Kämppä Pyynikin ja keskustan rajalla, 79m2, 3 huonetta ja keittiö. Vuokraan toisen huoneen ja sopivan kokoinen olohuone ja keittiö on yhteiskäytössä. Kaikki perus kodinkoneet löytyy. Kylppärissä kivana lisänä amme. Ydinkeskustaan 500-600m, palvelut lähellä kuten kirjasto, kuntosali, pyynikin ulkoilualue, apteekki, teatteri, pizzeria ja lähin kauppa alle 200m. Bussiyteydet hyvät molempiin suuntiin(1, 17, 60-63 ym menee parin sadan metrin päästä). vuokra 350e vesi 20e sähköt puoliksi. 24M (langaton tai ei)netti ja kaapeliTV-verkko. Huone (sänky, yöpöytä ja kirjoituspöytä)osittain kalustettuna tai ilman. VAPAA HETI!
Huone Tre - heti vapaa
Stimbe
2
387
Vastaukset
laita mulle yhteystietosi niin otan yhteyttä. olen erittäin kiinnostunut asunnosta!
- stimbe
muistelin että laitoin sähköpostin viestiin, no ei kaikkea voi muistaa aina... [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352236
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565