Vuokrataan siistikuntoinen yksiö Seinäjoen Kivistössä Tapiolantiellä. Pinta-ala 33,5 m2, 2/3 kerros. Rauhallinen hissitön talo, ikkunasta näkyy mäntymetsämaisema. Pyöräkellari aivan porraspäässä. Vuokra huonekaluineen 360 euroa/kk, sis veden(1 hlö) ja lämmityskulut. Kylpyhuone laatoitettu, jenkkikaappi, sähköhella uunilla. Kuviakin voi tarvittaessa löytyä. Autopaikka lämmityksellä 4-5€/kk. Sauna kerran viikossa ja pyykinpesu kaksi kertaa viikossa ilman maksua. Pesukoneliitäntä on omassa pesuhuoneessakin. Vapautuu tarvittaessa alle kahdessa viikossakin. Lisätietoja 050 5374168 (tai 050 5381158 [email protected]) Kuvia voi kysyä sähköpostista [email protected]
Seinäjoella yksiö 33,5
2
222
Vastaukset
Kun noita näköjään katoaa välissä, niin laitoin toisen kerran täydennettynä. Tähän kuvakyselyä varten lisätty toinen posti: [email protected]
- elina luomanen
hei.vieläkö asunto vapaana??ja saako lisäkuvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as843413Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253043- 512942
- 592793
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582608Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)492588On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542369Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802241- 692118
- 452112