mielssä oikein liikkuu?
Kytätä nyt toisten tekemisiä ja vatvoa toisten työskentelystä asiakkaan kanssa? Tuo ei ole ainut asia mitä nyt tässä sivusta olen seuraillut. Koko siivousalamaailma on ihan ihme touhua? Tuntuu että vanhat siivoojat on kateellisia ja katkeria uusille nuorille siivoojille? Onneksi tämä viittä vaille eläkkeelle sai potkun omaan nilkkaansa ja hiljeni sekin kun pomo lateli totuudet tiskiin.
Vaihdan maisemaa kun sopimus loppuu. Tulipahan nähtyä ja koettua tuokin ala. Voi pyhä jysäys.
Mitä joidenkin
6
794
Vastaukset
- Kaikenlaista kokenut
Ihan samanlaista se on joka alalla,ihmisen luonnehan ratkaisee,eikä ammatti.
- ole näin.
Ainahan löytyy joka paikasta hankalia ihmisiä mitä nyt olen eri aloilla elämäni aikani ollut mutta siivoojissa niitä löytyy siis ihan liikaa. Pomoilla on muutenkin hommaa niin siis haloo. Olen ollut ravintola alalla, keittiöalalla yms. enkä ole ikinä törmännyt vastaavanlaisiin ihmisiin. Jos jotain on närästänyt niin se on sanottu suoraan eikä supistu asiakkaalle eli raflassakin jos oli känää keskenään niin ei sitä asiakkaalle sanota. Tämä on vaan yksi esimerkki monesta.
- Toimistosiivooja
ole näin. kirjoitti:
Ainahan löytyy joka paikasta hankalia ihmisiä mitä nyt olen eri aloilla elämäni aikani ollut mutta siivoojissa niitä löytyy siis ihan liikaa. Pomoilla on muutenkin hommaa niin siis haloo. Olen ollut ravintola alalla, keittiöalalla yms. enkä ole ikinä törmännyt vastaavanlaisiin ihmisiin. Jos jotain on närästänyt niin se on sanottu suoraan eikä supistu asiakkaalle eli raflassakin jos oli känää keskenään niin ei sitä asiakkaalle sanota. Tämä on vaan yksi esimerkki monesta.
Esim. toimistosiivouksessa olen törmännyt tällaiseen asiaan,että aloittaja onkin ollut asiakas,siihen ei todellakaan pidä mennä mukaan.Minulla on vaan varmaan ollut hyvä onni,15 vuoden aikana on ollut pelkästään mukavia työkavereita,yhtä lukuunottamatta,hän kylläkin puhui palturia senkin edestä. Pelkäsi,että menettää tai joutuu vaihtamaan kohteita.Olen myös ollut monella muulla alalla työurallani,joka paikassa on ollut k....päitä.Useimmissa paikoissa vaan tapellaan keskenään ja haukutaan takanapäin työyhteisössä toisia.Näin tekevät mm. ns. asiakkaat,joiden juttuja siivotessani joudun pakosta kuulemaan.
- Ent. asiakas
Toimistosiivooja kirjoitti:
Esim. toimistosiivouksessa olen törmännyt tällaiseen asiaan,että aloittaja onkin ollut asiakas,siihen ei todellakaan pidä mennä mukaan.Minulla on vaan varmaan ollut hyvä onni,15 vuoden aikana on ollut pelkästään mukavia työkavereita,yhtä lukuunottamatta,hän kylläkin puhui palturia senkin edestä. Pelkäsi,että menettää tai joutuu vaihtamaan kohteita.Olen myös ollut monella muulla alalla työurallani,joka paikassa on ollut k....päitä.Useimmissa paikoissa vaan tapellaan keskenään ja haukutaan takanapäin työyhteisössä toisia.Näin tekevät mm. ns. asiakkaat,joiden juttuja siivotessani joudun pakosta kuulemaan.
Minä taas olen törmännyt tällaiseen, ravintolan tiskin takana 3 työntekijää haukkuivat poissaolevaa työtoveriaan nimeltä mainiten, asiakkaista piittaamatta.Työntekijöistä yksikään ei ollut siivooja,asiakkaista en tiedä.
- tapaus sinulle
Ent. asiakas kirjoitti:
Minä taas olen törmännyt tällaiseen, ravintolan tiskin takana 3 työntekijää haukkuivat poissaolevaa työtoveriaan nimeltä mainiten, asiakkaista piittaamatta.Työntekijöistä yksikään ei ollut siivooja,asiakkaista en tiedä.
mutta ihan oikeasti mitä olen ollut muualla töissä ollaan oltu ihan hulvattomia.Tehty jäynöjä ja naurettu ihan kippurassa.Nyt mitä minua on opiskelun ohessa "heitelty" eri paikoissa niin siivoojat on naama norsunvi*tulla kahvipöydässä,siis joka toimipisteessä.Huono ilmapiiri.
Siksi menenkin keittiöhenkilökunnan kanssa kahville että edes jotain positiivista saa päivään. Nauraa saa ja siivoojat saa rypeä omassa synkkyydessään. - asiakas vaan
Toimistosiivooja kirjoitti:
siivooja oli itse mennyt asiakkaan tykö puhumatta työnantajalleen saati työkavereilleen tästä asiasta ja siitähän tämä meidän pomo vetikin herneen nenään. Asia siis ihan naurettavan pienikin että katsottiin huuli pyöreänä häntä kun hän selitti miksi oli kaikki kutsuttu koolle. Asioista pitää pystyä puhumaan face to face ensin. Siinä se yritti sitten kakoa että hän yrittää vaan saada yhteistyön sujumaan siivoojien kesken. T-Y-H-M-Ä.
Firman asiat pyritään aina selvittämään ensin sisäisesti keskenään ja jos siinä ei tule muutosta ja asiakas siitä huomauttaa niin sitten on eri asia.Tämä kyseinen nainen on tehnyt tätä ennenkin että suuresti ihmettelen että voiko se henkisesti huonosti vai mikä maksaa.
Puhukaa keskenänne ihan oikeasti asioista.Ei selän takana.Pitäkää hauskaa.Ei tämä elämä nyt noin vakavaa ole.
Sille käännettiin nyt selkä. Jokainen petaa oman sänkynsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251