Täällä on kunnon talvimyräkkä. -12 pakkasta sellanen 12m/s tuuli ja lunta tulee poikittain. Koiran kanssa kyllä nautitaan täysins iemauksin näissä keleissä. Tuli eräs koiran omistaja vastaan, joka pissittikoiraansa pihalle aj sano, että kamala on ilma, että ei voi koiraa edes käyttää (oli pieni paksuturkkinen koira). Me vaan porskuteltiin lumidyynien läpi. Ja nautittiin! Kyllä tuo ulkoileminen on asenne kysymys ja vaatekysymys. Jos koiran hommaa niin pitää olla myös valmis käyttää sitä ulkona kelissä kuin kelissä ja kunnolla. Ei pelkkää piha psiittämsitä ja kakittamista. Siitähän tulee muutenkin emtakka täällä kaupngissa ja etenkin, kun eivät niitä isompia tarpeita edes kerää pois..
Lumimyräkkää
9
465
Vastaukset
- arkipiru
kahta minä vihaan sydämmeni kyllyydestä; toinen on tuo karvaturreihin kohdistuva välinpitämättömyys, missä tehdään juuri tuolla mainitsemallasi tavalla. Otetaan hitto soikoon koira mutta ei jakseta tai viitsitä lähteä sen kanssa lenkille.
Minä olen aina kertonut olevani vain hyvilläni siitä koirasta, koska en missään olosuhteessa voi jäädä paikalleni makaamaan vaan aina on otettava se koiruus huomioon. Satoi tai paistoi, oli kylmä tai kuuma tai oli terveenä tai sairaana. Koiran lenkki on hoidettava. - koiratkaa,,
nauti myrskyssä lenkkeilystä,vaikka omistaja nauttisikin.voihan sitä maalaisjärkeäkin joskus käyttää.pieni koira kylmettyy nopeammin kuin iso ja se loskassa rämpiminen kaulaa myöten ei ole kovin mukavaa.jos suhteuttaa pikkukoiran ja ihmisen koot,niin olisiko sinusta hauska kahlata yli metrin kinoksessa myrkyssä,kun lunta sataa naamaan.isot koirat on erikseen,ne tosiaan nauttii tälläisellä ilmalla ulkoilusta.
nelisen astetta. Myräkästä ei tietoa. Tämä keli ei estä lenkkeilyä. Se teidän pakkasenne ja myräkkänne on kyllä jo sitten hieman liikaa meille, vaikka puettu onkin koirille lämmintä päälle.
- pitkän
lenkin?
Itse ulkoilin juuri koiramamman kanssa kaksi tuntia. pitkän kirjoitti:
lenkin?
Itse ulkoilin juuri koiramamman kanssa kaksi tuntia.kaupungilta bussissa istuen;) Kaupungilla tuli käveltyä pitkäkin lenkki jokirannassa,,kohteesta A kohteeseen B kohteeseen C. Ja sama takaisin päin. Isäntä just lähti lenkille kera koirien.
- tuli mamma?
pitkän kirjoitti:
lenkin?
Itse ulkoilin juuri koiramamman kanssa kaksi tuntia.miets ne valjaat ja käskyt tänään meni?
- Mitä tarkoitat?
tuli mamma? kirjoitti:
miets ne valjaat ja käskyt tänään meni?
Sekoitatko nyt johonkin toiseen vai onko vuorossa taas nickiarvuuttelu?
pyryyttää lunta vaikka ei niin kovin kylmä olekkaan.
tottahan sitä voi pukea itsensä lämpimäksi mutta
pikkukoirilla palelee tassujakin jos on loskalunta. eivätkä tykkää kun tuulee tai sataa. pikkupakkanen ja pieni lumisade ei näytä kovin haittaavan. joskus saa vihasia katseita tuolla ulkona kun koira tärisee. saa vielä syytöksen eläinrääkkäyksestä.
eli on asennekysymys riippuen koirankin asenteesta ;-))))vielä myräköitä,äskettäin palasin kaupungilta kun oli pakko käydä,katsoin autoa ja pesin sen,oli niin kaukana shampanjan väristä,mahtaa tauti tykätä hyvää ;)))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454990Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481119- 131053
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8927Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713