Imuroin tämän Iobitin uuden freeversion, mutta se tuntuu poistavan jotain liikaa, sillä joka kerta koneen avatessani tulee ilmoitus:
RegSvr32
LoadLibrary (*ja 16 kpl neliöitä tässä*)funktio epäonnistui Määritettyä osaa ei löydy.
En ymmärrä, mikä määritetty osa puuttuu, kun en osaa lukea henkimaailman neliökieltä. Voinko tehdä jotain, ettei tuo ilmoitus joka helekutin kerran kun avaan koneen tule näytölle, vai paiskaanko mäkeen koko ohjelman ja palautan systeemini aikaisempaan ajankohtaan, jolloin tätä ohjelmaa ei vielä koneessa ollut? Ottaa nimittäin päähän tuollaiset ruudulle lämähtävät lappuset!
Vanhempaa moitteettomasti toiminutta ohjelmaa Advancer WindowsCare 2... ei saa ladattua enää mistään. Että meninkin ottamaan tämän uuden version!!
Advanced SystemCare 3...
5
1395
Vastaukset
Että tuo ilmoitus tulee juuri tämän ohjelman käytöstä tiedän siitä, että olen sen jo aikaisemmin itselleni ladannut ja paiskannut mäkeen tuon sen aiheuttaman ruudulle lämähtävän ilmoituksen takia ja palauttanut systeemin aikaisempaan ajankohtaan. Latasin kuitenkin taas uudelleen toivorikkaana - ja ei kun sama ilmiö totta kai.
- Torak
RegSrv käytetään rekisteröimään ohjelman osia. Yleensä OLE ja ActiveX komponentteja.
MSConfig avulla voisi saada selville mikä on mennyt jumiin. Sieltä startup välilehdeltä löytyy luultavasti tuo regsrv komento.
http://www.netsquirrel.com/msconfig/msconfig_xp.html
Kannattaneen suoraan palauttaa aikaisempaan pisteeseen niin ongelma korjaantuu sillä.Olen jo itse aikaisemmin penkonut MSConfigissa useaan kertaan, mutta ei sieltä mitään ole selvinnyt. Näköjään ohjelma myös itsepäisesti haluaa olla läsnä joka kerran koneen avautuessa, koska sitä ei tahdo saada määrättyä pois msconfigin Startupistakaan ilman ongelmia. Ehkä heitän ohjelmaan jälleen mäkeen, kunhan tässä vielä mietiskelen asiaa hetken. :) Aikaisemmasta versiosta oli vain hyviä kokemuksia, mutta tämä kyllä on rasittava ja sitkeän tunkeileva tapaus.
- otit alussa
tinat kirjoitti:
Olen jo itse aikaisemmin penkonut MSConfigissa useaan kertaan, mutta ei sieltä mitään ole selvinnyt. Näköjään ohjelma myös itsepäisesti haluaa olla läsnä joka kerran koneen avautuessa, koska sitä ei tahdo saada määrättyä pois msconfigin Startupistakaan ilman ongelmia. Ehkä heitän ohjelmaan jälleen mäkeen, kunhan tässä vielä mietiskelen asiaa hetken. :) Aikaisemmasta versiosta oli vain hyviä kokemuksia, mutta tämä kyllä on rasittava ja sitkeän tunkeileva tapaus.
backup:in? Palauta sieltä. Poista sen jälkeen koko ohjelma, niin tein itsekin. Ko. ohjelman, hyöty/haitat, eivät vaan toimi. Koneen voi puhdistaa toisellakin tavoin.
otit alussa kirjoitti:
backup:in? Palauta sieltä. Poista sen jälkeen koko ohjelma, niin tein itsekin. Ko. ohjelman, hyöty/haitat, eivät vaan toimi. Koneen voi puhdistaa toisellakin tavoin.
Siihen olen päätynyt, että palautan järjestelmäni aikaan ennen Advanced SystemCarea. Harmi, että avuksi tarkoitetusta ohjelmasta osoittautuu olevan enemmän haittaa kuin hyötyä. Ei toimi ei!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318