Buuttaus

miten se tehdään

Tietämätön kun olen niin kysytään nyt täältä.
Miten Buuttaus tehdään ja tämä on varmaan jonkun muunkin ongelma.
Tarkoittaako se sitä että kaikki piuhat irti ja takas? Jos tarkoittaa niin eikö koneen takana oleva katkaisin aja saman asian??
Jos pitää ottaa piuhat irti niin pitääkö ne olla jonkun ajan irti ja sitten vasta laittaa takas.

4

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmeisesti

buuttauksella juuri verkkovirran irroitusta
      laitteesta joksikin ajaksi.Jos koneen takana
      on ns.päävirtakytkin,sen katkaiseminen hetkeksi
      riittää,mitään johtoja ei tarvitse irroitella.
      Jos kytkintä ei ole,irroitetaan laitteen sähköjohto
      hetkeksi,silloinkaan ei muita johtoja tarvitse
      irroitella.Laitteen sammuttaminen kaukosäätimellä
      ei riitä.Buuttauksella saatetaan joskus myös
      tarkoittaa tehdasasetusten palautusta.Siihen löytyy
      ohjeet käyttöohjeesta.Nyt kanavamuutoksen takia
      useimmille bokseille on hyvä tehdä tehdasasetusten
      palautus pelkän kanavahaun sijaan.

• aloittajaaa

Mulla on sellainen tapaus että kun ostin laitteen niin siinä oli vanha päivitys. Asensin siihen itse uuden päivityksen (piuhalla). Nyt jos palautan tehdasasetukset niin palautuuko se vanha päivitys siihen vai miten se menee. Tehtaallahan ne oli sen vanhan päivityksen sinne laittaneet.

Ja kiitos edellisestä vastauksesta!!

Niin ja en tiedä mitä buuttauksella tarkoitin koska mulle käskettiin buutata kone, tai palauttaa tehdasasetukset....kun kone temppuilee

• siinä pysyy
        aloittajaaa kirjoitti:

Mulla on sellainen tapaus että kun ostin laitteen niin siinä oli vanha päivitys. Asensin siihen itse uuden päivityksen (piuhalla). Nyt jos palautan tehdasasetukset niin palautuuko se vanha päivitys siihen vai miten se menee. Tehtaallahan ne oli sen vanhan päivityksen sinne laittaneet.

Ja kiitos edellisestä vastauksesta!!

Niin ja en tiedä mitä buuttauksella tarkoitin koska mulle käskettiin buutata kone, tai palauttaa tehdasasetukset....kun kone temppuilee

se ohjelmistoversio,jonka olet siihen päivittänyt,
        siinä ei mitään ongelmaa.

• Bootstrap

Kyllä boottaus tarkoittaa lähinnä uudelleenkäynnistystä. Kun PC, digiboxi, känny, tms. sekoaa niin ettei mitään tapahdu, niin uudelleen käynnistämällä ohjelmisto yleensä toipuu ja vekotin toimii taas. Johtojen irroittelua ei tarvita.

Tavallinen PC ei aina heti tottele edes verkkonapin painamista, PC vaan möllöttää eikä mene edes pois päältä. Paina se verkkonappi pohjaan 15s, niin sammuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4657
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      71
      4449
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      73
      2873
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2186
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      58
      2008
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1699
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1389
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe