Ahneet

lentäjät

ajavat tätä vauhtia koko firman nurin. Osaako kukaan heistä kattoa edes uutisia? Kiva juttu,kun muut on lomautettu tai potkittu pihalle niin nämä sankarit joista 97 on yhtiön 100 eniten tienaavan ovat joukossa ohjaajia, ja heitä on 8% koko työvoimasta mutta heidän henkilöstökulunsa on 26%!
Oikeesti, jos ei kiinnosta hakekoon töitä muualta, niitähän tosin ei ole kun muuallakin vähennetään.

11

1033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruikuttaja

keskity omaan työhösi äläkä itke toisten ansiosta

• ketjun aloittaja

Asiaa puhuu ketjun aloittaja, ahneita ovat lentäjät. Mut minkäs sille voi kun isot k...päät edellä niin pienet perässä. Omaan nilkkaan vielä kajahtaa lentäjillä ja oikein kunnolla. Ei käy kateeksi :)

• ..on tää...
        ketjun aloittaja kirjoitti:

Asiaa puhuu ketjun aloittaja, ahneita ovat lentäjät. Mut minkäs sille voi kun isot k...päät edellä niin pienet perässä. Omaan nilkkaan vielä kajahtaa lentäjillä ja oikein kunnolla. Ei käy kateeksi :)

...vaan NIIN kateellinen maa että voi ihme.. ...itse olen iloinen että edes joku tienaa tosi hyvin. :) ...suomalaisista ruikuttajia suurin osa... :(

• jepulis
        ..on tää... kirjoitti:

...vaan NIIN kateellinen maa että voi ihme.. ...itse olen iloinen että edes joku tienaa tosi hyvin. :) ...suomalaisista ruikuttajia suurin osa... :(

Aloittajahan yritti vain neuvoa lentäjiä, että tajuaisivat, miten vakava tilanne on.

• Kotiin päin

Suomalaiset, vain tankeroenglantia osaavat ahneet, huippupalkkoja vaativat lentäjät on vaihdettava kansainvälisempiin osaaviin lentäjiin. Kauko-Idästä olisi saatavilla kohtuullisin palkkakustannuksin todella osaavia ja fiksuja lentokoneen ohjaajia suomijunttien tilalle.

• kitosh

Tarjontaa olisi varmaan saatavilla kohtuuhintaan ihan tuosta rajan takaa. Kapu ja matkustajat olisivat samalla "aaltopituudella" ;-)

• ole lentäjien
        kitosh kirjoitti:

Tarjontaa olisi varmaan saatavilla kohtuuhintaan ihan tuosta rajan takaa. Kapu ja matkustajat olisivat samalla "aaltopituudella" ;-)

vika jos heille on aikanaan myönnetty suuret palkankorotukset. Lentäjät on osanneet hoitaa asiansa/neuvottelunsa kohtalaisen hyvin. Tämän roskapalstan ruikuttajat saavat myös hakea Suomen ilmailuopistoon opiskelemaan lentäjäksi.

• liklik
        ole lentäjien kirjoitti:

vika jos heille on aikanaan myönnetty suuret palkankorotukset. Lentäjät on osanneet hoitaa asiansa/neuvottelunsa kohtalaisen hyvin. Tämän roskapalstan ruikuttajat saavat myös hakea Suomen ilmailuopistoon opiskelemaan lentäjäksi.

työttömyyskortistoon.

• vähemmän töitä"
        ole lentäjien kirjoitti:

Pitäisi olla sen verran tilannetajua että ymmärtäisivät joustaa tarpeen tullen.
        Mulle käy kyllä ihan loistavasti että kohta lähtee lentäjiä kortistoon että lopuille voidaan taata ne "kohtuulliset" edut ja luxukset. Eiköhän kohta aleta rahapulassa karsimaan liikennöintiä/reittejä, tuleepa onneksi näkymään myös siellä eliittiosastollakin.

• kunpa ite pystyis
        vähemmän töitä" kirjoitti:

Pitäisi olla sen verran tilannetajua että ymmärtäisivät joustaa tarpeen tullen.
        Mulle käy kyllä ihan loistavasti että kohta lähtee lentäjiä kortistoon että lopuille voidaan taata ne "kohtuulliset" edut ja luxukset. Eiköhän kohta aleta rahapulassa karsimaan liikennöintiä/reittejä, tuleepa onneksi näkymään myös siellä eliittiosastollakin.

Mielestäni on täysin oikeutettua maksaa eliitti porukalle hyvää, tai vaikka parempaa liksaa kuin pomoille. Eihän Finnair olisi mitään ilman lentajia, kyllä noita välimallin "tärkeita pikkupomoja" löytyy pilvin pimein meidan duunareiden kiusaksi, ja suomihan on täynnä ylikoulutettuja duunareita. Jos jokin ammattiryhma on lääkäreiden lisäksi arvonsa ansainnut, niin se on nimen omaan lentäjät! Ainakaan minä en haluais ohitusleikkaustani suhaamaan mitaan työväen opiston ompelijaa, sen enempää kuin lomakoneen ohjaimiin ratikkakuskia. Miettikääpä ite.

• lestissään
        kunpa ite pystyis kirjoitti:

Mielestäni on täysin oikeutettua maksaa eliitti porukalle hyvää, tai vaikka parempaa liksaa kuin pomoille. Eihän Finnair olisi mitään ilman lentajia, kyllä noita välimallin "tärkeita pikkupomoja" löytyy pilvin pimein meidan duunareiden kiusaksi, ja suomihan on täynnä ylikoulutettuja duunareita. Jos jokin ammattiryhma on lääkäreiden lisäksi arvonsa ansainnut, niin se on nimen omaan lentäjät! Ainakaan minä en haluais ohitusleikkaustani suhaamaan mitaan työväen opiston ompelijaa, sen enempää kuin lomakoneen ohjaimiin ratikkakuskia. Miettikääpä ite.

Ei kai täällä kukaan ratikkakuskeja ole lentskariin pyydellytkään, vaan ihmetellään lentäjien ahneutta. Firma on säästökuurilla ja irtisanoo/lomauttaa työntekiijöitään niin lentäjien etuisuuksia pitäisi samanaikaisesti parantaa, luksusta lisätä ja työmäärää vähentää. Koulutettua väkeä kun kerran ovat(?) niin olisi aika ottaa se järki käteen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5199
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      76
      4696
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      86
      2933
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2464
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      60
      2034
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      24
      1860
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1429
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe