Xbox 360 on parempi kuin ps3. Nyt puhun vain pelikonsolipuolesta, joten niitä HD leffa kommentteja on turha syötellä. XBox 360 pyörittää hd leffoja, mutta ei formaatilla blu-ray. Stream ja marketplace toimii tosi hienosti.
Okei, ensimmäiseksi. Ps3 ohjain on todella kauhea, pelikokemuksen tuhoaa heti se tunne, kun pidetään kolmella sormella kiinni, ja vasen tatti pitäisi olla edessä joten liikkuminen olisi helpompaa ja tasa-arvoista molempiin suuntiin. Ohjaimen muotoilu todellakin on todella huono. Ja pelit, jotka ovat xboxilla ja ps3:lla, xbox 360 voittaa lähes aina grafiikoissa. Okei ja sitten Killzone 2. Olisi mukava jos se tulisi boxillekkin, mutta ei voi tulla kun siinä hyödynnetään cell prosessoria eikä xbox ymmärrä sen koodia. Esimerkiksi mitä siitä olen katsonut, ps3:sen 256MB näytönohjainmuisti tuhoaa taas textuurilaadun, joka on siis todella suttuista ilman dump mappingia. Väritkin puuttuvat kyseisestä pelistä täysin. Samanlaista nettipelaamista mukavemmilla grafiikoilla saa BF BC pelistä. Ja xboxin ohjaimella tietenkin kaikki on hyvin.
Esimerkki: Halo 3, vanha peli, miltä seinä näyttää: http://img22.imageshack.us/my.php?image=texture1de7.jpg
Toinen: Märkä seinä lampulla osoitettuna: http://img9.imageshack.us/my.php?image=texture3oq8.jpg
Esittelen vain xboxin textuurimahdollisuuksia tuosta, ja oletteko koskaan nähneet kuinka tarkat ne on gears of war 2:ssa, paljon tarkemmat kuin ylhäällä olevissa kuvissa. Ps3:lla kaikissa peleissä on huonot textuurit. Esimerkki ylihypetetystä mgs4 pelistä:
Pitääkö edes kommentoida? -.-
http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/821/821361/metal-gear-solid-4-guns-of-the-patriots--20070920004455676.jpg
Se siitä tällä kertaa, xbox rulez
Ja jos RRODista tulette vääntämään, uudet xboxit ovat lähes immuuneja sille, se oli lastentauti. Olen omistanut xboxin puolitoista vuotta ilman mitään ongelmia. Kiitos hei
Xbox 360 on parempi kuin Ps3
7
294
Vastaukset
- Mullaolimopojoskus
Duhoaako se dekstuuri laadun ihan dosissaan? Oledko sinä kadsonut dekstuuri laaduja..väritkin buudduvat..no voi voi. Meillä kadodaan mikrodskoopilla dekstuurit...
- öasjfhdöskjh
:D Värit puuttuvat?? Puhummeko nyt killzone 2:sta??
- Gta-IV77273
GTA IV syy ostaa xbox 360 lisä sisältö oli tärkeä kun ps3 ei saa lisä sisältöä
- ufhfffbfhdfkgjg
Mitä helvettiä? Katteletko jotain märkää seinää kun pelaat? Itse keskittyisin vain siihen itse peliin.
Ps. PS3 ohjain on parempi, se on muotoiltu juuri käteen sopivaksi. Xbox-ohjain on sellainen iso ja ruma halko!- jos on isot kädet
Eipä kai kukaan voi valmistaa kaikille sopivaa ohjainta.
- sdughsöjhsödfhsöjkh
Xbox on paras ja mää pelaan "sitä" yhdess mun kamun Börjen kaa ja me ollaan sillai töllön eessä ja me pyllistellään ja tökitään ja xboxaillaan, aih ihanaa, että me ollan homoja, oih.
Xboksis on aivan ihana värisevä sauva ja pelaillaan Börjen kanssa sillä mutta me pestään se vasta aamulla.
Ja kun me oikein innostutaan pelaan xboksii niin meillä on kummallakin sauvat nyrkissä ja sitten me vaan "pelataan" ja sitten Börje huutaa kun se tulee maaliin. Ai ai ai. Ja nam.
Mulla ja Börjel on kerho ja meillä kaikilla on oma Xbox ja me hierotaan ne kiiltäviksi joka ilta. Ai meitä on tuhansia xboxaajia ympäri maailman ja joskus meidän kerho käy klubbaamassa ruotsin xbox sauvalaisten kanssa ja ai että meillä on ihanaa.
Xbox on todella yhdistänyt meidät tuhannet ja tuhannet pojat yhteen, jopa kahteen. Tai joskus meitä on ollut sauvoissa kiinni yhtäaikaa montakymmentä xboxaajaa. Ai ai sitä sauvojen lotketta kun me ollaan pantu peliä yhdessä koneeseen.
Ei taida siellä PS3:n pelaajilla olla näin vallattoman hiusaa.
http://fallout3.files.wordpress.com/2008/04/red-ring-of-death-rrod.jpg - sedan
PS3:n ohjain on miellyttävän tuntuinen ja hyvä ainakin minun kädelle. Kun grafiikoista puhutaan, niin grafiikat ovat ihan samat, ellei PS3 suhteessa vähän parempi. PS3 osaa käyttää 1080p resoja, kun taas boxi vain 1080i (p on siis lomittamaton, joka on siis parempi). Boxin vioittumisprosentti on noin 33%, kun taas Pleikkarilla 0.2 %. PS3 on 3x hiljaisempi kun boxi ja siinä on Blu-ray. PS3:n pelit ovat myös parempia, esim. MGS4, Killzone 2, LBP, Resistance 2, tätä luetteloa voisi jatkaa loputtomiin. PS3 network on myös ilmainen. Boxissa maksaa 40€ vuodessa ja sieltä bannataan joka 5 pelaaja. PS3 myös maksaa 300€ ja boxi Elite 300€, joten en siis nää syytä ostaa boxia ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715