Vähän on lapsellista jorinaa.
Eikö teillä oo puhekavereita?
Kävin täällä ja etoo
29
1415
Vastaukset
- tulit hakemaan
vai uteliaisuuttasiko vain kävit, vai oletko vieläkin?
- Jekku Konttori
Tällä palstalla eivät naiset ja miehet kohtaa.Tämä on sääli että varsinkin palstan naisia ei kiinnosta kommunikointi niiden harvojen miesten kanssa joita vielä on palstalla.
Tosin miehen puutetta pohditaan jatkuvasti ja päivittäin tehdään aloituksia aiheesta ja ihmetellään,kun miehet katselevat ja ovat vain kiinnostuneita nuoremmista naisista.- samaa asiaa
moneen kertaan, mene etsimään älykäs palsta, niitäkin varmaan täältä löytyy.
- Jekku Konttori
samaa asiaa kirjoitti:
moneen kertaan, mene etsimään älykäs palsta, niitäkin varmaan täältä löytyy.
Niin,tämähän oli se tunnettu vastaus ja keino päästä eroon vielä niistäkin muutamasta miehestä,jotka yrittävät monipuollistaa palstaa,sen aihepiiriä ja sen kirjoituksia.
- yritystä,
Jekku Konttori kirjoitti:
Niin,tämähän oli se tunnettu vastaus ja keino päästä eroon vielä niistäkin muutamasta miehestä,jotka yrittävät monipuollistaa palstaa,sen aihepiiriä ja sen kirjoituksia.
äläkä valitusta.
- Jekku Konttori
yritystä, kirjoitti:
äläkä valitusta.
Miten jatkaa kun vastauksestasi ei jää mitään käteen.Tyhjää yllä,tyhjää alla,kourallinen multaa välissä.
- HTZA
"Tällä palstalla eivät naiset ja miehet kohtaa.Tämä on sääli että varsinkin palstan naisia ei kiinnosta kommunikointi niiden harvojen miesten kanssa joita vielä on palstalla."
Tuo viestin kohta kertoo kaiken.
Kirjoittaja kirjoittaa niin huonosti että naisia ei kiinnosta vastata lässytyksiinsä, tavoilla joita hän toivoisi.
Sääliksi käy.
Muinaista koulukaveriani, suosioni, suututti niin paljon että uhkasi antaa turpiin, koska jäi niin syrjäytetyksi.
Noh, hangelle jäi verta, mutta minun hihani olivat puhtaat, vähän vain räkää.
Näyttää siltä että kakaroilla on, tänä päivänä, käytössä toiset aseet.
Siinä sitä sitten voi miettiä mikä on mies ja mikä ei. - t.l.
Että nuoremmista naisista olis puhe. Mä oon täs kotona serannu ihan toisenlaista juttua ja "kateeks käy", kun ovat löytäneet toisensa ja ikäeroa on, mut toistepäin...Onhan sitä mukava kattella, onnellisia :)
- Jekku Konttori
HTZA kirjoitti:
"Tällä palstalla eivät naiset ja miehet kohtaa.Tämä on sääli että varsinkin palstan naisia ei kiinnosta kommunikointi niiden harvojen miesten kanssa joita vielä on palstalla."
Tuo viestin kohta kertoo kaiken.
Kirjoittaja kirjoittaa niin huonosti että naisia ei kiinnosta vastata lässytyksiinsä, tavoilla joita hän toivoisi.
Sääliksi käy.
Muinaista koulukaveriani, suosioni, suututti niin paljon että uhkasi antaa turpiin, koska jäi niin syrjäytetyksi.
Noh, hangelle jäi verta, mutta minun hihani olivat puhtaat, vähän vain räkää.
Näyttää siltä että kakaroilla on, tänä päivänä, käytössä toiset aseet.
Siinä sitä sitten voi miettiä mikä on mies ja mikä ei.Taisin olla väärässä ja pyörrän jo sanani,sillä huomaan että teitä naismaisia kirjoittajia sentään löytyy.Tämä on harvinaista herkkua minulle ja lupaan lähettää sinulle kolttukankaan vapuksi,kunhan ensin ilmoitat palstalla mittasi.Se tulee pukemaan sinua pellenaamarin kera jota tosin minun ei sinulle tarvitse hankkia.
Joten älä sinä viitsi mahtailla ja kukkoilla.Olet yksi vihatuimmista palstalaisista ja tällä kertaa vain armosta vastaan tylsään kirjoitukseesi. - Jekku Konttori
t.l. kirjoitti:
Että nuoremmista naisista olis puhe. Mä oon täs kotona serannu ihan toisenlaista juttua ja "kateeks käy", kun ovat löytäneet toisensa ja ikäeroa on, mut toistepäin...Onhan sitä mukava kattella, onnellisia :)
Totta kai ihmisiä jotka ovat löytäneet toisensa on ilo/kade tuntea ja kiva katsella heidän kuherrustaan.Minusta vai ihmetytti se,että kun tietokoneen ulkopuolella on naisten/miesten kanssa helppo kommunikoida ja vaihtaa eri mielipiteitä niin miksei täällä palstalla sellainen ole oikein mahdollista.Täytyisi olla jokin sukupuoleton mairittelia kuin tuo HTAZA ja hyljätä eri ominaisuutensa ihmisenä.Itse en voi sietää enkä halua alkaa teeskentelemään ja kerjäämään suosiota vaan pyrin olemaan itse itsenä.Tämä kelpaa minulle ja sen täytyy kelvata myös muille jolloin saamme myös vaihtelevia kannanottoja eikä mitään vesitettyä marmeladia, joita muutamat palstalaiset mielellään käyttävät heikon itsetuntonsa voimistamiseksi.
- Pirre*
Totta kai ihmisiä jotka ovat löytäneet toisensa on ilo/kade tuntea ja kiva katsella heidän kuherrustaan.Minusta vai ihmetytti se,että kun tietokoneen ulkopuolella on naisten/miesten kanssa helppo kommunikoida ja vaihtaa eri mielipiteitä niin miksei täällä palstalla sellainen ole oikein mahdollista.Täytyisi olla jokin sukupuoleton mairittelia kuin tuo HTAZA ja hyljätä eri ominaisuutensa ihmisenä.Itse en voi sietää enkä halua alkaa teeskentelemään ja kerjäämään suosiota vaan pyrin olemaan itse itsenä.Tämä kelpaa minulle ja sen täytyy kelvata myös muille jolloin saamme myös vaihtelevia kannanottoja eikä mitään vesitettyä marmeladia, joita muutamat palstalaiset mielellään käyttävät heikon itsetuntonsa voimistamiseksi.
Noin se pittää miehen puhhuu :)
P.s. eikä ollut marmelaadia, eikä flirttiä.
- on käsitelty
moneen kertaan, keksi jotain uutta valittamista.
- vaito-nainen
koko ihmiskunnan kirjo, kaikkine eri sävyineen, joskus kirkkaammmin, joskus himmeämmin.
Kukin voi vastata vain omasta kirjanmerkistään.- tälltä puuttuu
kauneus ja lempeys.
- kyllä tämäkin
tälltä puuttuu kirjoitti:
kauneus ja lempeys.
hetki näyttää liiankin selvästi.
- Epäaito mies
ole meille lapsellisille jorisijoille ylevämpiä ajatuksia tarjottavana? Joskus kannattaa katsoa peiliin, kun esittää tällaisia arvioita.
- katsominen
auttaa, jos naama on vino.
- t.l.
Nyt on mahatautia liikkeellä, noro virusta. Varsinkin lapset ovat olleet tosi sairaina. Ei he sairaana jorise :(
Kiusita pikkusen pitää :)) Ei, ei oo nyt just puhekaveria. - Pirre*
no mikäs se olisi mielestäsi sitä ei jorinaa?
- (/)=...
Jorinat todellakin ovat usein lapsellisia, mutta kun ei ole muutakaan tekemistä. Ei kannata lukea ihan kaikkea. Etomiseen jokin vatsalääke voi ehkä auttaa. Toisaalta etominen on jotenkin miellyttävämpää kuin ripuli.
=DW=- lääketieteellisesti
monin kerroin toivottavampaa kuin täysi ummetus, joka pahimmillaan myös johtaa sairaalaan.
- )))0=/
lääketieteellisesti kirjoitti:
monin kerroin toivottavampaa kuin täysi ummetus, joka pahimmillaan myös johtaa sairaalaan.
Ripulia auttaa juominen ja jokin imodium, mutta lusikalla hanurin avaaminen on vstenmielistä. Kunnon ummetukseen toki saa apua juomalla parafiiniöljyä, ongelmana on ruuansulatusjärjestelmän lopussa oleva tulppa.....
=DW= - taitaa olla
)))0=/ kirjoitti:
Ripulia auttaa juominen ja jokin imodium, mutta lusikalla hanurin avaaminen on vstenmielistä. Kunnon ummetukseen toki saa apua juomalla parafiiniöljyä, ongelmana on ruuansulatusjärjestelmän lopussa oleva tulppa.....
=DW=pihkatappi, ehkä meilläkin.
Ja, näinhän on näreet, kääpiöt kannattelevat jättiläisiä olillaan, voimamiehet, ja naiset.
- julku
Tätä yhtä ja samaa tää on täällä päivästä toiseen.
Mitään rakentavaa keskustelua ei tahdo millään saada alkavaksi. Tätä paksua puuroa aina vaan.
taidan itsekin poistua jonnekin.- tyhjästäkin täyttyä,
kuten tästä palstasta, et ole ainoa poistuja.
- Herra Himanen.
tyhjästäkin täyttyä, kirjoitti:
kuten tästä palstasta, et ole ainoa poistuja.
Ette te mihinkään poistu.Juuri kirjoituksenne osoittaa että olette palstassa kiinni kuin takiaiset ettekä voi elää ilman sitä,sillä se on ankkuri jolla tunnette itsenne tuiki tarpeelliseksi.
- siinäkin mielessä
että tuli valittamaan puskista.
- täällä kaikilla
olekaan puheoikeutta?
Sieltähän sinäkin, näkemäni mukaan. - on puheoikeus
täällä kaikilla kirjoitti:
olekaan puheoikeutta?
Sieltähän sinäkin, näkemäni mukaan.mutta onneksi kaikelle ei ole lukupakkoa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1178063
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1355353Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1243574Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352604Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971540Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?701406Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376