LADY GAGA.

mieshh

Onko Lady Gaga oikeasti mies? Oon kuullu semmosta juttua että se on ollu mies, eli se ois transu. :o kitsmo.

92

20506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahahaiajahia

      hahahah vittu mikä transu ahhahahahah hajosin :DD:D:D:DDDD lol

    • Kuukkareppu

      Mistä ootte muka lukenu/kuullu et Lady Gaga ois transu?

      • Joku Lady GaGa fani

        Siis.... Ei se oo mikää transu! Aina se on ollu nainen! Ku se kävi jonkun, en muista minkä niminen, mutta kuiteski jonkun tyttökoulun pienenä.... Että ihan nainen.. Mun mielipide


      • pppauliface

        en ole varma mistään mutta olen kuullut juttua että syntynyt miehenä ja kuulemma istekin sen tunnustanut. miehisiä piirteitä siinä näkyy myös jonkin verran. mutat ei sillä minun mielestäni mitänä väliä ole. tämä kuitnekin puhututtaa kansaa paljon.


      • Somebody...
        pppauliface kirjoitti:

        en ole varma mistään mutta olen kuullut juttua että syntynyt miehenä ja kuulemma istekin sen tunnustanut. miehisiä piirteitä siinä näkyy myös jonkin verran. mutat ei sillä minun mielestäni mitänä väliä ole. tämä kuitnekin puhututtaa kansaa paljon.

        Kyseinen henkilö on syntynyt miehenä. Muuta en tiedä.


      • LOHOL
        Somebody... kirjoitti:

        Kyseinen henkilö on syntynyt miehenä. Muuta en tiedä.

        No juu tota, uskoo ken tahtoo... Itse nyt en niinkään varma olisi. Mut.. Pohtikaapa sitä! ^^


      • Ellyykkäs
        Joku Lady GaGa fani kirjoitti:

        Siis.... Ei se oo mikää transu! Aina se on ollu nainen! Ku se kävi jonkun, en muista minkä niminen, mutta kuiteski jonkun tyttökoulun pienenä.... Että ihan nainen.. Mun mielipide

        Totta on (: Se on kirjoittanut elämänkirjan jossa se tunnustaa syntyneensä miehenä! Vaikka onkin transu minua se ei liikuta silti minun lempi laulaja!


      • Ellyykkäs

        Lukekaa minun selvennös lady gagasta se on totta!! Hän kävi yksityiskoulua hävetäkseen ulkonäköään (varm) sitte se halus tehä sukupuolileikkauksen ja nyt se on ruskeehiuksinen nätti nainen!! se on kirjoittanu elämantarinan jossa lukee selvästi enkiksi OLEN SYNTYNNYT MIEHENÄ!


      • man to woman
        Ellyykkäs kirjoitti:

        Lukekaa minun selvennös lady gagasta se on totta!! Hän kävi yksityiskoulua hävetäkseen ulkonäköään (varm) sitte se halus tehä sukupuolileikkauksen ja nyt se on ruskeehiuksinen nätti nainen!! se on kirjoittanu elämantarinan jossa lukee selvästi enkiksi OLEN SYNTYNNYT MIEHENÄ!

        Telkussa oli vasta keskutelu jossa oli
        ns. trans sukupuolisia ihmisiä jotka olivat syntyneet ensin esim. miehenä ja hormonihoidoilla muutettu naisiksi. Kehoa ei voi kaikki syntymässä valita jos tuntuu eri sukupuolelta.

        Eikö se ole hyvä jos on Lady Gaga "löytänyt itsensä" ?


      • make
        Somebody... kirjoitti:

        Kyseinen henkilö on syntynyt miehenä. Muuta en tiedä.

        TIETOA olit siellä kätilönä vai?tai kuulit joltain kaverin kaverilta joka oli kuullut kaverilta!!hahahaha vittu se on nainen joka milliltä päästä varpaisiin enemmän kuin kukaan suomalainen nainen.Seksikäs nam...


      • make
        make kirjoitti:

        TIETOA olit siellä kätilönä vai?tai kuulit joltain kaverin kaverilta joka oli kuullut kaverilta!!hahahaha vittu se on nainen joka milliltä päästä varpaisiin enemmän kuin kukaan suomalainen nainen.Seksikäs nam...

        Stefani Joanne Angelina Germanotta.EI KUULOSTA KOVIN MIEHISELTÄ


      • Sir Gaga
        man to woman kirjoitti:

        Telkussa oli vasta keskutelu jossa oli
        ns. trans sukupuolisia ihmisiä jotka olivat syntyneet ensin esim. miehenä ja hormonihoidoilla muutettu naisiksi. Kehoa ei voi kaikki syntymässä valita jos tuntuu eri sukupuolelta.

        Eikö se ole hyvä jos on Lady Gaga "löytänyt itsensä" ?

        ...että olisi syntynyt alkuaan kissaksi,mutta karvat sittemmin ajeltu ja leikattu ihmiseksi.Eikö olekin uskomatonta?!


      • jouyyfytuyyikjiu
        Joku Lady GaGa fani kirjoitti:

        Siis.... Ei se oo mikää transu! Aina se on ollu nainen! Ku se kävi jonkun, en muista minkä niminen, mutta kuiteski jonkun tyttökoulun pienenä.... Että ihan nainen.. Mun mielipide

        MIksi se ei olisi totta, jos niin monella eri keskustelupalstalla, sanotaan, että Lady GaGa on oikeasti mies. Mäkään en aluks meinannu uskoa, kun yks meidänluokkalainen kero sen mulle, mut lähdin ottamaan selvää,ja se oli totta. Sori kaikille Lady GaGa faneille, mutta ette pääse totuutta pakoon. On se mustakin aika järkyttävää...


      • Epäluuloinen
        make kirjoitti:

        Stefani Joanne Angelina Germanotta.EI KUULOSTA KOVIN MIEHISELTÄ

        No niin lukee wikipediassa, mutta tiedätkö yhtään enempää? Sitäpaitsi, nimensä VOI VAIHTAA!!! Tyttökoulua se on voinut käydä, jos se on leikattu jo ihan pikkusena, se on kyllä laissa kiellettyä. Hmmm...


      • Tehotyttö
        Ellyykkäs kirjoitti:

        Lukekaa minun selvennös lady gagasta se on totta!! Hän kävi yksityiskoulua hävetäkseen ulkonäköään (varm) sitte se halus tehä sukupuolileikkauksen ja nyt se on ruskeehiuksinen nätti nainen!! se on kirjoittanu elämantarinan jossa lukee selvästi enkiksi OLEN SYNTYNNYT MIEHENÄ!

        Uskon suo, ja noin lukee monessa paikassa, tiedätkö minkä ikäinen se oli, kun sille tehtiin sukupuolileikkaus? Eikö LADY GAGALLA ole kyllä vaaleet hiukset, tai ainakin sellanen peruukki.


      • Pöööööööööööööööööööö
        man to woman kirjoitti:

        Telkussa oli vasta keskutelu jossa oli
        ns. trans sukupuolisia ihmisiä jotka olivat syntyneet ensin esim. miehenä ja hormonihoidoilla muutettu naisiksi. Kehoa ei voi kaikki syntymässä valita jos tuntuu eri sukupuolelta.

        Eikö se ole hyvä jos on Lady Gaga "löytänyt itsensä" ?

        Entäs sitten, vaikka LADY GAGA olisikin oikeasti mies... Ei se olisi yhtään kaikista oudointa, tässä oudossa maailmassa, musta ei kyllä mies voi löytää itseään, jos vaihtaa sukupuolta...


      • ONN
        Joku Lady GaGa fani kirjoitti:

        Siis.... Ei se oo mikää transu! Aina se on ollu nainen! Ku se kävi jonkun, en muista minkä niminen, mutta kuiteski jonkun tyttökoulun pienenä.... Että ihan nainen.. Mun mielipide

        kuule paskat mielipiteet, et tiiä mistää mitää joten mitä vittuu jauhat tommost paskaa. HANKI FAKTOI VITUN IDIOOTTI


      • Tinger
        Tehotyttö kirjoitti:

        Uskon suo, ja noin lukee monessa paikassa, tiedätkö minkä ikäinen se oli, kun sille tehtiin sukupuolileikkaus? Eikö LADY GAGALLA ole kyllä vaaleet hiukset, tai ainakin sellanen peruukki.

        Lady GaGan hiusten oikea väri on tummanruskea, mutta hän värjäytti hiuksensa vaaleiksi vuonna 2007 koska hänet sekoitettiin Amy Winehouseen. Wikipediatietoo...


      • erlang85
        Epäluuloinen kirjoitti:

        No niin lukee wikipediassa, mutta tiedätkö yhtään enempää? Sitäpaitsi, nimensä VOI VAIHTAA!!! Tyttökoulua se on voinut käydä, jos se on leikattu jo ihan pikkusena, se on kyllä laissa kiellettyä. Hmmm...

        haha.. "se on laisssa kiellettyä" eiks ihmisten tappaminenki oo laitonta ja silti nii tapahtuu.. btw nainen se on pellet :D


      • yreujzsj
        Tehotyttö kirjoitti:

        Uskon suo, ja noin lukee monessa paikassa, tiedätkö minkä ikäinen se oli, kun sille tehtiin sukupuolileikkaus? Eikö LADY GAGALLA ole kyllä vaaleet hiukset, tai ainakin sellanen peruukki.

        Lady GaGalla on oikeasti ruskeat hiukset mutta hän on värjännyt hiuksensa vaaleaksi että haistakaa vittu!!!!!!
        koska se muistutti lliikaaa amy winehousea!


      • >: )
        jouyyfytuyyikjiu kirjoitti:

        MIksi se ei olisi totta, jos niin monella eri keskustelupalstalla, sanotaan, että Lady GaGa on oikeasti mies. Mäkään en aluks meinannu uskoa, kun yks meidänluokkalainen kero sen mulle, mut lähdin ottamaan selvää,ja se oli totta. Sori kaikille Lady GaGa faneille, mutta ette pääse totuutta pakoon. On se mustakin aika järkyttävää...

        En oo varma, mut luin wikipediasta, että Lady GaGa sai silleen faneja itselleen sillä vitsillä. En haluais nyt kauheesti väitellä. Uskon itse, että GaGa on aito nainen!

        Wikipediassa luki näin:

        Myöhemmin Aguilera väitti olevansa täysin tietämätön Gagasta, eikä tiennyt onko tämä mies vai nainen. Tästä lähti liikkeelle huhu Gagan epäselvästä sukupuolesta. Elokuussa 2009 Lady Gaga kirjoitti blogissaan olevansa hermafrodiitti, jonka hän pian kertoi kuitenkin olleen vain pilailua. Jälkeenpäin Gaga antoi lehdistötiedotteen, jossa hän kertoi hyväksyvänsä samankaltaisuuden, koska mediamylläkkä oli hyödyllinen julkisuutta varten. Gaga sanoi: "Hän on aika suuri tähti, ja minun pitäisi lähettää hänelle kukkia, koska monet ihmiset eivät tienneet kuka olen, ennen kuin koko juttu tapahtui. Se todella pisti minut maailmankartalle." Kuitenkin Gaga tunnusti myöhemmin, ettei hän halua tulevansa muistetuksi vain "Christina Aguilera -skandaalista" ja lausunnostaan "Kukaan ei voi kopioida minua, koska minua ei voi kopioida".


      • lady gaga1

        no sulle vastaus!* : luetko seiska lehteä,metro-lehteä tai muita tollasii lehtii!! kannattais lukee niin esim.seiskas luki:lady gaga tunnustaa olevansa mies!


      • LADY GAGA ON MIES!
        Joku Lady GaGa fani kirjoitti:

        Siis.... Ei se oo mikää transu! Aina se on ollu nainen! Ku se kävi jonkun, en muista minkä niminen, mutta kuiteski jonkun tyttökoulun pienenä.... Että ihan nainen.. Mun mielipide

        no hei se lady gaga oli hermarrodiitti=sillä on penis ja pillu! no ehkä se kävi tyttöjen koulus,mut silti se on ollu mies ja se on ruvennu ottaa *naishormoneja* et tulis naisen näköseks!!!


      • hetero359

        Vittu sitä tiedä mitä tollasella helvetin hermafrodiitilla on housuissa.
        Varmaan kyrpä, pillu ja mahdollisesti vielä parit muutkin elimet.

        No, ollaanpahan saatu teknohuorille taas yksi tekosyy lisää käydä baarissa jakamassa persettä...


      • teknohuora
        yreujzsj kirjoitti:

        Lady GaGalla on oikeasti ruskeat hiukset mutta hän on värjännyt hiuksensa vaaleaksi että haistakaa vittu!!!!!!
        koska se muistutti lliikaaa amy winehousea!

        Amy Winehouse...HAH HAH HAH!!!


      • Sofia
        Joku Lady GaGa fani kirjoitti:

        Siis.... Ei se oo mikää transu! Aina se on ollu nainen! Ku se kävi jonkun, en muista minkä niminen, mutta kuiteski jonkun tyttökoulun pienenä.... Että ihan nainen.. Mun mielipide

        Niin on ihan ilmi selvä NAINEN


    • koskinen76543567

      juu kaverit väittää samaa mutta tuskin vaan..

    • GAGGGA

      Siis hei oikeesti, oon nähny lady gagan munan..

      • Pikku Kirsikka...

        Ja missä oot muka sen sukupuolielimen nähny? Hei tosi uskottavaa... Kyllä mä nyt uskon muutenkin et se on mies ilman mitään sunhuvittavia todisteita...


      • lady gaga

        miss muka?>_:(


      • paska >:(

        mäki! mee youtube.com ja sit lady gagan muna!!! sit näät sen helvetti soikoon!!! se on mies!!!!!!


    • Jepjep.

      Huhutaan että hän olisi intersukupuolinen. Eli hänellä oli syntyessään molemmat sukupuolielimet.

      • HAloo.

        Juu, sellanen huhu ei oo kyll todellakaan totta, se on joko mies, tai nainen.


      • Nekku
        HAloo. kirjoitti:

        Juu, sellanen huhu ei oo kyll todellakaan totta, se on joko mies, tai nainen.

        Kyllä intersukupuolisia ihmisiä on. On joitain eläinlajejakin, kuten kastemato, jotka ovat kaksineuvoisia eli hermafrodiitteja, eli ei ole naaraskastematoja ja uroskastematoja. Onhan se mahdollista ihmisilläkin. Ettekö te ole nähneet sitä vanhaa South Parkin jaksoa jossa kerrottiin että Cartmanin äiti on hermafrodiitti.


      • paskoi kaikki...
        HAloo. kirjoitti:

        Juu, sellanen huhu ei oo kyll todellakaan totta, se on joko mies, tai nainen.

        siis eiks teijän *paska suomalaisten* mutsit puhu mitään? ihminen voi olla hermafrodiitti eli sillä on mollemmat sukupuolielimet samaa aikaa ja lady gaga oli sellanen mut alko syömään *naishormoneja* ja kannattais teijän *suomalaisten* mutsit puhuu vähän enemmän lapsillenne kun vaan että:eheei ei voi syntyä henkilöitä kenellä on molemmat sukupuolielimet!! kannattais puhuu totta ! en itte oo täys suomalainen joten ymmärrän kuinka ärsyttävii no *suomalaiset* joskus on! ja niinkun *suomalaiset sanoo: suomalainen ei usko ennen kuin näkee* ! kannattais uskoo!!! Ps. en oo sit mikään arabi, ku sanoin et en oo täys suomalainen ja oon ihonväriltäni vaalea!!! ottakaa kantaa!!! >:)


    • Sherlock0767

      Lady GaGa on syntynyt miehenä ja tunnustanut sen omassa elämänkerrassa!!!!!!

      • ja mistähän löytää

        kysynpä vaan että mistähän kyseisen opuksen löytää jossa se niin sanoo???


    • mut ei saa millää miestä

      ite en kyl saa millää siitä miestä tehtyä vaikka kuinka katon sen kuvia ja koitan saaha siitä miestä... mut siis en mee sanomaa etteikö se vois olla mieskin... mut en miehenä siihen usko..

    • ....

      TRANSUUU!!! KULMAN TAAKSE JA NAPPI OTSAAAN!

      • dörti

        Taitaapi joillakin olla oikeat termit hukassa. Kannattaisi ottaa asioista selville ja puhua/kirjottaa asioista niiden oikeilla nimillä.


      • IDIOOOTTTIIIIIIIII

        IDIOOOTTTIIIIIIIII alpine star lippis mopo poika joka on epävarma olisiko mailma niin helvetin hieno kun olisi vain sinun kaltaisia juntteja jotka vihaa tietämättä huono sanoa tyylillä tapetaan kaikki homot jos selviäisi että veljesi tai kaverisi olisi myös


    • siis kyllä

      miehillä nimetön on pidempi kuin etusormi. Naisilla etusormi on taas yleensä pidempi kuin nimetön (esim kasvuiässä harrastettu runsas liikunta nostaa naisen testosterooni tasoa ja voi vaikuttaa asiaan.) Lady gagan kuvasta näkee että nimetön on pidempi.... http://music.ninemsn.com.au/img/blog/gaga70.jpg

      • lollollollollollol

        Siis järkee nyt vähän!!!!!!!!! Mä oon tyttö ja mulla on etusormi ja nimetön ihan saman pituset ja gaga on oikeesti syntyny naisena, jolla oli myös miehen sukupuolielin ja ne leikattiin pois miettikää nyt vähän!!!!!!!


      • sinä kuule
        lollollollollollol kirjoitti:

        Siis järkee nyt vähän!!!!!!!!! Mä oon tyttö ja mulla on etusormi ja nimetön ihan saman pituset ja gaga on oikeesti syntyny naisena, jolla oli myös miehen sukupuolielin ja ne leikattiin pois miettikää nyt vähän!!!!!!!

        oletkos nyt aivan varma,että olet tyttö? pojat puhuu usein noin. koitat vaan kieltää, kun häpeät


      • jooooo

        tytöilläkin voi olla nimetön pidempi kun etusormi. että jos lady gagalla on pidempi nimetön ni se ei automaattisesti tarkota sitä että se on mies. mä kyllä uskon että se on ollu mies joskus jos kerta ite on niin tunnustanu, mutta ei sitäny sormista voi päätellä ! :DDD meneppä kaupungille ja pyydä vastaantulevia tyttöjä näyttämään sormiaan, ni huomaat että puolella on pidempi nimetön ja tuskin niille kaikille sentään on tehty sukupuolenvaihdosleikkausta


      • d4444x

        iha ekaks lady gaga on intersukupuolinen!!!

        toiseks mä oon tyttö ja mun nimetön on pidempi ku etusormi et repikää siit!


    • Tinger

      ... että sen äiti oli nähny GaGan rinnat jossain, eikä ne kuulemma näyttäny kuparileikkauksessa tehdyiltä...

      • ja

        mä kuulin kumminkaimankoiranulkoiluttajanisoäidinisoisäntyttärentyttärenpojankumminkaimalta että sun kaverin äiti ei oo nähny lady gaga tissejä


      • Morgoth666

        Ehkä sillä on kyrpä rintojen kohdalla ja perse aivojen kohdalla.

        Vähän niinkuin pissisfaneillaan...


    • Lady gaGa

      SE EI OO MIES VAAN NS. SEKASIKIÖ ELIKKÄ SE EI OO OLLU KUMPIKAAN KUN SE ON SYNTYNY JA SEN VANHEMMAT PÄÄTTI ETTÄ SIITÄ TULEE TYTTÖ JA SE SYÖ SEMMOSII LÄÄKKEITÄ ET SE ON TYTTÖ!! ELIKKÄ SE EI OO MIES EIKÄ OO OLLUKKAAAN!!!

    • diu diu

      vittu olkoon nainen mies transu mut silti hyvä ja mist joku cristina aguilera on saanu jtn. tommost päähä. Lady gaga on niiin HOT!!!!!!!!!!

      • j-POP

        LUE TÄMÄ! TOTUUS KAIKESTA.


        1986-2005: Varhainen elämä
        Stefani Germanotta syntyi Yonkersissa, New Yorkissa amerikanitalialaisille vanhemmille. Hän varttui New Yorkissa ja kävi samaa katolilaista tyttökoulua Paris Hiltonin kanssa [1]. Germanottan musiikillinen lahjakkuus huomattiin jo lapsuudessa: pianoa hän alkoi soittaa jo 4-vuotiaana ja 14-vuotiaana hän alkoi esiintyä New Yorkissa amatööri-illoissa.

        Germanotta sai 17-vuotiaana erikoisluvan opiskella musiikkia Tish School of the Artsissa, mutta hän kuitenkin lopetti koulun.[2] 20-vuotiaana Germanotta aloitti laulunkirjoittajan työt Interscope Recordsilla. Lauluja hän kirjoitti muun muassa Pussycat Dollsille ja Britney Spearsillelähde?. Samoihin aikoihin hän esiintyi Lower East Siden klubeilla burlesque-esityksissä. Huumeet kuuluivat myös hänen elämäänsä tuolloin.[3] GaGan kertoessaan hänen isälleen huumeen käytöstä ja burlesque-esityksistä. Hän kertoo isästään, Hän ei voinut katsoa minuun päin pariin kuukauteen, se oli niin vaikeaa hänelle, hän ei vain ymmärtänyt.


      • J-Pop

        Se kävi tyttö koulua Paris hiltonin kanssa! samaan aikaan. Sitten sanottanut biisejä vähän kullekkkin. eikä se oo mikään inter sukupuolinen. totta on! Usko pois!


    • J-Pop

      Otin wikipediasta. Gagan itse kertomana!


      1986-2005: Varhainen elämä
      Stefani Germanotta syntyi Yonkersissa, New Yorkissa amerikanitalialaisille vanhemmille. Hän varttui New Yorkissa ja kävi samaa katolilaista tyttökoulua Paris Hiltonin kanssa . Germanottan musiikillinen lahjakkuus huomattiin jo lapsuudessa: pianoa hän alkoi soittaa jo 4-vuotiaana ja 14-vuotiaana hän alkoi esiintyä New Yorkissa amatööri-illoissa.

      Germanotta sai 17-vuotiaana erikoisluvan opiskella musiikkia Tish School of the Artsissa, mutta hän kuitenkin lopetti koulun. 20-vuotiaana Germanotta aloitti laulunkirjoittajan työt Interscope Recordsilla. Lauluja hän kirjoitti muun muassa Pussycat Dollsille ja Britney Spearsillelähde?. Samoihin aikoihin hän esiintyi Lower East Siden klubeilla burlesque-esityksissä. Huumeet kuuluivat myös hänen elämäänsä tuolloin. GaGan kertoessaan hänen isälleen huumeen käytöstä ja burlesque-esityksistä. Hän kertoo isästään, Hän ei voinut katsoa minuun päin pariin kuukauteen, se oli niin vaikeaa hänelle, hän ei vain ymmärtänyt.

    • mr. kakka

      lady kakka on mies ja sillä sipuli. itekki myöntäny. wikipedias puhutaan paskaa. ja kyl taas huomaa, minkä ikäset tänne on viestejään lähetelly huhhuh....

      • mies, vaan

        Lady Gaga on inttersukupuoli, eli puoliksi mies puoliksi nainen.


      • Windinen
        mies, vaan kirjoitti:

        Lady Gaga on inttersukupuoli, eli puoliksi mies puoliksi nainen.

        Olen kuullut että GaGa on oikeasti mies mutta tehnyt sukupuolileikkauksen. En tiedä pitääkö paikkansa mutta siihen uskon.


      • teletappityttö
        Windinen kirjoitti:

        Olen kuullut että GaGa on oikeasti mies mutta tehnyt sukupuolileikkauksen. En tiedä pitääkö paikkansa mutta siihen uskon.

        nyt näitä gagan sukupuolikeskusteluja on sitten 3? uskokaa jo että se on nainen. se miesjuttu on vaan joku tyhmä juoru.


      • Lady Sonta

        Se on pelkkä homo. Ja voi painua vittuun homoutensa kanssa...


    • Bulsum
    • M-Mare

      Hei vaan kaikille!

      Nettiin on avattu uusi (5.12), suomalaisille faneille omistettu Lady Gaga foorumi, Gaga Monster!

      Toivottavasti te, Gaga-fanit liitytte foorumille ja tulette rohkeasti mukaan valmiiks tehtyihin keskusteluihin. Myös t, avatkaa uusia aiheita foorumille. Tämä jos jokin rohkaisee muita käyttäjiä kirjoittamaan enemmän ja tekemään lisää uusia aiheita!

      Foorumilla ei myöskään keskustella vain Lady Gagasta, vaan sielä voidaan jutelle myös muista artisteista sekä muutenkin niitä näitä. Tulkaa mukaan keskusteluihin! Mikä olisi mukavempaa, kuin saada Gaga-fanit kokoontumaan yhteen, jakamaan mietteitä, keskusteluita sekä mielipiteitä? Joten liittykää ihmeessä! :)

      Toivottavasti viihdytte foorumilla! Tervetuloa kaikille ;) Lisää infoa löytyy itse foorumilta!

      http://gagamonster.foorumi.org/index.php

      PS. Gaga on ollut aina nainen. Jos ette tätä usko, niin en ala selittelemään. Tehkää kunnollista taustatietoa ja tutkikaa, niin näette että hän on ollut nainen aina! Maalaisjärjen käyttö on sallittua.

    • sdasdasdasdasd

      NO MIES SE EI AINAKAA OO! :D:D:DD::

      • AnskuKinGi

        Hah. Lady GaGa ei oo mies. Aguilera on pistäny huhun kiertämään, että GaGa on mies, sillä hän oli mustasukkainen GaGalle.


      • omg12346
        AnskuKinGi kirjoitti:

        Hah. Lady GaGa ei oo mies. Aguilera on pistäny huhun kiertämään, että GaGa on mies, sillä hän oli mustasukkainen GaGalle.

        vittu se ruma tyyppi joka ei osaa laulaa---se----lady gagga se on täys verinen transu ku on niin rumaki vielä


    • GoGoGaGa

      Täs taas näkee ettei suomalaaset idioottinuoret ymmärrä mitään maailman menosta. Se on ihan paskapuhetta jolla kerätään ihmisten katseita niiku näis räp/hiphop/rnb ja missä lie teknopaskois. Vittu Lady Gaga ei oo mitään muuta ku lööppihakunen mediahuora. Ja ihan naispuolinen sellainen.

      • Stiltsiii

        näin on , lady gaga on ihan tavallinen nainen jakaunis & seksikäs vielä
        jos hän sanoo mediassa että on avaruusolento niin te uskotte sen vai??
        oletteko kuuleet urbaanilegendoista
        tätä kutsutaan mediassa huomionherättämiseksi
        kuka tahansa julkkis puhuu esim 7 pv lehdessä mitä tahansa
        jan usein vielä 7pv lehdet puhuvat täyttä paskaa jotta ihmiset ostaa sitä lehteä
        keskittykää olennaiseen eli musiikkiin !!


