Kerimäellä kaksi henkilöä murhanneen miehen luovutus Venäjältä siirtyy hamaan tulevaisuuteen.
http://www.ita-savo.fi/Uutiset/8858680.html
Tuplamurhaajan luovutus siirtyy
11
798
Vastaukset
- kuuluisa
nimimerkki SavoRULESkin ole runoillut asuvansa Kerimäellä?
Voiko Kerimäen väki huonosti, kun kaikkea tällaista saa etelä-savolaisista lukea, joko Itukasta tai SavoRULESina kirjautuneen tai kirjautumatta jättäneen kirjoituksian?:)- on hataraksi
SavoRULES kirjoitti:
Sori vaan. Ennemmin otan niskalaukauksen.
käynyt, kun muistan taannoin taannoin palstalla ilmi olleita (hupi?)kirjoitusketjuja, joissa NIMIMERKKI SavoRULES kehuskeli laajoja mansikkatiluksiaan Kerimäen synkissä korvissa.
Ehkä juuri Sinusta en tainnut mitään mainita, vai mainitsinko?
Tosin viimeksi eräs SavoRULES-nimimerkki kehuskeli olevansa jopa savonlinnalainen Adonis - tai jotain. Tuli esittelemään sitä ihteään, pohlakka kun siitäkin on.
Kirjoitukset ovat ristiriitaisia nimimerkki savorulesillakin, oikeinkirjoituksesta nyt myöskään kenenkään muunkaan kirjoituksissa puhumattakaan.
Luulen, että olen sitä jollekulle aikojen saatossa jo tarjonnutkin.
Vieläkö rulesina pidät muuten sellaisesta hevistä, joka naapureitakin häiritsee (jos sellaisia laajojen tiluksiesi äärilaidoiltakaan löytyy).
- pitäkööt hyvänään
Miksi se tänne pitäisi saada elätettäväksi. Olkoon siellä mihin meni, vaikka Siperiassa loppuikänsä.
Tuskin siellä ilmaiseksi saa loisia, laittanevat töihin leipänsä eteen vaikka Nagant'in tehtaalle koeradan päähän... - vähempää
Eipä vois vähempää kiinnostaa... LOL, jääköön Venäjälle.
- vauvan kiduttaja
taitaa jo nauttia vapaudesta
- Mievuan
vauvan kiduttaja kirjoitti:
taitaa jo nauttia vapaudesta
Juttu kesken vielä !
- ooooo
Mievuan kirjoitti:
Juttu kesken vielä !
suomen laki on unohtanut että rikkeestä pitää tuomita,ei palkita.
- wiiwimo
nyt on kyllä jääny varmaa lehet lukematta ko en oo tästä tapauksesta koskaan kuullukkaan. siis kerimäellä? täällä keskellä ei mitään? vaikka oonki nuori(melekeinpä nuori aikuinen.. :D ) ja liikun paljon tässä kirkolla en oo koskaan oikeesti kuullu tästä! onks tän tapahtumisesta kauankin?!
ja miun mielestä kerimäki ei oo mikään huonompi paikka! täällä asuu mukavaa väkeä (ainakin suurinosa)ja kauppoja on ihan tarpeeks. et mikään peräkylä tää ei kyllä ihan ole. tosin ei siitäkään kaukana.
voin kuitenkin ylpeänä sanoa olevani KERIMÄKELÄINEN NUORI! - lautturii
savonlinna kesamonsaari
- Tietoa tapauksesta:
Itä-Savon linkki ei toimi, mutta kyseessä on varmaankin tämä rotta:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=240412
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602