Mistä "ammateistä/ihmisistä" toiset eivät pidä?
Murhaajan ja raiskaajan asianajaja?
Eläinkokeitä tekevä tutkija?
Ihmiskloonausta?
Turkistarhausta?
Mitä muita?
Pidän siitä että ihmiset eivät pidä pidä minusta, ja haluaisin sellaisen ammatin joka ärsyttäisi ihmisiä mahdollisiman paljon.
Olen aika nörtti-tyyppi ja viihdyt enemmän puvussa kuin verkkareissa, joten tuo asianajaja ammatti kai sopisi minulle parhaitein, paitsi jos joku keksi jonkun paremman ammatin.
Ammatti josta ihmiset eivät pidä?
16
3364
Vastaukset
- Piitu
Myös poliitikot näyttäisivät olevan varsin vihattuja. Bonuksena ammatissa hyvä liksa ja vaikutusmahdollisuuksia :).
Myös pankkitoimihenkilöihin suhtaudutaan usein melko nuivasti.- ratkaisee
Ala kytäksi tai kapiaiseksi. Hemmetin hieno asenne muuten, toivon sulle kaikkea hyvää. Ennen työelämää Sinulla on paljon mahdollisuuksia hankkia vihollisia, siviilipalvelus lienee kohdallasi hyvä vaihtoehto.
- hienoa
ratkaisee kirjoitti:
Ala kytäksi tai kapiaiseksi. Hemmetin hieno asenne muuten, toivon sulle kaikkea hyvää. Ennen työelämää Sinulla on paljon mahdollisuuksia hankkia vihollisia, siviilipalvelus lienee kohdallasi hyvä vaihtoehto.
Siinä saat univormunkin. Sinusta ei pidetä, ja pääset kuitenkin pätemään, ja olet aina oikeassa halusivat ne tai ei.
- adgg
Murhaajan ja raiskaajan asianajaja?
- Harvoinpa noita murhia ja raiskauksia tapahtuu kuitenkin. Joituisit vain juoksemaan ympäri maata.
Eläinkokeitä tekevä tutkija?
- Sen on aika pieni promille ihmisistä jotka eivät oikeasti pidä eläinkokeita tekevistä tutkijoista. Olet tainnut vain joutua maailmanparantajahippien propagandan uhriksi.
Ihmiskloonausta?
- Harmi vain että on kiellettyä suurimmassa osassa länsimaita. Ja sielläkin missä on sallittua ei tuota julkisuutta vain taida tulla tarpeeksi. Uskovaisista hihhuleista saattaisit saada muutaman hyvän ystävän kun tähän hommaan rupeat.
Turkistarhausta?
- Niin kuin eläinkokeidenkin kanssa. Ei niitä vihamiehiä taida olla oikeastaan kovinkaan paljoa.
Oikeasti jos haluat nostaa ihmisten vitutusta ja kyrpiinnysta niin rupeat johonkin näistä aloista:
-TV-lupatarkastaja
-haastemies
-ulosottomies
-jehovan todistaja (no ei taida olla ammatti, mutta mikä nostaakaan enemmän verenpainetta kun ovella kolkuttava hihhuli)
eiköhän tuota listaa voi itse kukin jatkaa oikeas v-mäisillä ammateilla- elli
Nää on vähän toistensa ääripäitä:
- Jehovantodistaja. Saat kulkea puku päällä ja takaan että sinua inhotaan, kun rimputtelet ihmisten ovikelloja iltaisin ja paasaat jeesuksesta.
- huora! Siis vanha kunnon mieshuora. Naiset saavat mitä haluavat ja kuitenkin halveksivat sinua. Heidän aviomiehensä ovat mustasukkaisia ja inhoavat sinua. Vielä parempi, jos pystyt huoraamaan sekä miehille että naisille ja tekemään sen selväksi kaikille. Tällöin sinua halveksivat homofobiset miehetkin.
- Iivana
Minusta vittumaisin ammatti/vittumaisimpia ammatinharjoittajia ovat kaikenmaailman markkinointipellet, jotka eivät "tuota" muuta kuin rahaa. Eli jos minua haluaisit ärsyttää, ryhtyisit lukemaan kauppatieteitä ja työelämässä sijoittuisit asemaan jossa tärkein tehtäväsi olisi tuottaa itsellesi mahdollisimman paljon rahaa saamatta mitään hyvää aikaiseksi kenellekkään/millekään muulle tässä yhteiskunnassa.
- JBA
Nykyisin homma tuntuu menneen siihenkin, ettei lääkäreistä pidetä. Aikamoista haistattelua on tullut vastaan, ja nykyään sekä kanteluiden että oikeusjuttujen määrä on nousussa.
Ja olemmehan me ahneita paskojakin, eikö niin?
Eläinkokeet ärsyttävät yllättävän vähän; olen nimittäin itsekin ollut juuri tuollainen eläinkokeita tekevä tutkija.- Ellu
No puhelinmyyjät ei ainakaan kovin monelta sympatioita puolelleen saa.
- Äitisi
Ehkä kannattaa valita ammatti HIEMAN järkevimmillä perusteilla..tai jos ikää on vasta 14 vee,niin odottaa uhmaiän ohimenoa ja mennä vaikka lukioon. No, jos asianajajaksi haaveilet, ehdit ennen sitä vielä kasvaa monta, monta vuotta. :) Sitä paitsi, "murhaajan ja raiskaajan asianajajat" tekevät työtään siinä missä muutkin juristit, ja tuskin kukaan edes luulee, että he henkilökohtaisesti hyväksyvät mainittuja rikoksia. Eivät he erityisesti halua paijata rikollisia, vaan puolustus on työtä siinä missä muukin.
- poju...
Kyllä sitä ikää on, ja lukiossa ollaan, mutta ei tietoakaan mitä minusta tulee isona.
Siitä asianajajasta sen verran, että juuri siinä on se pointti, että hän tekee vain työtä, ja minua ei koske yhtään vaikka saisin vapaaksi jonkun sarjamurhaajan tai teroristin, kunhan saan rahaa, ja mieluummin paljon. Vaikka tietäisin että hän on syyllinen.
Joku mafian asianajaja olisi unelma ammattini, mutta valitettavasti suomessa on aika vähän rikollisia jotka maksaisivat "reilusti" puolustuksesta. - Oik.yo
poju... kirjoitti:
Kyllä sitä ikää on, ja lukiossa ollaan, mutta ei tietoakaan mitä minusta tulee isona.
Siitä asianajajasta sen verran, että juuri siinä on se pointti, että hän tekee vain työtä, ja minua ei koske yhtään vaikka saisin vapaaksi jonkun sarjamurhaajan tai teroristin, kunhan saan rahaa, ja mieluummin paljon. Vaikka tietäisin että hän on syyllinen.
Joku mafian asianajaja olisi unelma ammattini, mutta valitettavasti suomessa on aika vähän rikollisia jotka maksaisivat "reilusti" puolustuksesta.Suomessa asianajajan työ on kaukana amerikkalaisista sarjafilmeistä, joista olet ehkä kuvasi muodostanut. Kyllä rikollisen puolustaja tietää(tai ainakin pitäisi tietää), mitä syytetty on tehnyt.Puolustuksen idea ei olekaan "kaiken kieltäminen"(etenkään, jos teosta on selvää näyttöä), vaan se, että saataisiin syytetylle mahdollisimman lievä tuomio. Esim. henkirikoksen, jota syyttäjä ajaa murhaksi, yrittää puolustus saada sen tapoksi tai törkeäksi kuolemantuottamukseksi. Puolustaja, joka sinnikkäästi kiistää selvän näytön, "juuttuu" paikalleen ja on huono juristi.
Suomessa suurin osa vakavan rikoksen tekijöistä on varattomia ja yhteiskunnan kelkasta pudonneita, jotka eivät itse maksa senttiäkään asianajajalle, vaan saavat oikeusapua valtion varoista; valtio siis maksaa asianajajan palkkion kyseisissä tapauksissa- joten rikastumaan et tuolloin pääse. Kannattaa erikoistua liikejuridiikkaan, ja hankkiutua hyvämaineisen asianajotoimiston listoille sopimuksia tekemään, jos mielii "ison rahan" perään. Valtion viroissa eivät palkat päätä huimaa, ja oman lakitoimiston perustamisessa on omat riskinsä.
Ala on silti itsessään erittäin kiinnostava ja haastava,koska se antaa mahdollisuuksia niin monelle muullekin sektorille; vakuutusyhtiöistä ministeriöiden esittelijöihin asti. Tsemppiä valintoihisi!
- Shame
Yksi maailman vihatuimmista ammateista on taatusti parkkipirkko!
- sofia
ainakin teurastaja, imurikauppias, jehovantodistaja (heh), hautausurakoitsija ja gsm-myyjä on sellaisia joihin itse en ryhtyisi.
- poju...
Teurastaja ja hautausurakoitsija ovat ihan hyvät.
Teurastaja on vähän sotkuinen, ja vaati paljon lihasmassaa, ja sitä minulla ei ole, mutta muuten sopisi minulle erinomaisesti, tappaminen ja ruumit eivät liikuta minua yhtään, minusta oli jopa hassua katsella kuinka kanat pomppivat ilman päätä, kun olin maalla :)
Hautausurakoitsija on aika siisti homma, saa olla mustassa puvussa ja solmiossa, ihan jees.. hiljainen ja rauhallinen työpaikka.
- pysy siinä.
Ihan joutilaana nörttinä ärsytät eniten eli älä tee mitään.
- Anonyymi
kyllä asianajat ovat vihatuimpia.ovat raha-ahneita kieroja ylimielisiä.vievät rahat kuolinpesistä.ynnä muusta.on muuten kokemusta.meis oli kiero ja lipevä.ja kertoi itsestään että työmies on palkkansa ansainnut.jos pystytte itse puolustaan.niin älkää missään nimessä ota asianajajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222251Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 502107
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2201484- 301396
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261086