      • *****
        Stiltsiii kirjoitti:

        näin on , lady gaga on ihan tavallinen nainen jakaunis & seksikäs vielä
        jos hän sanoo mediassa että on avaruusolento niin te uskotte sen vai??
        oletteko kuuleet urbaanilegendoista
        tätä kutsutaan mediassa huomionherättämiseksi
        kuka tahansa julkkis puhuu esim 7 pv lehdessä mitä tahansa
        jan usein vielä 7pv lehdet puhuvat täyttä paskaa jotta ihmiset ostaa sitä lehteä
        keskittykää olennaiseen eli musiikkiin !!

        nii voisko joku kertoo missä tää Gagan omaelämänkerta on myynnis mistä joku vaahtos tossa alussa XD ei taida olla sellasta olemassakaa XD vitun pellet XD se on tosiaa jännä että tyypit uskoo kaiken mitä lehti kirjottaa...lapset on hassuja XD


      • +60 kyylä
        ***** kirjoitti:

        nii voisko joku kertoo missä tää Gagan omaelämänkerta on myynnis mistä joku vaahtos tossa alussa XD ei taida olla sellasta olemassakaa XD vitun pellet XD se on tosiaa jännä että tyypit uskoo kaiken mitä lehti kirjottaa...lapset on hassuja XD

        Oon kattonu youtubest videon sen keikalt missä se vahingos vilauttais dildoaan. Ja sil on niit bodyja ni niist paistaa kyrpä läpi! OMG!


      • uskova äijä treelt
        +60 kyylä kirjoitti:

        Oon kattonu youtubest videon sen keikalt missä se vahingos vilauttais dildoaan. Ja sil on niit bodyja ni niist paistaa kyrpä läpi! OMG!

        rakkaat ihmiset,

        lady gaga on ei enään itse toteuta itseään vaan saatana käyttää häntä, jos ette tätä ymmärrä tai usko niin se vain surullisen selkeä merkki siitä miten teidät on "huumattu" tähän eksytyksen henkeen.

        lady gaga ei anna teille todellisuudessa muutakuin tyhjiä lupauksia ja suuria valheita, hänen tärkein tehtävänsä on että sinä et tule tuntemaan totuutta, joka on että olet Jumalan luoma hänelle rakas ihminen. Sinä olet korvaamattoman arvokas, et rahalla ostettavissa oleva !

        Tässä totuudessa on voima muuttaa sinun elämä, ainoastaan Jeesus Kristus voi vetää sinut pois tästä pimeyden kehdosta, tunnusta syntisi, olemme kaikki syntisiä mutta kaikkien edestä hän kuoli ettei kukaan joutuisi kadotukseen kun vain uskoo hänen nimeensä.

        älä usko valhetta joka vie sinut kadotukseen, tartu tänään totuuteen ja rukoile että Jeesus ilmestyisi sinulle ja antaisi syntisi anteeksi, vain totuus voi vapauttaa sinut !

        Tässä on ihmiset meidän ainoa toivo, ei meillä ole mitään millä vastustaa muuten kuolemaa/saatanaa joka tahtoo viedä meidät kadotukseen ikuisiksi ajoiksi. Jeesus tuli pelastamaan meitä tästä valoon ja totuuteen.

        Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken kaikkia pimeyden valtoja väistymään ja näyttämään kuka on Herra, Ylistys ja kunnia meidän todelliselle vapauttajalle joka on tie, totuus ja elämä.
        hänessä ei ole valhetta, hänessä ei ole vääryyttä, hän on Pyhä, Kaikkivaltias.

        Iankaikkisesti, Amen.


      • notfan
        uskova äijä treelt kirjoitti:

        rakkaat ihmiset,

        lady gaga on ei enään itse toteuta itseään vaan saatana käyttää häntä, jos ette tätä ymmärrä tai usko niin se vain surullisen selkeä merkki siitä miten teidät on "huumattu" tähän eksytyksen henkeen.

        lady gaga ei anna teille todellisuudessa muutakuin tyhjiä lupauksia ja suuria valheita, hänen tärkein tehtävänsä on että sinä et tule tuntemaan totuutta, joka on että olet Jumalan luoma hänelle rakas ihminen. Sinä olet korvaamattoman arvokas, et rahalla ostettavissa oleva !

        Tässä totuudessa on voima muuttaa sinun elämä, ainoastaan Jeesus Kristus voi vetää sinut pois tästä pimeyden kehdosta, tunnusta syntisi, olemme kaikki syntisiä mutta kaikkien edestä hän kuoli ettei kukaan joutuisi kadotukseen kun vain uskoo hänen nimeensä.

        älä usko valhetta joka vie sinut kadotukseen, tartu tänään totuuteen ja rukoile että Jeesus ilmestyisi sinulle ja antaisi syntisi anteeksi, vain totuus voi vapauttaa sinut !

        Tässä on ihmiset meidän ainoa toivo, ei meillä ole mitään millä vastustaa muuten kuolemaa/saatanaa joka tahtoo viedä meidät kadotukseen ikuisiksi ajoiksi. Jeesus tuli pelastamaan meitä tästä valoon ja totuuteen.

        Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken kaikkia pimeyden valtoja väistymään ja näyttämään kuka on Herra, Ylistys ja kunnia meidän todelliselle vapauttajalle joka on tie, totuus ja elämä.
        hänessä ei ole valhetta, hänessä ei ole vääryyttä, hän on Pyhä, Kaikkivaltias.

        Iankaikkisesti, Amen.

        Mikä uskovainen sää oot??


    • littlemonsterrr

      JA ON AINA OLLUT!

      • hahahaahhaa

        Miten jotku voi ottaa tämä "Lady gaga on mies" -uutisen tosissaan? Sehän on vain läppä jota kaikki heittää koska he vihaavat kyseistä huoraa niin paljon, minä mukaan lukien. Lady gagan fanit ovat tyhmiä fanaattisia yksinkertaisia teinejä joilla ei ole huumorintajua.


      • tiiaida
        hahahaahhaa kirjoitti:

        Miten jotku voi ottaa tämä "Lady gaga on mies" -uutisen tosissaan? Sehän on vain läppä jota kaikki heittää koska he vihaavat kyseistä huoraa niin paljon, minä mukaan lukien. Lady gagan fanit ovat tyhmiä fanaattisia yksinkertaisia teinejä joilla ei ole huumorintajua.

        voi vittu minä nauran sulle :'D


    • oi

      ok ais outoo

    • hobittiiiiiiiiiiiiii
    • hobittiiiiiiiiiiiiii

      naisena tunnistan kyllä naisen kun nään sellasen. Ja oon nähny transujakin sen verran että kenelläkään miehellä ei oo mahdollisuutta hankkia tommosta vartaloa vaikka se söis mitä hormooneja, se on yksinkertasesti mahdotonta.
      Lady gaga ei myöskään ole intersukupuolinen se kävi tyttökoulua..
      JA vaikka jompikumpi noista olis ollu totta niin mnitä vitun väliä sillä muka on -.-

      • Katsopa uudelleen

        No oot nähny jotain halpoja katutransuja vaan. Kannattaa tsekata Googlesta esim. Bailey Jay, Kimber James jne. Kyllä miehestä saa aika törkeen hyvän näkösen muijan, alakerrassa on vaan jotain liikaa. Vaikka toki senkin voi nipsauttaa pois, hrrr.


    • gagaplagioi
    • Voi LOL

      Juuh...! Uskon siihen et Lady GaGa on syntynyt miehenä! Mutta "nykyään" hän on nainen .... epäilemättä ... no ehkä hän on vaihtanut sukupuolta! ;D

      • TWILIGHT! <3

        Voi LOL, Oon melkein samaa mieltä! Gaga on ollut aiankin mies! Hänessä on vieläkin ehkä 8D ! No toi You Tube video on kyl niin! !#¤D!! BEST ...


    • Marilyneh

      Hän sanoo haluavansa synnyttää lapsen ensi vuonna. Gaga kävi tyttökoulua. Nainen on ollut ja on aina ollut!

    • xxxx

      Huhhuh. Gaga on 100% nainen. Joe Calderone on hänen alteregonsa. JA UPEAN NÄKÖINEN.

    • Lady Gaga Fani

      Hahhaa.... Kyllä Gaga on ihan 100% Nainen. Vittu mitä urpoi täälkii päin kuseskelee nurkkiihin -.-"

    • icecreambaby

      Kukaan menossa tulevaan elokuun konserttiin? :)

    • yehhhha

      Minä!

    • Tappajamunkki

      Lady Gaga on nainen..


      Ps. Opetelkaa kirjottaa ;);)

    • Lehtien tutkia

      On tottaettä lady gaga on ollu menneisyydessään mies

    • laamahukkanen

      lady gaga on turha julkkis
      iltalehden lady aga yrittää matkia madonnaaa

    • gagalove

      GaGa on nainen. Hän kävi lapsena samaa tyttö koulua Paris Hiltonin kanssa, ja jos katsoo hänen lapsuus kuvia hän on ilmiselvä nainen (:

    • Gaga ♥

      Ensinnäkin, tän huhun aiheutti Christina Aguilera ja Gaga on käynyt samaa tyttökoulua Paris Hiltonin kanssa. Sitten on kuvia Gagan lapsuudesta ja ihan naissukupuolinen hän niissä on.

      En tiedä mistä Aguilera nyt tämän sai päähänsä mutta ei hän ole mies.

    • pps1

      Käsittääkseni nainen ja hiton seksikäs.Kyllä kelpais.

    • Anonyymi

      Taival89: Vihaan sitä laulajaa! Ei kiinnosta. Yäks.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe