Ketä kaipaat

PAKKASAKKA

Kaipaatko ketään täälä olevista /olleista , joista ei ole kuulunut aikoihin mitään? PS:juuri kamala tuo tausta , minunkin pääni särki , eikä saa ehjättyä ennenkuin tuo rumistus poistuu! En varppina katso tuollaista ohjelmaa , joka omin lupinensa aikoo sivusta hivuttautua aivojeni jompaan kumpaan lohkoon ! Olkoon moiset kataluuden tekijät ja heidän ohjelmansa!MOIPS!

20

1323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jekku Konttori

Minusta ihan mukava tausta ja parempi kuin entinen,joka oli kuin kylmä ja ankea pakkasluminen maisema.
      Jos jotain entistä kirjoittajaa kaipaan niin mieleeni tulee Tuttu Paristo,jonka sutkaukset jäivät monesti mieleen pitkäksikin aikaa.
      Naisvetoinen palsta ei oikeastaan suolla kovinkaan paljon erikoisuuksia ja kirjoituksien aloite aiheet ovat kovin köykäisiä.Olisi mukavaa jos myös vakavaa keskustelua voitaisiin käydä palstalla.Olen itse tehdyt aloituksen muutamia kertoja vakavasta aiheesta,mutta kun senkaltaiset aloitukset ei hameväkeä kiinnosta niin olen anatanut olla.
      Aavan meren tuolla... jatka tästä aloitukset eivät tottavie kiinnosta.

• PAKKASAKKA

jossakin maa , sinne ...... käydä saan.....Olavi Virta ?? Olet sie Jekku omalla nim.merk.llä tehnnynnä net aloitteet ? Laitappa nyt ! 1(YKSI) niin , katomma mitä tuleman pittää! ( mie oon huono noissa iskelmä musiikissa , mutta mie ko koetan .AVITA!...

• kaipaan

eniten mutku hän ei näyttäydy juuri koskaan, siis hänestä ei ole kuulunut pitkään aikaan mitään.

• erehdyt arvostelemaan

niin käy kuin minulla että yli viikkoon en tänne päässyt.
        Eipä minulla niin ikävä tänne ollut mutta huomasin vain että minut oli pistetty kieltoon.

• Vipu-Pertti

tekemäni lumipallo aloitus kadonnut. Tänään tein.

• PAKKASAKKA
        erehdyt arvostelemaan kirjoitti:

niin käy kuin minulla että yli viikkoon en tänne päässyt.
        Eipä minulla niin ikävä tänne ollut mutta huomasin vain että minut oli pistetty kieltoon.

Kukas kumma Sinut kieltoon pisti?(Mistä kieltoon , pysyvää , väli-aikaista...?) Ja mihin kietoon ? Mie kettään oon arvostellu ?? Ja viel Sinua ? Kerroppa ny tarkemmin!Piliis!

• PAKKASAKKA
        Vipu-Pertti kirjoitti:

tekemäni lumipallo aloitus kadonnut. Tänään tein.

Sie saat pian kohta ...miksä ko niitä sanotaan ... ( miettii , kato ko Aussit jo kyselee .. HANKIKELIT ) , että , siitä sivakat ja mokkä net olivat ko lykätään vauhtia . Ko , viittikkö sie viisoo miulle suuntaa missä pallerot on niinko kavonnu?

• meirikki

Kysytkin vielä sinä "kyyhky", sua nyt ens alkuun kun niin harvoin poikkeilet.

Perkules, kun tänne sellaiset myräkät pistit, ja kylmäkin oli kun sanonko missä.....!

Noo..oh, nyt on passelit ilmat, joten et sitten kuriittasikaan "sihtaa" ilman prillejä, mun on haettava tämäntästä pyöräni jostain 5km päästä, kun nää "stanan" katupartiot hiekoittaa pyörä/jalkatiet terävällä sepeli murskalla, alkaa jo tuo armastettunikin
      kyllästyyn samaan iltaohjelmaan (kumin paikkaus).

Eiköhän tuo tausta poistu aikanaan, rahat on saatu, mainolsen on aikansa oltava.

Kattokin, et kirjoittelet useimmin, tai otan luutani ja hujautan sulle noitumassa... no ..vaikka pitkää ikää... ähä kutti :)))

• PAKKASAKKA

Tuu Sie vain noittumman minnuu , ja mieluummin heti!Ja pääsenkö mie sitten kummiksi , ko se kumi puhkesi? Ja, jos tullee kaksoset , niin ajakko Sie ees, vai takana , sillä tandemilla?? Onko nyt ilimat kohtalaiset , vai? Mie mittää pahha tarkottannu , kohan vaan kuuntelin mitä toivottiin (Tulikohan Lapin lisä .. ?) Ja , ajatteleppas niitä Enklannin Loordeja , ja mitä lie lädyjä .. Tais mennä pihkarisen pieleen ... Mutta mie olinkin ulkona , siis pääpaikast)

• O - Orvokki

Katsopa vähän alempana olevista aloituksista linkki ja ohjeet. Saat helposti pysyvän avun kaikista samanlaisista mainoshäirikkö-tyrkyistä.

Kaivoin yhden vanhemman ohjeen Studio 55 -aloituksen alle.

Luulenpa, että monikin on ehtinyt hetken kaipailla... PAKKASAKAN tekstejä täällä.;))

• PAKKASAKKA

1: MOIPS! Sanos joku / kuka mitä Niin :MOIPS! No nyt mie näkkii punasta -55!.. Kyll miekki oon kaipaillu monen kanss raatamitsta(puhumista /keskusteluja) Noko, mie oon ollu tunturissa ja mie oon ollu maassa ja miulla on ollu nuorissoa sieltä ulkomailta kotona ,(ja pihit , eivät omia käytä , siis konneita ja puhelimia , ja . Ja , vähäkö suru menivät kottinssaa... GIVE5

• Nimetön

tietysti ;)

kiintiö kaipuu päällänsä

• on ikävä,

mutta eihän täällä voi ketään pakolla pitää.

• kauan sitten

Silloin kun "opettelin" käyttämään tätä rakkinetta,oli palstoilla aivan ihana lintujengi..

Minnekkähän ne ovat lentäneet...
        taisi olla v.2003 ? tai jotain.....

• ovat lentäneet
        kauan sitten kirjoitti:

Silloin kun "opettelin" käyttämään tätä rakkinetta,oli palstoilla aivan ihana lintujengi..

Minnekkähän ne ovat lentäneet...
        taisi olla v.2003 ? tai jotain.....

käypäs sieltä etsimässä.

• vaito-nainen

on ollut tänään havaintoja. ;))
        Jospa innostuisivat uudestaan, toivon niin.

• MOIPS HUPS

Pistä sormi perseeseesi ja vislaa maallelaulu ja et sitten naura tai mörkö sinut perii,

• PAKKASAKKA

KERRANKIN JOKU asian tuntija1!!!SIE OOT ITTE SE MÖRKÖ !! hui ko pelottaa , ko kuka tulis ja apistaus,,,?

• PAKKASAKKA

saa sie kuin tollaanen tehrään ... koetin , vaan en onnisttunna...!!!!

• Pirre*

vaikka pohojanmaanseppää, hänen lämpimiä kirjoituksiaan on aina kiva lukea.

Huomenta vaan sinne jonnekin ylös, ja terveisiä pakkasakalle :)

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      93
      5984
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2085
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe