Bilettämään Lanzarote/Teneriffa!?

toivotonta...?

Onko mahdoton yhtälö; Lanzarote tai vaihtoehtoisesti Teneriffa parikymppinen pariskunta helmi-maaliskuussa? Onko ko.paikoissa elämää ja etenkin yöelämää tuohon aikaan vuodesta, tai ylipäätään noissa paikoissa, vai ovatko mammaturistit valloittaneet rannat?

Tavoitteena saada äkkilähtö ja lähteä irrottelemaan,- sinne kun näyttävät hinnat olevat edullisimmat...

6

975

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • foorumi

Kantsis varmaan laittaa kysymys kanariansaaret osioon,niin sais varmaan enemmän ja parempia vastauksia.Ko.paikat sijaitsevat kanarian saarilla,eikä suinkaan aurinkorannikolla.Eipä silti,eihän virhe ole suinkaan niin merkittävä mutta kuten sanoin,paremmat vastaukset saatte varmasti kanaria palstalta.Mukavaa matkaa,minne ikinä menettekin.

• voisi sopia..

..Playa de las Americas, Teneriffalla. Lanza hiljaisempi.
      Teneriffan Playa de las Americaksesta löytyy sitä yöelämää jos osaat oikealle paikalle (keskustaan) mennä. Puerto de la Cruz on vanhojen paikka toki idyllinen sellainen. Mutta steille taitaa sopia juuri tuo Americas tai vaihtoehtoisesti los Christianos joka käytännössä samaa paikka Americaksen kanssa.
      Americaksessa ei ole pelkästään mammaturisteja tuohonkaan aikaan.

• mamma itsekin

Lanzarotella minäkin tunsin itseni nuoreksi (54 vee...:)))
        Eipä taida oikein olla nuorten paikka vaikka heitä siellä mieluusti näkisikin.
        Mukavaa matkaa!

• olla :)
        mamma itsekin kirjoitti:

Lanzarotella minäkin tunsin itseni nuoreksi (54 vee...:)))
        Eipä taida oikein olla nuorten paikka vaikka heitä siellä mieluusti näkisikin.
        Mukavaa matkaa!

On se joo vanhempaa siellä Lanzalla. Mä olin jouluna ja ikä 35 v ja tykkäsin kovasti. Mutta pilettäminen ei tainut kuulua tällä kertaa ohjelmaan.:) Ihastelin sitä kaikkea idyllsitä mustaa maisemaa ja koristeellisuutta valkoisine rakennuksineen! Eksyttiin autolla yhden kerran Arrecifen keskustaan ja siellä sitten oli paikallisia nuoria (20 v) diskoissa kadut sillä alueella täynnä. Paljon mustia myös ilmeisesti afrikasta. Sieltä kyllä löytyi nuoria. Itse olin Playa Blancassa.

muutama vuosi aiemmin olin Playa de las Americasissa ja uskoin että tää on se mun juttu, mutta siitä se vaan mieli muuttui ja tykkäsin jopa Lanzasta.

• Ei bilettäjä

...vain bilettää, niin ehdottomasti Teneriffa ja nimenomaan Playa de las Americas. Lanzarotella (olimme Puerto del Carmenissa) ei juuri sitä lajia ollut, mutta sen sijaan mahtavat maisemat ja retket. Toki Teneriffallakin on paljon nähtävää, mutta ei niin kaunista kuin Lanzalla. Kanarialla on ollut tänä talvena suhteellisen kylmää, joten tällä hetkellä Americas lienee lämpimimpiä paikkoja. Lanzarotella tuulee aina paljon kovemmin.

• Kanaria-palstalle

sillä täällä tulee näköjään liibalaabaa. Lanzaroten Puerto del Carmen on nimenomaan nuorten ja nuorekkaiden biletyspaikka jossa baarit ja discot eivät kesken lopu, ja Puerto de la Cruz Teneriffalla ei ole mikään ikäloppujen mummopaikka vaan vaikka onkin hieman rauhallisempi kohde niin hauskaa voi pitää ja bailata aamuun. Las Palmas on myös erinomainen kohde hauskanpitäjille.

http://keskustelu.suomi24.fi/matkailu_show.fcgi?category=104&conference=4500000000001638

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      131
      4635
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      103
      3921
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3320
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      44
      3097
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2559
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      28
      2539
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2226
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      20
      1878
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1755
    Aihe