meren verran kyneleitäki mahtuu
        pienen ihmisen sydämee,
        sielä see onkii suurin meri.

        kaaru
        hymyn kera kiitos
        kynnyksellä me ollaan
        päivääs keväisiä säteitä.

        Eilen illalla lenkillä 8km
        ilma oli aivan ihanaa.....Liisa


    • hil-la

      on kaunis runo. Kuvaat hyvin jo kypsempää rakkautta.

      • Värittynny ja kypsynny,
        yhteistäki leipää
        saatiin jonkin aikaa syödä.

        Tämä tänää tämmöstä
        tuon elämän ihmeen sen
        edestä itsensä löytää.

        hil-la
        Sinulle lämmin kiitos käynnistäs,
        sain justiin korvapuustit uuniin.
        Liisa jauhopeukalo


    • ...Rakas eihän enää lähdetä tuulien perään...
      kaunis runo kahdesta kypsästä ihmisestä,
      jotka ei enää tavoittele *kuuta taivaalta*
      Liisukka tää oli hyvä=)

      • Yhteisen elämän jakaa
        ei emme kuuta kurkotelleet,
        siinä lasten kodin ja työn,
        rauta oli kuummillaan.

        "Sanonta elämä oli parhaimmillaan"
        Sitä sanomista vaan riittää,
        miten paljon sitä ihmiseen mahtuukaa?
        Taivas ylöspäin sinnekki

        KrisseLinnanneito
        Eikös ookki ihanaa sanoo
        rakkaalleen ei lähdetä tuulien perään.
        Liisaki nyt täältä kynnykseltä minne,
        taidanki jäädä kiitän lämpimistä sanoistas.


    • Belethiel

      niin hellä on runosi tää. Todellista rakkautta ja läheisyyttä henkii kaikki tässä. Kahden syvästi toisistaan välittävän ihmisen elämää.
      Kaunis runo, kiitos tästä lukukokemuksesta.

      • Yhteisellä elämän tiellä
        niilläki vaikeillaki
        on jaettu niinkuin
        kerran luvattiin.

        Rakastaa
        elämän mäkisetki maastot
        yhdessä rantaa kohti
        saada hetki tuntea
        rakkaus meitä kantoi.

        Rakkauden
        hedelmäks kypsyy
        annettu jaettavaks
        arjen uuvuttaviin hetkiin
        valvottuihin öihin.

        Belethiel
        Kiitollisuus elämälle antoi kantoi,
        siitä kaikesta sanat ei riitä.
        Elämänkynnyksellä siinä sinne saateltu,
        kiitän sanoistas joissa koit yhteiselämän soittoa.

        Sinun päivääs hymyä
        Liisa


    • tomppa2006

      ...on hyvin lämmin ja viehättävä tunnelma...

      Minä pidin.

      • Aatteles on olemassa paikka,
        jonnekka on saanu tulla.
        Sielä henkii syvä rauha,
        sielä kukkii nuo lapsuuden kukat

        tomppa2006
        joo mää niin koen aidosti kaiken tuon,
        kuin eläisin sielä.
        Sinulle kiitos ehdit kurkata.

        Hyvää viikonloppua..Liisa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe